Zájem o BMW i3 a i8 v prvním čtvrtletí meziročně klesl o 23 %

Zájem o BMW i3 a i8 v prvním čtvrtletí meziročně klesl o 23 %

BMW už třetí měsíc v řadě prodává v porovnání s loňským rokem stále méně a méně vozidel i, tedy i3 a i8. V prvních třech měsících roku 2016 si zákazníky našlo jen 5128 aut, což je o 23 % méně než v roce 2015.

BMW už připravuje modernizaci modelu i3, který logicky z vozů i tvoří hlavní tržní podíl. Lákadlem nové i3 má být o 60 km delší dojezd a také se spekuluje o příchodu levnější a hůře vybavené verze, která by měla oslovit zákazníky s omezeným rozpočtem. BMW možná přestane na některých trzích nabízet benzínový dvouválec jako generátor.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Zřejmě se už také nasytil trh po BMW i8, navíc nízké ceny pohonných hmot zrovna dvakrát nemotivují lidi k nákupu elektromobilů a hybridů. BMW ovšem také zaznamenává zájem o nové hybridní a plug-in hybridní modely běžné řady, které do statistik divize i nezapočítává.

BMW nesází všechno na jednu kartu, tedy elektromobilitu. Spolu s Toyotou vyvíjí vůz s palivovými články a i když se v blízké budoucnosti dočkáme prakticky všech BMW s elektromotorem, úplně to bez spalovacího motoru nepůjde.

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků