Zahájení výroby nového modelu ŠKODA Octavia Scout

V hlavním závodě společnosti ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi začaly sjíždět z výrobního pásu nové vozy ŠKODA Octavia Scout. Automobil pro volný čas nadchne efektním designem a všestranným využitím. Přes zvýšený výkon vykazuje nižší spotřebu a až o 20 procent nižší emise CO2. Typická pro značku ŠKODA je u tohoto crossoveru nadstandardní prostornost, vysoká funkčnost, nejmodernější bezpečnostní a komfortní systémy a vynikající poměr ceny a hodnoty. Vůz bude uveden na trh již koncem srpna.
	 Zahájení výroby nového modelu ŠKODA Octavia Scout

Nová ŠKODA Octavia Scout, která se na silnici cítí stejně dobře jako v terénu, je připravena pro všestranné rodinné využití a volný čas. Inovativní vůz s pohonem všech kol na bázi systému Haldex 5, má výkonné motory, zvětšenou světlou výšku, zvětšené nájezdové úhly, paket pro špatné cesty a je schopen táhnout přívěs o hmotnosti až dvě tuny. To vše činí z tohoto nejmladšího modelu značky ŠKODA nejvšestrannější vůz ve své třídě.

Nová ŠKODA Octavia Scout, která je nabízena výhradně ve variantě vycházející z modelu Octavia Combi, dorazí k prodejcům již koncem srpna. Do palety vozů ŠKODA patří Octavia Scout již od roku 2007. Od té doby do konce roku 2013 dodala ŠKODA zákazníkům po celém světě zhruba 53.600 vozů Octavia Scout, což odpovídá asi 8 procentům všech vozů řady Octavia prodaných v daném období. 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků