Žádné Superby! V tomhle by měla jezdit naše dálniční policie

30 komentářů

Revhead
5. ledna • 17:23

Kdo tyhle články píše? Co třeba znamená tahle věta? "V Německu je hodně těžké někoho na dálnici chytat, protože neomezená rychlost na některých úsecích dálnic láká majitele všech možných sporťáků i supersportů poměřit své síly." - Čtu to už popáté a nechápu souvislost"na chytání zločinců téměř ideálně" - majitelé výše zmíněných sporťáků, co jezdí rychle, jsou zločinci?"Horší však je, že tento vůz je jen konceptem vyrobeným pro kompaň.." - proč je to horší? Proč je tenhle šašek tak nadšenej do toho, aby měli policajti rychlý auta? Má mistr Havlina vůbec řidičák? A občanku?

jogurt
4. ledna • 0:11

Otázka za pět korun: K čemu potřebuje německá policie dálniční stíhačky, když tam 146km/h není trestuhodné pirátství?

Ivan
4. ledna • 14:39

Protože i na té neomezené rychlosti, klidně omezí rychlost i na 60kmh. Prostě je tam značka a hotovo. A v německu to platí do ukončení omezení značkou, ne křižovatkou.
Třeba na A6, krásná tříproudá, omezení na 100kmh v délca ca. 25km . Na A4 u Meerane omezení na 100kmh kvůli špatnému povrchu, po pár km úsek ca. 800m s omezením na 80kmh. A44 Kassel - Dortmund, na mostě hned za Kassel omezení na 60kmh zakončeno baterií radarů a fotky opravdu chodí.
Spolková země Brémy, omezení na 130kmh na celém území spolkové zěmě.

jogurt
4. ledna • 22:39

a na stíhání na šedesátce potřebuje 400HP?

Peter
5. ledna • 8:45

Že by stíhací vozidla měla být rychlejší než stíhaná?

bzzz
4. ledna • 11:22

Treba protoze muses jet povolenou rychlosti a pritom omezovat resp dokonce ohrozovat ostatni ucastniky silnicniho provozu? Protoze neomezena rychlost rozhodne neplati na vsech usecich dalnic? Protoze z X ruznych duvodu se mohou policiste potrebovat dostat nekam rychle a bezpecne?

Joe Doe
4. ledna • 10:16

Pretoze neobmedzena rychlost je iba na polovici nemeckej dialnicnej siete - a je na policii, aby usudila, ci 200 km/h je na dane podmienky adekvatna rychlost.Za rychlost ta totiz mozu pokutovat aj na sekcii bez obmedzenia.

p.
4. ledna • 9:00

ze by protoze... Systém dálnic v Německu (německy Autobahn) patří k nejhustším dálníčním sítím na světě a je svými 12 044 km délky (2007) čtvrtým nejdelším dálničním národním systémem, na přibližně jedné polovině délky není rychlost pro osobní vozy nikterak omezena, platí zde pouze všeobecné, avšak nezávazné doporučení, dodržovat dobrovolný limit 130 km/hod. Přibližně jedna třetina dálnic má pak trvající omezení rychlosti, zbytek se řídí hustotou dopravy a jinými faktory. Viz https://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1lnice_v_N%C4%... ...

Jirka
3. ledna • 21:53

NAŠE dálniční policie by měla jít hlavně do pr....

jogurt
4. ledna • 0:14

Tak vo tom žádná, ale kdyby nekasírovali skrytým dozorem stopadesátikilometrohodinové pyráŤI, tak by museli získávat čárky a prašule od kamionistů blokujících levý pruh a to je děsná fuška.... takže zapomeňte, bude to dál jak je

Peter
4. ledna • 11:30

A kde je napsáno, pokud to není dáno značkou B 22a - zákaz předjíždění pro nákladní vozidla, že tzv. kamion do levého ( středového) jízdního pruhu nesmí?? Jenom mi neříkej, že to je proto, že ty to tak chceš.

jogurt
4. ledna • 21:59

§36 odstavec 4 zákona o provozu na pozemních komunikacích.Sazba 5-10 tis Kč + zákaz řízení na 6-12 měsíců + 7 bodů.
Je dost s podivem, že to neznáte. Asi brainwash od česmadu, co?

Peter
5. ledna • 7:47

Ale znám, to ale neřeší to, že nákladní vozidla nemají v levém pruhu co dělat. Jestliže začnu s čímkoli na volné silnici předjíždět a přijede jiné vozidlo jedoucí o mnoho rychleji, pak ho budu vždy blokovat a bude jedno, jestli je to OA s vozíkem či autobus nebo dodávka jedoucí 100km/h nebo nákladní auto jedoucí 90km/h. Potom taky trochu ohleduplnosti. I ten náklaďák potřebuje někdy předjet jiný pomalejší ( někdy je to i osobák) a ty se s tím osobákem rozjedeš na cestovní rychlost dříve než on, když ho něco zpomalí. Kupříkladu jsou státy, kde s tím problém není.
Ano, zhovadilost je, když ti to tam hodí na poslední chvíli. Ale to zase řidiči OA dělají běžně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
5. ledna • 10:59

A tento blud právě Česmad svým ovečkám bulíkuje, že to platí jen pro zahájení předjíždění. Což zjevně ze znění zákona není pravda. Platí to na předjíždění obecně, tedy na kteroukoli jeho část. Samozřejmě méně pitomá definice by podobným účelovým výkladům vybočujícím z ůčelu zákonné úpravy zamezila, o tom žádná.

Peter
5. ledna • 12:47

Ujišťuji tě, že na pravidelné školení nechodím na Česmad, ale do akreditované autoškoly.

jogurt
5. ledna • 19:44

a tam stejně jako v Česmadu rozlišují mezi tím, že řidič nesmí předjíždět, pokud by omezil protijedoucího (o tom snad nikdo nepochybuje, doufám...) a řidič nákladního automobilu a soupravy delší než .... nesmí předjíždět, pokud by omezil rychlejšího (z pohledu účelu a znění zákona zcela totéž)? Takže i protijedoucího smí omezit při"dokončení předjíždění"? To je zjevný nesmysl, že. Stejný jako ten při "akreditovaném školení".

Peter
5. ledna • 20:42

a) celou dobu jsme tady předpokládám hovořili o dálnici, kde protijedoucí vozidla nejsou
b) ty máš svou definici, podle které zřejmě nikdy předjíždět nesmí, protože jinak bude vždy někoho omezovat
c) předpokládám, že ty jezdíš pouze vlevo 130+ a sám jsi nikoho nikdy neomezil.
Tím končím, tvá Máňa.

Lord Owl
5. ledna • 7:56

... někdy ty náklaďáky lituju, když dojedou majitele(ku) Fabie, který(á) si to v dědině hasí 60 a za dědinou 65, ale kvůli hustotě provozu náklaďák nemá šanci zrychlit. Vzápětí polituju i zbytek kolony.....

mpolan
5. ledna • 7:46

A co je ta "dostatečná rychlost"?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
5. ledna • 10:56

to je snad zcela zřejmé, každá taková která nesplní jasně psanou podmínku "pokud by omezil", zbytek viz základní pojmy v obecné části zákona zákona. Pro nechápavé: neomezit = nijak nepřekážet

Joe Doe
4. ledna • 10:12

Mne by stacilo keby masovo pokutovali debilov, ktori jazdia bezdovodne v strednom pruhu a je jedno, ci 130 alebo 100. Ja viem, bol by plny odstavny pruh ale zase poloprazdna dialnica. A tie prijmy do statneho rozpoctu. Za jeden vikend by to vyriesilo financovanie zdravotnictva ;)Z BA do Trnavy uz nejazdim casto, ale v 90% percentach pripadov tam vidim policiu odchytavat tychto hriesnikov. Medzi Prahou a odbockou na Trojku jazdim pravidelne, pruhov disciplina je zalostna, ale najst tam policajne auto je sviatok, zeby pokutovali blokovacov stredneho pruhu ani nehovorim.

Redakce
3. ledna • 21:25

Tragédi!

Antiautomat
3. ledna • 18:57

...takze staci odbocit na najblizsi zeleznicny prejazd a je po probleme...video musia mat odzaciatku az dokonca.

jogurt
4. ledna • 0:19

Tak například slovenská policie takové malichernosti jako souvislé video neřeší. Dokonce ani fotku bez registrační značky neřeší. Onehdá mi slovenský poručík u Malacek vysvětloval, že když v noci vyfotil (MicroDigiCam bez blesku....) údajně "mě" se 148km/h, aniž bych na snímku viděl jakýkoli náznak registrační značky, byly tam vidět jen dva světlomety a tma, tak že po tom co si to vezmou do péče technici, ta značka tam vidět bude....:)))))
Naštěstí chtěl jen 20€, tak jsem mu je věnoval.

Lord Owl
5. ledna • 7:53

No jestli to nebude tím, že policajti byli 2, oba viděli tvoje auto a měli ho neustále na očích, což by dále byli ochotni dosvědčit. Kdyby tě takto bez RZ vyfotil radar s automatizovaným režimem (třeba na sloupu), tak by po tobě v SK ani pes neštěkl pochopitelně.

Mitch
3. ledna • 19:42

Tebe by dojeli i na kole, s. tim tvym manualem a torsenem :D

Antiautomat
3. ledna • 22:39

ze :-D

Antiautomat
3. ledna • 20:11

Mozes skusit a Torsen ani nebude treba ;-)

Tom
3. ledna • 21:40

ještě stále Felina?

Antiautomat
3. ledna • 22:38

..ta jazdi u noveho majitela a taha to na pol melona. Momentalne podobny kram, ale aspon 15cm svetlosti nad olejovou vanou.

Doporučujeme

Články odjinud