Tady neni o cem, italsti makaroni mohou v tomto pripade nemeckym klobasam jen dekovat (stejne jako cesti knedlici za Skodovku).A mimochodem, manazersky/provozne zvladat tak znackove ruznorody koncern - jakym VW beze sporu je - taky neni zadna prdel.
... si piš!
No, když si sedneš jakéhokoliv Lamba z doby před VW, tak je to jak prototyp spíchnutý horkou jehlou, a dneska Huracan nejen že má zpracování jak Audi na top úrovni, ale má i rekord ve své třídě na Nordschleife a to není špatná bilance, na původně několikrát zkrachovalou značku. Jediné co mi nejde do hlavy jsou ty blinkry na volantu :-/
Bolo to stastie, neviem ci jedina moznost, ale nebyt VW, ferrari by dnes len tazko niekto ohrozoval tak ako odveky rival z talianska. V 70. 80. rokoch toho vela zaniklo a uz sa nepodarilo obnovit a dnes by to nemalo vyznam. Nejaka Panthera len plechy nic neznamenaju. Ale tak vela tych automobilovych magov uz nezije, co vedelo stvorit bestiu pod rukami. A skoda ze v tom obdobi viaceei z nich nedostalo pomocnu ruku a sancu prezit a tvorit az do dnes. Co by som dal za to vidiet viac takych tradicnych znaciek z talianska ci anglicka....
kdyby nepřišel VW, tak by se Lamborghini neubíralo vůbec nikam, protože by žralo trávu zespodu, tak jako mnoho jiných zaniklých značek té doby. Stačí si nastudovat historii z konce 70 a z průběhu 80 let, o zruinované Lambo nikdo neměl zájem, bohatí Číňané ještě nebyli a Lambo si přehazovali jak horký brambor chudí vlastníci, které Lambo vždy zatáhlo do ztrát a museli jej opět prodat. Patrick Mimran, Chrysler, Megatech, ti všichni nebyli schopni s Lambem cokoliv udělat, takže Megatech jej nakonec prodal Audi doslova za pár šupů. Audi Lambo od základu přebudovalo, postavilo na nohy a dostalo tam kde je dnes.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.