Žádná elektřina. Příští BMW M3 a M4 budou mít dvě turba a výkon 500 koní

...  |  20. 03. 2019 12:08

tady je svět ještě normální

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  20. 03. 2019 13:46

Skutocne normalny by bol, keby sme tak ako po dlhe storocia, presedlali na kone...

Odpovědět  |   | 
Gasparino  |  20. 03. 2019 12:27

Nějak pořád ne a ne se dotáhnout výkonově na Alfu.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  20. 03. 2019 12:57

Myslím, že to není důležité. Alfa má tak špatnou pověst, že se Giulia skoro neprodává. Je to škoda, krásný sedan. Jen ty ceny přestřelili.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 15:21

Ono to BMW taky není a nebude nejlevnější.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 03. 2019 14:56

A je to důležité?

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 15:27

Není a pokud vím, tak sériové M4 na brzdě naměřili daleko více koní, než má napsáno v TP. Alfa není špatné auto, ale já bych volil BMW M4.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 15:29

A nové M4 jen 4x4 v automatu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  20. 03. 2019 19:27

fuj

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  22. 03. 2019 09:41

Akoby nebolo jedno či to má M3 450 alebo QV 500PS,buďme radi za tieto autá a možnosť výberu.

Odpovědět  |   | 
kari  |  20. 03. 2019 16:06

Pokud opravdu přijde varianta s pohonem zadních kol a manuální převodovkou bude to unikát na cestách. Auto pro řidiče staré školy z dob, kdy chlap byl chlapem, auto autem a řízení čistou esencí zábavy.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 16:29

prý k tomu bude gratis poukaz na pomníček u silnice

Odpovědět  |   | 
kari  |  20. 03. 2019 16:41

V dnešní době je auto s poháněnou jednou nápravou a manuální převodovkou smrtelné?

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 17:10

Nezkušený řidič (a to je TÉMĚŘ každý, kdo nemá závodní licenci) sebe nebo někoho dalšího v takovém autě na mokru zabije. Představ si, že budeš chtít na mokru předjet auto hned za zatáčkou, a protože je další zatáčka za 200 metrů, šlápneš na plyn a najednou koukáš, že klepeš na dveře u nebeský brány. 450 nebo 500 koní v turbu na zadku na mokru ani náhodou. Jen se zeptej majitelů, kolikrát je současná BMW M3 nebo M4 nebo M5 dostala do krize na mokru.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  20. 03. 2019 22:44

Prakticky každé sportovní auto v USA má kombinaci zadokolka + manuál + 450 a více koní.

Odpovědět  |   | 
...  |  21. 03. 2019 10:01

No jistě, a taky si je kupují jen nadšenci (z mého pohledu blázni) do tohohle uspořádání. Kdejaký evropský nebo asijský auto s výkonem, automatem a náhonem 4x4 je spráská ve zrychlení 0-200 km/h. Já mám Stingera 3.3 a ten porazí o cca 2 sekundy 0-200 i takovou ikonu jako je Ford Mustang 5.0 V8 na SUCHU, a to má Ford o 80 koní vyšší výkon a je o skoro 200 kg lehčí. Na mokru se Mustang ani nerozjede. Prostě není trakce. Mrkni na youtube. Přitom tabulkově má údajně Mustang zrychlení za 4.6 s, tedy lepší než Stinger.

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 03. 2019 12:47

Tak stačilo říct, že umíš jezdit jen rovně za pomoci 4x4 a automatem a nemusíš hanit výběr auta těm, co je pro ně naprosto normální si s autem taky užít nějakou zábavu s manuálem (opravdu ještě existují lidé, co umí používat obě nohy) a hnanou jednou nápravou. Nemusíš nám tady obhajovat svojí garáž. My ti tvou volbu přejeme, ostatně není to špatná volba, jen to není silné, zadokolové auto s manuální převodovkou.

Odpovědět  |   | 
...  |  21. 03. 2019 14:46

Pro zábavu je silná zadokolka se samosvorem a vypínatelným ESP super, ale mimo silnici - běžný provoz. Na normální ježdění může být nebezpečná pro posádku i okolí. Já dříve jezdil dveřma napřed na převážně nezpevněném povrchu 4x4 2.0 turbo (Delta Integrale EVO II), měl jsem i závodní licenci na rally a rallycross. Je to 20 let zpátky. Dnes uvažuji jinak.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  22. 03. 2019 09:39

Tak náhodou sedlám QV a čuduj sa svete jazdím s tým aj cez zimu do Álp. V normálnom režime je to auto úplne v klude na mokru či snehu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 17:16

Jaka stara skola? Proste se jezdilo s tim, co bylo k mani. Jak to proboha souvisi s chlapactvim? A uz zase ta esence zabavy... hlavne na roz####ne ucpane D1...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 17:16

Jaka stara skola? Proste se jezdilo s tim, co bylo k mani. Jak to proboha souvisi s chlapactvim? A uz zase ta esence zabavy... hlavne na roz####ne ucpane D1...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  20. 03. 2019 19:30

100% pravda , ale dnesny "vodici" potrebuju pripojitelnost a kludne im mozu dat bmw s priecne ulozenym motorom a prednym pohonom a ani si to nevsimnu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 20:20

Protoze v 50 ve meste nebo 130 na dalnici - natoz v mensim aute - je predokolka s pricne ulozenym motorem uplne marna/nepouzitelna - ba nebal bych se napsat az nebezpecna

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  20. 03. 2019 21:11

ale tebe je zle?kto hovori o meste .. tu sa bavime o sportovych autach to znamena, ze clovek si snimi niekedy vyjde aj na okruh alebo nejake prazne parkovisko a tam sa chce zabavit a nie sa trapit s nedotacavostou

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 03. 2019 19:50

BMW sa može snažiť akokolvek ale len jedina značka je top.A to je MERCEDES.Spomente si na to ako v kralovskej discipline čo je F1 BMW totalne pohorelo a radšej odtiaľ zdupkalo.Mercedes je najlepšia automobilova značka na svete !!! A teraz možte bavoraci kydať na Mercedes.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 03. 2019 20:02

Voba už jsou dávno v hajzlu protože jim natrhne prdel kdejaký elektro.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  21. 03. 2019 22:09

Na elektro s.e.r.e bílý tesák. A tu prdel jim natrhne leda tak v přímce, na zakroucené trati si proti nim ani neškrtne.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 03. 2019 21:34

Zakroucenýho máš leda tak svýho ptáka, Tesla M3 natrhla prdel Alfě Romeo Giulia Quadrifoglio i Ferrari 458 Italia na Laguna Seca a vyrovnala čas Porsche Cayman GT4. Víš hovno ty přímko. Sni si dál svůj mnichovský sen

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A