Zadokolka Audi R8 RWD si polepšila. Verze performance má 570 koní, nahradila základ

9 komentářů

goes
8. října • 12:28

pekne. Atmo. 10 valcu. Pomalu 600 kobyl na zadku. Kdo rad ridi, tak ma vcelku pouzitelnou hracu. Byt pravda k zakladu to bude chtit tak 30% za vybavu, ale to zase vykompenzuje realna cena. Blby je omezenejsi servis, ale to je nevyhoda vetsiny sportaku tohoto typu.Ja bych sice preferoval awd verzi, bo lopate to pomuze.

R
8. října • 15:07

Mě se ta zadokolka líbí, ještě kdyby byla s manuálem … a servis bude v Audi to by taky šlo:-)

goes
8. října • 15:49

Gratuluji ze bys to s manualem efektivne odridil. Jinak servis R8 pokud se nic nezmenilo kazda Audi nedela.

R
9. října • 15:21

Ajaj, jak muzes vedet, ze neodridil…no jo, goes, všude byl, všechno zná :-/

goes
9. října • 22:24

Nauc se cist. Ja nepisu ze bys to neodridil. Ja ti naopak gratuluji ze bys to odridil.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
R
10. října • 12:37

No tak jsem si aktuálně odříhnul :-D ale je fakt, že dnešní šoféři by tu spojku a převodovku mohli odřídit…B-]

x12345678
8. října • 20:12

Oficiálně nedělá ale ve skutečnosti dělá. Každý.

goes
8. října • 22:02

To bych nerekl ze to delaji podpultove. Na V8 to delavali ofiko ale na v10 prave ne. Vyzkouseno v praxi. Ale to je jedno.

foji
8. října • 21:21

Nedělá. Ani neprodává. Resp. ani neposkytne kontakt na dealerství kde jde sehnat.

Doporučujeme

Články odjinud