Zájem o BMW i3 a i8 v prvním čtvrtletí meziročně klesl o 23 %

Zájem o BMW i3 a i8 v prvním čtvrtletí meziročně klesl o 23 %

BMW už třetí měsíc v řadě prodává v porovnání s loňským rokem stále méně a méně vozidel i, tedy i3 a i8. V prvních třech měsících roku 2016 si zákazníky našlo jen 5128 aut, což je o 23 % méně než v roce 2015.

BMW už připravuje modernizaci modelu i3, který logicky z vozů i tvoří hlavní tržní podíl. Lákadlem nové i3 má být o 60 km delší dojezd a také se spekuluje o příchodu levnější a hůře vybavené verze, která by měla oslovit zákazníky s omezeným rozpočtem. BMW možná přestane na některých trzích nabízet benzínový dvouválec jako generátor.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Zřejmě se už také nasytil trh po BMW i8, navíc nízké ceny pohonných hmot zrovna dvakrát nemotivují lidi k nákupu elektromobilů a hybridů. BMW ovšem také zaznamenává zájem o nové hybridní a plug-in hybridní modely běžné řady, které do statistik divize i nezapočítává.

BMW nesází všechno na jednu kartu, tedy elektromobilitu. Spolu s Toyotou vyvíjí vůz s palivovými články a i když se v blízké budoucnosti dočkáme prakticky všech BMW s elektromotorem, úplně to bez spalovacího motoru nepůjde.

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků