Začíná Losmania od AAA Auto

Největší středoevropský obchodník s ojetými vozy, společnost AAA Auto, právě spustil zajímavou výherní kampaň s názvem Losmania. V rámci ní vydala emisi třiadvaceti tisíc stíracích losů, v nichž se skrývají bonusy od 3 000 do 50 000 Kč v celkové hodnotě rovných 50 milionů korun. Los získá nejen každý, kdo si na jedné z 42 poboček koupí auto, ale i ten, kdo zde absolvuje zkušební jízdu nebo si nejn nechá spočítat leasing na konkrétní vůz, o jehož nákupu uvažuje. Akce Losmania trvá až do konce února příštího roku a jejím záměrem je pochopitelně podpora prodeje v zimních měsících.

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků