Zájem o Mustang Mach-E je vysoký. Ford dýchá Tesle na záda na jejím domácím území

Miloš Mužík  |  04. 01. 2020 13:06

A čím jako dýchá Tesle na záda? Okopírováním středového "tabletu"? Neuvádíte žádná data o vozidle, tak znovu - čím dýchá Tesle na záda? Komický článek, mega nadpis a obsah o ničem

Odpovědět  |   | 
pepan  |  04. 01. 2020 13:59

"A čím jako dýchá Tesle na záda?"

Zájmem zákazníků?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  04. 01. 2020 15:10

Mustangu drzim palce, ale 100 objednavok a kvoli tomu clanok, neviem no, nech si kazdy urobi uzaver sam. Nech sa inak vsetkym dari v novom roku...

Odpovědět  |   | 
pepan  |  04. 01. 2020 15:14

Pokud jsem to správně pochopil, tak těch 100 objednávek je jen od toho jednoho dealera v Kalifornii.

Jinak o úspěchu/neúspěchu toho typu se rozhodne až tak za rok za dva.

Odpovědět  |   | 
Eman  |  04. 01. 2020 17:19

Odpověd máš hned v nadpisu, Miloši, ty debile.

Odpovědět  |   | 
G____  |  05. 01. 2020 13:33

Ničím.... Je to jen další ubohý článek z autorevue.
Je zajímavé že nepíšou o rekordních akciích Tesly. Když šli dolu tak tu byl pravidelně.....

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  04. 01. 2020 19:20

A že vraj zákazníci nemajú o elektromobily záujem...
Aby bol záujem, tak musia najskôr existovať vhodné elektromobily, Ak ich dokáže nejaký výrobca ponúknuť, tak o zákazníkov núdzu nemá.
Nesmie to však urobiť ako Mercedes, ktorý do spaľováku implantoval elektromotor a chce za to šialené peniaze. A za samotnú batériu viac ako Tesla za celé auto...

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  04. 01. 2020 21:26

Ten Mercedes je zoufalost, těžký propadák.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  04. 01. 2020 23:20

Bodejť by nebyl, žádný kufr pod přední kapotou, klasicky středový tunel u zadních sedaček (proč? Snad na případnou přestavbu na spalovák?), vysoká spotřeba a nízký dojezd.
Sám vlastním starší Mercedes, ale koupit si od nich elektromobil za dva miliony, který má reálný dojezd okolo 300-350 km (450 km je podle NEDC, který fakt brutálně nadhodnocuje), to člověk musí bejt dobrý cvok. :D

Odpovědět  |   | 
kesu  |  05. 01. 2020 10:08

350km by bylo krásný. Reálná dálniční spotřeba bude 30kWh/100km, baterie nové mají pod 80kWh. Odeber 10% jako pokles v rámci prvního majitele a jsi na 70. Rezerva 30km a jsi sotva na 200.

Kdyby to aspoň bylo těch 300, ale to reálně dá akorát 100kWh TMX (v rámci SUV).

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  04. 01. 2020 20:23

V USA bude mať Ford a ostatní výrobcovia EV oproti Tesle výhodu daňovej úľavy 7500 $.Tesla do konca tohto r. mala nárok ešte na 1800 $,takže môžme očakávať strmý pád predajov Tesly v USA.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  04. 01. 2020 21:21

Si myslíš, že si niekto nekúpi auto v danej cenovej kategórie kvôli tomu, že nedostane 1800$ zľavu?

7500$ je samozrejme už niečo iné...

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  04. 01. 2020 22:28

Zľava 7500 $ pri cene EV 40000-80000 $ je dosť podstatná motivácia. Bez týchto štátnych podpor by trh s EV neexistoval a ani neexistuje nikde vo svete.Som zvedavý na Nemecko, kde museli zvýšiť od 1.1.dotáciu zo 4000 na 6000€,aby sa trh s EV rozhybal.
Tesla okrem federalnej zľavy 1800 $,dostávala v Kalifornii extra 2500 $.Od 1.1. je strop do 60 000 $ ceny EV. Tesla model S a X nedostanú nič.V Kalifornii Tesla predáva 60% všetkých svojich áut v USA.
https://cleantechnica.com/2019/11/29/californias-ev... ...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  05. 01. 2020 07:51

Problém s pochopením textu?

Sám so písal, že 7500$ je samozrejme niečo iné a ovplyvňuje to rozhodovanie.
1800$ určite nie.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  05. 01. 2020 08:53

Text si precitaj do konca, lebo určite si ho nepochopil ty.
Píšem čierne na bielom, že v Kalifornii (Tesla predáva 60% v USA )dostávali 1800$+2500$=4300 $.To platilo pre všetky modely EV.Od 1.1. platí 2000 $ iba pre model 3 v Kalifornii.Este som dal aj odkaz,aby si pochopil. Asi nestačilo... Daj si do prekladaca. Buď si istý, že strata 1800$ a dalsich zvýhodnení bude mať negatívny vplyv na predaje v USA.
Tu máš ďalší odkaz o 40% poklese ziskov tesly v USA.
https://www.cnbc.com/2019/10/29/reuters-americ... ...

Odpovědět  |   | 

Tak už teď to byl $1875 (neberu jen Kalifornii) a přesto udělali rekordní čtvrtletí (i když část z toho je EU a náběh v Číně). Dokonce i Elon šel poslední den pomáhat na prodejnu ve Fremontu. Kolegové z práce (v US), kupují TM3 jako housky .

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  07. 01. 2020 15:33

Kolegove v praci nekupuju nahodou ako housky Toyotu camry,corolu,Hondu civic,accord,..?https://interestingengineering.com/tesla-model-3-is-the-9th-... ...

Odpovědět  |   | 

Ford maximálně dejchá vlastní prdy. Zoufalej hype článek, kterej se z těch prdů snaží udělat kuličku.
Machu e přeju obchodní úspěch a ne takovýdle stupidní články. Doufám že se prasadí i bez nich.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Peter  |  05. 01. 2020 10:22

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 01. 2020 10:46

Vyjma trhů s dotacemi neprodejné.

Odpovědět  |   | 
Fazol  |  05. 01. 2020 13:46

Jen ať dýchá. Zdravá konkurence neuškodí 👍

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 198 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro