Zagato pro Ženevu připravuje nový sporťák Perana

Zdá se, že letošní ženevský autosalon bude i navzdory všude zasahující krizi překypovat mnoha novinkami. Výjimku netvoří ani samostatná designová studia, která se tradičně předvedou se svými nejlepšími díly. Milánské návrhářské studio se zvučným jménem Zagato se letos blýskne sportovním modelem Perana Z-One, jenž byl vyvíjen ve spolupráci s jihoafrickou společností Perana Performance Group.

Limitovaná edice Perana Z-One bude poháněna 6,2 litrovým osmiválcem LS3 od General Motors, který ze svého jádra vydoluje úctyhodných 322 kW/440 koní. Celý projekt bychom tedy mohli označit za spojení ikony amerického inženýrství s elegantně sportovním italským designem. A co když se rozhodnete jej mít u sebe v garáži? Postačí vám nato kolem 90 000 eur (zhruba 2,5 milionu Kč), musíte si však trochu pospíšit, celkově se jich vyrobí pouze 999 kusů.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zagato Perana Z-One
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků