BMW sa može snažiť akokolvek ale len jedina značka je top.A to je MERCEDES.Spomente si na to ako v kralovskej discipline čo je F1 BMW totalne pohorelo a radšej odtiaľ zdupkalo.Mercedes je najlepšia automobilova značka na svete !!! A teraz možte bavoraci kydať na Mercedes.
Voba už jsou dávno v hajzlu protože jim natrhne prdel kdejaký elektro. B-]
Na elektro s.e.r.e bílý tesák. A tu prdel jim natrhne leda tak v přímce, na zakroucené trati si proti nim ani neškrtne.
Zakroucenýho máš leda tak svýho ptáka, Tesla M3 natrhla prdel Alfě Romeo Giulia Quadrifoglio i Ferrari 458 Italia na Laguna Seca a vyrovnala čas Porsche Cayman GT4. Víš hovno ty přímko. Sni si dál svůj mnichovský sen B-]
Pokud opravdu přijde varianta s pohonem zadních kol a manuální převodovkou bude to unikát na cestách. Auto pro řidiče staré školy z dob, kdy chlap byl chlapem, auto autem a řízení čistou esencí zábavy.
100% pravda , ale dnesny "vodici" potrebuju pripojitelnost a kludne im mozu dat bmw s priecne ulozenym motorom a prednym pohonom a ani si to nevsimnu :-D :-D :-D :-D
Protoze v 50 ve meste nebo 130 na dalnici - natoz v mensim aute - je predokolka s pricne ulozenym motorem uplne marna/nepouzitelna - ba nebal bych se napsat az nebezpecna ;-)
ale tebe je zle?kto hovori o meste .. tu sa bavime o sportovych autach to znamena, ze clovek si snimi niekedy vyjde aj na okruh alebo nejake prazne parkovisko a tam sa chce zabavit a nie sa trapit s nedotacavostou
Jaka stara skola? Proste se jezdilo s tim, co bylo k mani. Jak to proboha souvisi s chlapactvim? A uz zase ta esence zabavy... hlavne na roz####ne ucpane D1...
prý k tomu bude gratis poukaz na pomníček u silnice :-D
V dnešní době je auto s poháněnou jednou nápravou a manuální převodovkou smrtelné?
Nezkušený řidič (a to je TÉMĚŘ každý, kdo nemá závodní licenci) sebe nebo někoho dalšího v takovém autě na mokru zabije. Představ si, že budeš chtít na mokru předjet auto hned za zatáčkou, a protože je další zatáčka za 200 metrů, šlápneš na plyn a najednou koukáš, že klepeš na dveře u nebeský brány. 450 nebo 500 koní v turbu na zadku na mokru ani náhodou. Jen se zeptej majitelů, kolikrát je současná BMW M3 nebo M4 nebo M5 dostala do krize na mokru.
Prakticky každé sportovní auto v USA má kombinaci zadokolka + manuál + 450 a více koní. ;-)
No jistě, a taky si je kupují jen nadšenci (z mého pohledu blázni) do tohohle uspořádání. Kdejaký evropský nebo asijský auto s výkonem, automatem a náhonem 4x4 je spráská ve zrychlení 0-200 km/h. Já mám Stingera 3.3 a ten porazí o cca 2 sekundy 0-200 i takovou ikonu jako je Ford Mustang 5.0 V8 na SUCHU, a to má Ford o 80 koní vyšší výkon a je o skoro 200 kg lehčí. Na mokru se Mustang ani nerozjede. :-D:-D:-D Prostě není trakce. Mrkni na youtube. Přitom tabulkově má údajně Mustang zrychlení za 4.6 s, tedy lepší než Stinger.
Tak stačilo říct, že umíš jezdit jen rovně za pomoci 4x4 a automatem a nemusíš hanit výběr auta těm, co je pro ně naprosto normální si s autem taky užít nějakou zábavu s manuálem (opravdu ještě existují lidé, co umí používat obě nohy) a hnanou jednou nápravou. Nemusíš nám tady obhajovat svojí garáž. My ti tvou volbu přejeme, ostatně není to špatná volba, jen to není silné, zadokolové auto s manuální převodovkou.
Pro zábavu je silná zadokolka se samosvorem a vypínatelným ESP super, ale mimo silnici - běžný provoz. Na normální ježdění může být nebezpečná pro posádku i okolí. Já dříve jezdil dveřma napřed na převážně nezpevněném povrchu 4x4 2.0 turbo (Delta Integrale EVO II), měl jsem i závodní licenci na rally a rallycross. Je to 20 let zpátky. Dnes uvažuji jinak.
Tak náhodou sedlám QV a čuduj sa svete jazdím s tým aj cez zimu do Álp. V normálnom režime je to auto úplne v klude na mokru či snehu.
Nějak pořád ne a ne se dotáhnout výkonově na Alfu.
Akoby nebolo jedno či to má M3 450 alebo QV 500PS,buďme radi za tieto autá a možnosť výberu.
A je to důležité?
Není a pokud vím, tak sériové M4 na brzdě naměřili daleko více koní, než má napsáno v TP. Alfa není špatné auto, ale já bych volil BMW M4.
A nové M4 jen 4x4 v automatu.
fuj
Myslím, že to není důležité. Alfa má tak špatnou pověst, že se Giulia skoro neprodává. Je to škoda, krásný sedan. Jen ty ceny přestřelili.
Ono to BMW taky není a nebude nejlevnější.
tady je svět ještě normální
Skutocne normalny by bol, keby sme tak ako po dlhe storocia, presedlali na kone...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.