Zájem o BMW i3 a i8 v prvním čtvrtletí meziročně klesl o 23 %

Zájem o BMW i3 a i8 v prvním čtvrtletí meziročně klesl o 23 %

BMW už třetí měsíc v řadě prodává v porovnání s loňským rokem stále méně a méně vozidel i, tedy i3 a i8. V prvních třech měsících roku 2016 si zákazníky našlo jen 5128 aut, což je o 23 % méně než v roce 2015.

BMW už připravuje modernizaci modelu i3, který logicky z vozů i tvoří hlavní tržní podíl. Lákadlem nové i3 má být o 60 km delší dojezd a také se spekuluje o příchodu levnější a hůře vybavené verze, která by měla oslovit zákazníky s omezeným rozpočtem. BMW možná přestane na některých trzích nabízet benzínový dvouválec jako generátor.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Zřejmě se už také nasytil trh po BMW i8, navíc nízké ceny pohonných hmot zrovna dvakrát nemotivují lidi k nákupu elektromobilů a hybridů. BMW ovšem také zaznamenává zájem o nové hybridní a plug-in hybridní modely běžné řady, které do statistik divize i nezapočítává.

BMW nesází všechno na jednu kartu, tedy elektromobilitu. Spolu s Toyotou vyvíjí vůz s palivovými články a i když se v blízké budoucnosti dočkáme prakticky všech BMW s elektromotorem, úplně to bez spalovacího motoru nepůjde.

Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

dnes | Lukáš Prejzek
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků