Zájem o Mustang Mach-E je vysoký. Ford dýchá Tesle na záda na jejím domácím území

Miloš Mužík  |  04. 01. 2020 13:06

A čím jako dýchá Tesle na záda? Okopírováním středového "tabletu"? Neuvádíte žádná data o vozidle, tak znovu - čím dýchá Tesle na záda? Komický článek, mega nadpis a obsah o ničem

Odpovědět  |   | 
pepan  |  04. 01. 2020 13:59

"A čím jako dýchá Tesle na záda?"

Zájmem zákazníků?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  04. 01. 2020 15:10

Mustangu drzim palce, ale 100 objednavok a kvoli tomu clanok, neviem no, nech si kazdy urobi uzaver sam. Nech sa inak vsetkym dari v novom roku...

Odpovědět  |   | 
pepan  |  04. 01. 2020 15:14

Pokud jsem to správně pochopil, tak těch 100 objednávek je jen od toho jednoho dealera v Kalifornii.

Jinak o úspěchu/neúspěchu toho typu se rozhodne až tak za rok za dva.

Odpovědět  |   | 
Eman  |  04. 01. 2020 17:19

Odpověd máš hned v nadpisu, Miloši, ty debile.

Odpovědět  |   | 
G____  |  05. 01. 2020 13:33

Ničím.... Je to jen další ubohý článek z autorevue.
Je zajímavé že nepíšou o rekordních akciích Tesly. Když šli dolu tak tu byl pravidelně.....

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  04. 01. 2020 19:20

A že vraj zákazníci nemajú o elektromobily záujem...
Aby bol záujem, tak musia najskôr existovať vhodné elektromobily, Ak ich dokáže nejaký výrobca ponúknuť, tak o zákazníkov núdzu nemá.
Nesmie to však urobiť ako Mercedes, ktorý do spaľováku implantoval elektromotor a chce za to šialené peniaze. A za samotnú batériu viac ako Tesla za celé auto...

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  04. 01. 2020 21:26

Ten Mercedes je zoufalost, těžký propadák.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  04. 01. 2020 23:20

Bodejť by nebyl, žádný kufr pod přední kapotou, klasicky středový tunel u zadních sedaček (proč? Snad na případnou přestavbu na spalovák?), vysoká spotřeba a nízký dojezd.
Sám vlastním starší Mercedes, ale koupit si od nich elektromobil za dva miliony, který má reálný dojezd okolo 300-350 km (450 km je podle NEDC, který fakt brutálně nadhodnocuje), to člověk musí bejt dobrý cvok. :D

Odpovědět  |   | 
kesu  |  05. 01. 2020 10:08

350km by bylo krásný. Reálná dálniční spotřeba bude 30kWh/100km, baterie nové mají pod 80kWh. Odeber 10% jako pokles v rámci prvního majitele a jsi na 70. Rezerva 30km a jsi sotva na 200.

Kdyby to aspoň bylo těch 300, ale to reálně dá akorát 100kWh TMX (v rámci SUV).

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  04. 01. 2020 20:23

V USA bude mať Ford a ostatní výrobcovia EV oproti Tesle výhodu daňovej úľavy 7500 $.Tesla do konca tohto r. mala nárok ešte na 1800 $,takže môžme očakávať strmý pád predajov Tesly v USA.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  04. 01. 2020 21:21

Si myslíš, že si niekto nekúpi auto v danej cenovej kategórie kvôli tomu, že nedostane 1800$ zľavu?

7500$ je samozrejme už niečo iné...

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  04. 01. 2020 22:28

Zľava 7500 $ pri cene EV 40000-80000 $ je dosť podstatná motivácia. Bez týchto štátnych podpor by trh s EV neexistoval a ani neexistuje nikde vo svete.Som zvedavý na Nemecko, kde museli zvýšiť od 1.1.dotáciu zo 4000 na 6000€,aby sa trh s EV rozhybal.
Tesla okrem federalnej zľavy 1800 $,dostávala v Kalifornii extra 2500 $.Od 1.1. je strop do 60 000 $ ceny EV. Tesla model S a X nedostanú nič.V Kalifornii Tesla predáva 60% všetkých svojich áut v USA.
https://cleantechnica.com/2019/11/29/californias-ev... ...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  05. 01. 2020 07:51

Problém s pochopením textu?

Sám so písal, že 7500$ je samozrejme niečo iné a ovplyvňuje to rozhodovanie.
1800$ určite nie.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  05. 01. 2020 08:53

Text si precitaj do konca, lebo určite si ho nepochopil ty.
Píšem čierne na bielom, že v Kalifornii (Tesla predáva 60% v USA )dostávali 1800$+2500$=4300 $.To platilo pre všetky modely EV.Od 1.1. platí 2000 $ iba pre model 3 v Kalifornii.Este som dal aj odkaz,aby si pochopil. Asi nestačilo... Daj si do prekladaca. Buď si istý, že strata 1800$ a dalsich zvýhodnení bude mať negatívny vplyv na predaje v USA.
Tu máš ďalší odkaz o 40% poklese ziskov tesly v USA.
https://www.cnbc.com/2019/10/29/reuters-americ... ...

Odpovědět  |   | 

Tak už teď to byl $1875 (neberu jen Kalifornii) a přesto udělali rekordní čtvrtletí (i když část z toho je EU a náběh v Číně). Dokonce i Elon šel poslední den pomáhat na prodejnu ve Fremontu. Kolegové z práce (v US), kupují TM3 jako housky .

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  07. 01. 2020 15:33

Kolegove v praci nekupuju nahodou ako housky Toyotu camry,corolu,Hondu civic,accord,..?https://interestingengineering.com/tesla-model-3-is-the-9th-... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 01. 2020 06:10

Ford maximálně dejchá vlastní prdy. Zoufalej hype článek, kterej se z těch prdů snaží udělat kuličku.
Machu e přeju obchodní úspěch a ne takovýdle stupidní články. Doufám že se prasadí i bez nich.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  05. 01. 2020 10:22

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 01. 2020 10:46

Vyjma trhů s dotacemi neprodejné.

Odpovědět  |   | 
Fazol  |  05. 01. 2020 13:46

Jen ať dýchá. Zdravá konkurence neuškodí 👍

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 14 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 38 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A