Žádná elektřina. Příští BMW M3 a M4 budou mít dvě turba a výkon 500 koní

28 komentářů

Peter
20. března • 19:50

BMW sa može snažiť akokolvek ale len jedina značka je top.A to je MERCEDES.Spomente si na to ako v kralovskej discipline čo je F1 BMW totalne pohorelo a radšej odtiaľ zdupkalo.Mercedes je najlepšia automobilova značka na svete !!! A teraz možte bavoraci kydať na Mercedes.

Kuk Vykuk
21. března • 20:02

Voba už jsou dávno v hajzlu protože jim natrhne prdel kdejaký elektro. B-]

.x.
21. března • 22:09

Na elektro s.e.r.e bílý tesák. A tu prdel jim natrhne leda tak v přímce, na zakroucené trati si proti nim ani neškrtne.

Kuk Vykuk
22. března • 21:34

Zakroucenýho máš leda tak svýho ptáka, Tesla M3 natrhla prdel Alfě Romeo Giulia Quadrifoglio i Ferrari 458 Italia na Laguna Seca a vyrovnala čas Porsche Cayman GT4. Víš hovno ty přímko. Sni si dál svůj mnichovský sen B-]

kari
20. března • 16:06

Pokud opravdu přijde varianta s pohonem zadních kol a manuální převodovkou bude to unikát na cestách. Auto pro řidiče staré školy z dob, kdy chlap byl chlapem, auto autem a řízení čistou esencí zábavy.

OnlyTruth
20. března • 19:30

100% pravda , ale dnesny "vodici" potrebuju pripojitelnost a kludne im mozu dat bmw s priecne ulozenym motorom a prednym pohonom a ani si to nevsimnu :-D :-D :-D :-D

bzzz
20. března • 20:20

Protoze v 50 ve meste nebo 130 na dalnici - natoz v mensim aute - je predokolka s pricne ulozenym motorem uplne marna/nepouzitelna - ba nebal bych se napsat az nebezpecna ;-)

OnlyTruth
20. března • 21:11

ale tebe je zle?kto hovori o meste .. tu sa bavime o sportovych autach to znamena, ze clovek si snimi niekedy vyjde aj na okruh alebo nejake prazne parkovisko a tam sa chce zabavit a nie sa trapit s nedotacavostou

bzzz
20. března • 17:16

Jaka stara skola? Proste se jezdilo s tim, co bylo k mani. Jak to proboha souvisi s chlapactvim? A uz zase ta esence zabavy... hlavne na roz####ne ucpane D1...

bzzz
20. března • 17:16

Jaka stara skola? Proste se jezdilo s tim, co bylo k mani. Jak to proboha souvisi s chlapactvim? A uz zase ta esence zabavy... hlavne na roz####ne ucpane D1...

...
20. března • 16:29

prý k tomu bude gratis poukaz na pomníček u silnice :-D

kari
20. března • 16:41

V dnešní době je auto s poháněnou jednou nápravou a manuální převodovkou smrtelné?

...
20. března • 17:10

Nezkušený řidič (a to je TÉMĚŘ každý, kdo nemá závodní licenci) sebe nebo někoho dalšího v takovém autě na mokru zabije. Představ si, že budeš chtít na mokru předjet auto hned za zatáčkou, a protože je další zatáčka za 200 metrů, šlápneš na plyn a najednou koukáš, že klepeš na dveře u nebeský brány. 450 nebo 500 koní v turbu na zadku na mokru ani náhodou. Jen se zeptej majitelů, kolikrát je současná BMW M3 nebo M4 nebo M5 dostala do krize na mokru.

Sir_CHerokee
20. března • 22:44

Prakticky každé sportovní auto v USA má kombinaci zadokolka + manuál + 450 a více koní. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
...
21. března • 10:01

No jistě, a taky si je kupují jen nadšenci (z mého pohledu blázni) do tohohle uspořádání. Kdejaký evropský nebo asijský auto s výkonem, automatem a náhonem 4x4 je spráská ve zrychlení 0-200 km/h. Já mám Stingera 3.3 a ten porazí o cca 2 sekundy 0-200 i takovou ikonu jako je Ford Mustang 5.0 V8 na SUCHU, a to má Ford o 80 koní vyšší výkon a je o skoro 200 kg lehčí. Na mokru se Mustang ani nerozjede. :-D:-D:-D Prostě není trakce. Mrkni na youtube. Přitom tabulkově má údajně Mustang zrychlení za 4.6 s, tedy lepší než Stinger.

kari
21. března • 12:47

Tak stačilo říct, že umíš jezdit jen rovně za pomoci 4x4 a automatem a nemusíš hanit výběr auta těm, co je pro ně naprosto normální si s autem taky užít nějakou zábavu s manuálem (opravdu ještě existují lidé, co umí používat obě nohy) a hnanou jednou nápravou. Nemusíš nám tady obhajovat svojí garáž. My ti tvou volbu přejeme, ostatně není to špatná volba, jen to není silné, zadokolové auto s manuální převodovkou.

...
21. března • 14:46

Pro zábavu je silná zadokolka se samosvorem a vypínatelným ESP super, ale mimo silnici - běžný provoz. Na normální ježdění může být nebezpečná pro posádku i okolí. Já dříve jezdil dveřma napřed na převážně nezpevněném povrchu 4x4 2.0 turbo (Delta Integrale EVO II), měl jsem i závodní licenci na rally a rallycross. Je to 20 let zpátky. Dnes uvažuji jinak.

speedfred
22. března • 9:39

Tak náhodou sedlám QV a čuduj sa svete jazdím s tým aj cez zimu do Álp. V normálnom režime je to auto úplne v klude na mokru či snehu.

Gasparino
20. března • 12:27

Nějak pořád ne a ne se dotáhnout výkonově na Alfu.

speedfred
22. března • 9:41

Akoby nebolo jedno či to má M3 450 alebo QV 500PS,buďme radi za tieto autá a možnosť výberu.

stealth01
20. března • 14:56

A je to důležité?

...
20. března • 15:27

Není a pokud vím, tak sériové M4 na brzdě naměřili daleko více koní, než má napsáno v TP. Alfa není špatné auto, ale já bych volil BMW M4.

...
20. března • 15:29

A nové M4 jen 4x4 v automatu.

OnlyTruth
20. března • 19:27

fuj

Sir_CHerokee
20. března • 12:57

Myslím, že to není důležité. Alfa má tak špatnou pověst, že se Giulia skoro neprodává. Je to škoda, krásný sedan. Jen ty ceny přestřelili.

...
20. března • 15:21

Ono to BMW taky není a nebude nejlevnější.

...
20. března • 12:08

tady je svět ještě normální

Art Vandelay
20. března • 13:46

Skutocne normalny by bol, keby sme tak ako po dlhe storocia, presedlali na kone...

Doporučujeme

Články odjinud