Více koní a snadnější volba. Audi se rozhodlo upravit nabídku svého supersportu R8. Zaprvé ukončuje nabídku výchozí verze s pohonem všech kol V10 quattro, k dostání už bude pouze výkonnější performance varianta. | Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

Více koní a snadnější volba. Audi se rozhodlo upravit nabídku svého supersportu R8. Zaprvé ukončuje nabídku výchozí verze s pohonem všech kol V10 quattro, k dostání už bude pouze výkonnější performance varianta. | Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

Zadruhé, dříve uvedenou verzi RWD s pohonem zadních kol představuje ve výkonnější specifikaci performance také, čímž nahrazuje původní variantu. | Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

Zadruhé, dříve uvedenou verzi RWD s pohonem zadních kol představuje ve výkonnější specifikaci performance také, čímž nahrazuje původní variantu. | Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

Jednoduše, jinou R8 než ve verzi performance už tedy brzy neseženete – změny se týkají karoserií Coupé i Spyder. Nová zadokolka R8 V10 performance RWD si tímto polepšila o extra 30 koní a 10 N.m točivého momentu. | Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

Jednoduše, jinou R8 než ve verzi performance už tedy brzy neseženete – změny se týkají karoserií Coupé i Spyder. Nová zadokolka R8 V10 performance RWD si tímto polepšila o extra 30 koní a 10 N.m točivého momentu. | Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

Atmosféricky plněný 5,2litrový V10 zde nyní produkuje celkem 570 koní (419 kW) a 550 N.m. Sedmistupňová automatická převodovka S tronic a mechanický samosvorný diferenciál zůstávají součástí ústrojí. | Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

Atmosféricky plněný 5,2litrový V10 zde nyní produkuje celkem 570 koní (419 kW) a 550 N.m. Sedmistupňová automatická převodovka S tronic a mechanický samosvorný diferenciál zůstávají součástí ústrojí. | Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

Zatímco akcelerace z nuly na 100 km/h se i po zvýšení výkonu nemění – 3,7 sekundy pro Coupé, 3,8 sekundy pro Spyder – maximální rychlost je nyní vyšších 329 km/h (327 km/h pro Spyder), původně 320 km/h, respektive 318 km/h. | Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

Zatímco akcelerace z nuly na 100 km/h se i po zvýšení výkonu nemění – 3,7 sekundy pro Coupé, 3,8 sekundy pro Spyder – maximální rychlost je nyní vyšších 329 km/h (327 km/h pro Spyder), původně 320 km/h, respektive 318 km/h. | Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

Pro zadokolku pak Audi poprvé nabízí i systém Dynamic steering, tedy řízení s proměnlivým převodem, jinak si zákazníci zvolí z 19- až 20palcových kol nebo rovněž karbon-keramickou brzdovou soustavu. | Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

Pro zadokolku pak Audi poprvé nabízí i systém Dynamic steering, tedy řízení s proměnlivým převodem, jinak si zákazníci zvolí z 19- až 20palcových kol nebo rovněž karbon-keramickou brzdovou soustavu. | Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

Uvnitř najdete čalounění Alcantarou, kůží, obložení karbonem a volba padá na sportovní nebo skořepinové sedačky. | Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

Uvnitř najdete čalounění Alcantarou, kůží, obložení karbonem a volba padá na sportovní nebo skořepinové sedačky. | Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

Objednávky nového R8 V10 performance RWD spustí Audi v Německu od 21. října. Cenovka bude začínat u Coupé od 149.000 eur (asi 3,8 milionu korun), u Spyderu od 162.000 eur (asi 4,1 milionu korun). České ceny zatím neznáme. | Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

Objednávky nového R8 V10 performance RWD spustí Audi v Německu od 21. října. Cenovka bude začínat u Coupé od 149.000 eur (asi 3,8 milionu korun), u Spyderu od 162.000 eur (asi 4,1 milionu korun). České ceny zatím neznáme. | Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi

| Audi R8 V10 performance RWD | Zdroj: Audi

Zadruhé, dříve uvedenou verzi RWD s pohonem zadních kol představuje ve výkonnější specifikaci performance také, čímž nahrazuje původní variantu. | Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi
Jednoduše, jinou R8 než ve verzi performance už tedy brzy neseženete – změny se týkají karoserií Coupé i Spyder. Nová zadokolka R8 V10 performance RWD si tímto polepšila o extra 30 koní a 10 N.m točivého momentu. | Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi
Atmosféricky plněný 5,2litrový V10 zde nyní produkuje celkem 570 koní (419 kW) a 550 N.m. Sedmistupňová automatická převodovka S tronic a mechanický samosvorný diferenciál zůstávají součástí ústrojí. | Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi
Zatímco akcelerace z nuly na 100 km/h se i po zvýšení výkonu nemění – 3,7 sekundy pro Coupé, 3,8 sekundy pro Spyder – maximální rychlost je nyní vyšších 329 km/h (327 km/h pro Spyder), původně 320 km/h, respektive 318 km/h. | Audi R8 V10 performance RWD Zdroj: Audi
21
Fotogalerie

Zadokolka Audi R8 RWD si polepšila. Verze performance má 570 koní, nahradila základ

Německá značka přináší více koní pro svou zadokolku R8 a rovněž končí s výchozí verzí čtyřkolky quattro.

Více koní a snadnější volba. Audi se rozhodlo upravit nabídku svého supersportu R8. Zaprvé ukončuje nabídku výchozí verze s pohonem všech kol V10 quattro, k dostání už bude pouze výkonnější performance varianta. Zadruhé, dříve uvedenou verzi RWD s pohonem zadních kol představuje ve výkonnější specifikaci performance také, čímž nahrazuje původní variantu.

Jednoduše, jinou R8 než ve verzi performance už tedy brzy neseženete – změny se týkají karoserií Coupé i Spyder. Nová zadokolka R8 V10 performance RWD si tímto polepšila o extra 30 koní a 10 N.m točivého momentu. Atmosféricky plněný 5,2litrový V10 zde nyní produkuje celkem 570 koní (419 kW) a 550 N.m. Sedmistupňová automatická převodovka S tronic a mechanický samosvorný diferenciál zůstávají součástí ústrojí.

Zatímco akcelerace z nuly na 100 km/h se i po zvýšení výkonu nemění – 3,7 sekundy pro Coupé, 3,8 sekundy pro Spyder – maximální rychlost je nyní vyšších 329 km/h (327 km/h pro Spyder), původně 320 km/h, respektive 318 km/h.

Pro zadokolku pak Audi poprvé nabízí i systém Dynamic steering, tedy řízení s proměnlivým převodem, jinak si zákazníci zvolí z 19- až 20palcových kol nebo rovněž karbon-keramickou brzdovou soustavu. Uvnitř najdete čalounění Alcantarou, kůží, obložení karbonem a volba padá na sportovní nebo skořepinové sedačky.

Objednávky nového R8 V10 performance RWD spustí Audi v Německu od 21. října. Cenovka bude začínat u Coupé od 149.000 eur (asi 3,8 milionu korun), u Spyderu od 162.000 eur (asi 4,1 milionu korun). České ceny zatím neznáme.

Audi R8

Audi R8 je sportovní vlajkovou lodí německé automobilky. Na trh byla R8 uvedena v roce 2015 a stala se nejrychlejším sériovým vozem Audi se zrychlením z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy, z 0 na 200 km/h za 9,9 sekundy a nejvyšší rychlostí 330 km/h.

Technická data a ceny • Audi R8 RWD • Facelift 

Doporučujeme

Články odjinud