Žádná elektřina. Příští BMW M3 a M4 budou mít dvě turba a výkon 500 koní

...  |  20. 03. 2019 12:08

tady je svět ještě normální

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  20. 03. 2019 13:46

Skutocne normalny by bol, keby sme tak ako po dlhe storocia, presedlali na kone...

Odpovědět  |   | 
Gasparino  |  20. 03. 2019 12:27

Nějak pořád ne a ne se dotáhnout výkonově na Alfu.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  20. 03. 2019 12:57

Myslím, že to není důležité. Alfa má tak špatnou pověst, že se Giulia skoro neprodává. Je to škoda, krásný sedan. Jen ty ceny přestřelili.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 15:21

Ono to BMW taky není a nebude nejlevnější.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 03. 2019 14:56

A je to důležité?

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 15:27

Není a pokud vím, tak sériové M4 na brzdě naměřili daleko více koní, než má napsáno v TP. Alfa není špatné auto, ale já bych volil BMW M4.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 15:29

A nové M4 jen 4x4 v automatu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  20. 03. 2019 19:27

fuj

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  22. 03. 2019 09:41

Akoby nebolo jedno či to má M3 450 alebo QV 500PS,buďme radi za tieto autá a možnosť výberu.

Odpovědět  |   | 
kari  |  20. 03. 2019 16:06

Pokud opravdu přijde varianta s pohonem zadních kol a manuální převodovkou bude to unikát na cestách. Auto pro řidiče staré školy z dob, kdy chlap byl chlapem, auto autem a řízení čistou esencí zábavy.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 16:29

prý k tomu bude gratis poukaz na pomníček u silnice

Odpovědět  |   | 
kari  |  20. 03. 2019 16:41

V dnešní době je auto s poháněnou jednou nápravou a manuální převodovkou smrtelné?

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 17:10

Nezkušený řidič (a to je TÉMĚŘ každý, kdo nemá závodní licenci) sebe nebo někoho dalšího v takovém autě na mokru zabije. Představ si, že budeš chtít na mokru předjet auto hned za zatáčkou, a protože je další zatáčka za 200 metrů, šlápneš na plyn a najednou koukáš, že klepeš na dveře u nebeský brány. 450 nebo 500 koní v turbu na zadku na mokru ani náhodou. Jen se zeptej majitelů, kolikrát je současná BMW M3 nebo M4 nebo M5 dostala do krize na mokru.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  20. 03. 2019 22:44

Prakticky každé sportovní auto v USA má kombinaci zadokolka + manuál + 450 a více koní.

Odpovědět  |   | 
...  |  21. 03. 2019 10:01

No jistě, a taky si je kupují jen nadšenci (z mého pohledu blázni) do tohohle uspořádání. Kdejaký evropský nebo asijský auto s výkonem, automatem a náhonem 4x4 je spráská ve zrychlení 0-200 km/h. Já mám Stingera 3.3 a ten porazí o cca 2 sekundy 0-200 i takovou ikonu jako je Ford Mustang 5.0 V8 na SUCHU, a to má Ford o 80 koní vyšší výkon a je o skoro 200 kg lehčí. Na mokru se Mustang ani nerozjede. Prostě není trakce. Mrkni na youtube. Přitom tabulkově má údajně Mustang zrychlení za 4.6 s, tedy lepší než Stinger.

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 03. 2019 12:47

Tak stačilo říct, že umíš jezdit jen rovně za pomoci 4x4 a automatem a nemusíš hanit výběr auta těm, co je pro ně naprosto normální si s autem taky užít nějakou zábavu s manuálem (opravdu ještě existují lidé, co umí používat obě nohy) a hnanou jednou nápravou. Nemusíš nám tady obhajovat svojí garáž. My ti tvou volbu přejeme, ostatně není to špatná volba, jen to není silné, zadokolové auto s manuální převodovkou.

Odpovědět  |   | 
...  |  21. 03. 2019 14:46

Pro zábavu je silná zadokolka se samosvorem a vypínatelným ESP super, ale mimo silnici - běžný provoz. Na normální ježdění může být nebezpečná pro posádku i okolí. Já dříve jezdil dveřma napřed na převážně nezpevněném povrchu 4x4 2.0 turbo (Delta Integrale EVO II), měl jsem i závodní licenci na rally a rallycross. Je to 20 let zpátky. Dnes uvažuji jinak.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  22. 03. 2019 09:39

Tak náhodou sedlám QV a čuduj sa svete jazdím s tým aj cez zimu do Álp. V normálnom režime je to auto úplne v klude na mokru či snehu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 17:16

Jaka stara skola? Proste se jezdilo s tim, co bylo k mani. Jak to proboha souvisi s chlapactvim? A uz zase ta esence zabavy... hlavne na roz####ne ucpane D1...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 17:16

Jaka stara skola? Proste se jezdilo s tim, co bylo k mani. Jak to proboha souvisi s chlapactvim? A uz zase ta esence zabavy... hlavne na roz####ne ucpane D1...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  20. 03. 2019 19:30

100% pravda , ale dnesny "vodici" potrebuju pripojitelnost a kludne im mozu dat bmw s priecne ulozenym motorom a prednym pohonom a ani si to nevsimnu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 20:20

Protoze v 50 ve meste nebo 130 na dalnici - natoz v mensim aute - je predokolka s pricne ulozenym motorem uplne marna/nepouzitelna - ba nebal bych se napsat az nebezpecna

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  20. 03. 2019 21:11

ale tebe je zle?kto hovori o meste .. tu sa bavime o sportovych autach to znamena, ze clovek si snimi niekedy vyjde aj na okruh alebo nejake prazne parkovisko a tam sa chce zabavit a nie sa trapit s nedotacavostou

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 03. 2019 19:50

BMW sa može snažiť akokolvek ale len jedina značka je top.A to je MERCEDES.Spomente si na to ako v kralovskej discipline čo je F1 BMW totalne pohorelo a radšej odtiaľ zdupkalo.Mercedes je najlepšia automobilova značka na svete !!! A teraz možte bavoraci kydať na Mercedes.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 03. 2019 20:02

Voba už jsou dávno v hajzlu protože jim natrhne prdel kdejaký elektro.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  21. 03. 2019 22:09

Na elektro s.e.r.e bílý tesák. A tu prdel jim natrhne leda tak v přímce, na zakroucené trati si proti nim ani neškrtne.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 03. 2019 21:34

Zakroucenýho máš leda tak svýho ptáka, Tesla M3 natrhla prdel Alfě Romeo Giulia Quadrifoglio i Ferrari 458 Italia na Laguna Seca a vyrovnala čas Porsche Cayman GT4. Víš hovno ty přímko. Sni si dál svůj mnichovský sen

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 47 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 173 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A