Žádná elektřina. Příští BMW M3 a M4 budou mít dvě turba a výkon 500 koní

...  |  20. 03. 2019 12:08

tady je svět ještě normální

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  20. 03. 2019 13:46

Skutocne normalny by bol, keby sme tak ako po dlhe storocia, presedlali na kone...

Odpovědět  |   | 
Gasparino  |  20. 03. 2019 12:27

Nějak pořád ne a ne se dotáhnout výkonově na Alfu.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  20. 03. 2019 12:57

Myslím, že to není důležité. Alfa má tak špatnou pověst, že se Giulia skoro neprodává. Je to škoda, krásný sedan. Jen ty ceny přestřelili.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 15:21

Ono to BMW taky není a nebude nejlevnější.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 03. 2019 14:56

A je to důležité?

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 15:27

Není a pokud vím, tak sériové M4 na brzdě naměřili daleko více koní, než má napsáno v TP. Alfa není špatné auto, ale já bych volil BMW M4.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 15:29

A nové M4 jen 4x4 v automatu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  20. 03. 2019 19:27

fuj

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  22. 03. 2019 09:41

Akoby nebolo jedno či to má M3 450 alebo QV 500PS,buďme radi za tieto autá a možnosť výberu.

Odpovědět  |   | 
kari  |  20. 03. 2019 16:06

Pokud opravdu přijde varianta s pohonem zadních kol a manuální převodovkou bude to unikát na cestách. Auto pro řidiče staré školy z dob, kdy chlap byl chlapem, auto autem a řízení čistou esencí zábavy.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 16:29

prý k tomu bude gratis poukaz na pomníček u silnice

Odpovědět  |   | 
kari  |  20. 03. 2019 16:41

V dnešní době je auto s poháněnou jednou nápravou a manuální převodovkou smrtelné?

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 17:10

Nezkušený řidič (a to je TÉMĚŘ každý, kdo nemá závodní licenci) sebe nebo někoho dalšího v takovém autě na mokru zabije. Představ si, že budeš chtít na mokru předjet auto hned za zatáčkou, a protože je další zatáčka za 200 metrů, šlápneš na plyn a najednou koukáš, že klepeš na dveře u nebeský brány. 450 nebo 500 koní v turbu na zadku na mokru ani náhodou. Jen se zeptej majitelů, kolikrát je současná BMW M3 nebo M4 nebo M5 dostala do krize na mokru.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  20. 03. 2019 22:44

Prakticky každé sportovní auto v USA má kombinaci zadokolka + manuál + 450 a více koní.

Odpovědět  |   | 
...  |  21. 03. 2019 10:01

No jistě, a taky si je kupují jen nadšenci (z mého pohledu blázni) do tohohle uspořádání. Kdejaký evropský nebo asijský auto s výkonem, automatem a náhonem 4x4 je spráská ve zrychlení 0-200 km/h. Já mám Stingera 3.3 a ten porazí o cca 2 sekundy 0-200 i takovou ikonu jako je Ford Mustang 5.0 V8 na SUCHU, a to má Ford o 80 koní vyšší výkon a je o skoro 200 kg lehčí. Na mokru se Mustang ani nerozjede. Prostě není trakce. Mrkni na youtube. Přitom tabulkově má údajně Mustang zrychlení za 4.6 s, tedy lepší než Stinger.

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 03. 2019 12:47

Tak stačilo říct, že umíš jezdit jen rovně za pomoci 4x4 a automatem a nemusíš hanit výběr auta těm, co je pro ně naprosto normální si s autem taky užít nějakou zábavu s manuálem (opravdu ještě existují lidé, co umí používat obě nohy) a hnanou jednou nápravou. Nemusíš nám tady obhajovat svojí garáž. My ti tvou volbu přejeme, ostatně není to špatná volba, jen to není silné, zadokolové auto s manuální převodovkou.

Odpovědět  |   | 
...  |  21. 03. 2019 14:46

Pro zábavu je silná zadokolka se samosvorem a vypínatelným ESP super, ale mimo silnici - běžný provoz. Na normální ježdění může být nebezpečná pro posádku i okolí. Já dříve jezdil dveřma napřed na převážně nezpevněném povrchu 4x4 2.0 turbo (Delta Integrale EVO II), měl jsem i závodní licenci na rally a rallycross. Je to 20 let zpátky. Dnes uvažuji jinak.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  22. 03. 2019 09:39

Tak náhodou sedlám QV a čuduj sa svete jazdím s tým aj cez zimu do Álp. V normálnom režime je to auto úplne v klude na mokru či snehu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 17:16

Jaka stara skola? Proste se jezdilo s tim, co bylo k mani. Jak to proboha souvisi s chlapactvim? A uz zase ta esence zabavy... hlavne na roz####ne ucpane D1...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 17:16

Jaka stara skola? Proste se jezdilo s tim, co bylo k mani. Jak to proboha souvisi s chlapactvim? A uz zase ta esence zabavy... hlavne na roz####ne ucpane D1...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  20. 03. 2019 19:30

100% pravda , ale dnesny "vodici" potrebuju pripojitelnost a kludne im mozu dat bmw s priecne ulozenym motorom a prednym pohonom a ani si to nevsimnu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 20:20

Protoze v 50 ve meste nebo 130 na dalnici - natoz v mensim aute - je predokolka s pricne ulozenym motorem uplne marna/nepouzitelna - ba nebal bych se napsat az nebezpecna

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  20. 03. 2019 21:11

ale tebe je zle?kto hovori o meste .. tu sa bavime o sportovych autach to znamena, ze clovek si snimi niekedy vyjde aj na okruh alebo nejake prazne parkovisko a tam sa chce zabavit a nie sa trapit s nedotacavostou

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 03. 2019 19:50

BMW sa može snažiť akokolvek ale len jedina značka je top.A to je MERCEDES.Spomente si na to ako v kralovskej discipline čo je F1 BMW totalne pohorelo a radšej odtiaľ zdupkalo.Mercedes je najlepšia automobilova značka na svete !!! A teraz možte bavoraci kydať na Mercedes.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 03. 2019 20:02

Voba už jsou dávno v hajzlu protože jim natrhne prdel kdejaký elektro.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  21. 03. 2019 22:09

Na elektro s.e.r.e bílý tesák. A tu prdel jim natrhne leda tak v přímce, na zakroucené trati si proti nim ani neškrtne.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 03. 2019 21:34

Zakroucenýho máš leda tak svýho ptáka, Tesla M3 natrhla prdel Alfě Romeo Giulia Quadrifoglio i Ferrari 458 Italia na Laguna Seca a vyrovnala čas Porsche Cayman GT4. Víš hovno ty přímko. Sni si dál svůj mnichovský sen

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

dnes | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 41 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A