Zájem o nová auta v Česku neklesá. Trh v lednu rostl o 19 procent

12 komentářů

Hloupej Honza
7. února • 9:21

Opravdu se jedná o majitele řidiče v Čr nebo zatím je velkoobchod a export?

Takurcite
8. února • 10:21

Presne to by me taky zajimalo.
At udelaji statistiku BEZ reexportu a bez firemnich prodeju. At se ukaze, co si "obycejnej" ceskej clovek skutecne kupuje.
Prijde mi uplne absurdni, ze prijdu k dealerovi a ten se me okamzite zepta, jestli nemam firmu, nebo ico, ze beznej clovek nikdy nedostane takovy podminky. Pritom podnikatel si to da ve firme jeste do nakladu, ojebe (vlastne zoptimalizuje, ze:) ) stat na DPH a jeste dostane vetsi(!) slevu nez soukroma osoba. Smesny. Nebo spis smutny?

Honza
6. února • 18:59

To by me zajimalo kdo kupuje auto za me? 20 let stara Audi a4 Avant a maximalni spokojenost 😀

Antiautomat
6. února • 17:48

...ano, moj vodca, este postupujeme...

Tom
6. února • 7:11

To je mi statistika :-D, trh rostl oproti růstu z minulého roku. Pavlíku, potřebuju statistiku prodeje... ano šéfe... ale Pavlíku musí to vyznít pozitivně!!!! Myslím, že u nás se tomu říká trvalý ekonomický růst.

Marek
5. února • 14:14

Můj zájem o nové auto neklesl,ale zatím nevím kdy na něj budu mít. Jestli trh roste je otázka,když víme že většina VW,Fordů a Seatů bude za měsíc jezdit po Německu.

neodborník
5. února • 17:25

Kde budou auta jezdit, výrobce, ani prodejce nemusí zajímat, proč by mělo ? A že ne všichni mají na nové auto je všeobecně známá věc, nic zvláštního.

bzzz
6. února • 10:07

Jenze vykukove ve vlade/parlamentu nas na zaklade podobnych statistik budou ujistovat, jak moc se mame dobre, kdyz se auta prodavaj jak housky na krame ;-)

CNN
5. února • 20:08

To nevadi. O co menej ludi ma na nove auto, o to viac je ich schopnych zhadzovat najnovsie modely, idealne v cenovych kategoriach M4 a vyssie kvoli 'downsizingovemu oturbeniu'. A potom hrdo odkracat ku svojej atmosferickej Oktavii z roku 1998 v dechte s 300.000 stocenymi km, vystrelenymi airbagmi a vykuchanym DPF. :-)

CNN
5. února • 20:10

Teda vlastne atmosfericka v dechte asi uz moc tiez nebude, ale to je detail. ;-)

tom
6. února • 6:44

A bez DPF se asi take zrovna vyrabely. Nevim proc ma porad kazdy potrebu se otirat o octavii, na silnici vidam dost vraku i jinych znacek. A ze ta auta najela klidne 300 t km a to podle bazaru nekdy i vicekrat? Tak to je nejvetsi ekologicky prinos, za kazde auto, ktere se nevyrobi jsem rad. A tebou zminovane vozy tolik km asi jen tak dneska uz nenatoci. A mimochodem, takova x4 je opravdu spatlanina na malych kolech. A do jakeho auta nasedam podle tebe, kdyz mam takovy nazor?
Nebudu te napinat, jezdim na bicyklu nebo chodim pesky:-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tom
6. února • 6:46

Ale mas pravdu, nemam tam ani airbag ani dpf:-)

Doporučujeme

Články odjinud