Začíná se vybírat Auto roku 2017 v ČR

Začíná se vybírat Auto roku 2017 v ČR

Celkem 27 aut se právě nyní začíná ucházet o zisk titulu Auto roku 2017 v ČR. Po třech vozech do ankety nominovaly značky Kia a Renault, dvojice přihlásily Ford, Suzuki a Toyota.

O vítězství se samozřejmě budou ucházet i dvě veledůležité novinky tuzemských automobilek, tedy Hyundai i30 a Škoda Kodiaq.

Letos poprvé se ankety zúčastní také pět virtuálních porotců z řad veřejnosti. Jejich hlasy doplní pětadvacítku vybraných odborných novinářů.

V prvním kole, jehož uzávěrka je o letošní silvestrovské půlnoci, se nominovaná sedmadvacítka zúží na pět finalistů. Z nich se pak bude vybírat to nejlepší auto až do konce února.

Vítěz by měl být vyhlášen v březnu příštího roku.

Úřadujícím Autem roku v České republice je Škoda Superb.

Auto roku 2017 v ČR - nominované vozy
Alfa Romeo Giulia
Audi Q2
BMW M2
Citroën C3
Fiat Spider 124
Ford Edge
Ford Ka+
Hyundai i30
Jaguar F-Pace
Kia Niro
Kia Optima
Kia Sportage
Mazda MX-5
Mini Countryman
Peugeot 3008
Porsche Panamera
Renault Mégane
Renault Scenic
Renault Talisman
Seat Ateca
Suzuki Baleno
Suzuki SX4 S-Cross
Škoda Kodiaq
Toyota C-HR
Toyota Corolla
Volkswagen Tiguan
Volvo V90

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 75 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 75 153 km
Cena: 91 000 Kč
Renault Scenic 1,6
Rok výroby: 2001
Stav: 117 071 km
Cena: 51 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 81 355 km
Cena: 152 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků