Zabudované sněhové řetězy ve spreji jsou dnes rarita. Nápad GM se neuchytil

/;\  |  09. 01. 2021 08:59

Je videt ,ze vas pekne seru,AR , mam totiz lepsi informace nez vy.
Vydate clanek,ktery si ani neoverite a je to klamava prasarna.
Ostuda .
Jste pokrytci.
Ale chapu,ze vas hnujdaj plati,jist se musi a ucty platit taky.
Aklidne si smazejte a zablokujte me.
Otazka 2minut pro me,panove.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  09. 01. 2021 14:03

Ty už jsi z toho Hyundai úplně nemocný. Měl bys vyhledat odbornou pomoc.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 14:29

Zlo se nesmí nechat jen tak .
Kdyby přemýšlel každý jako ty ,tak tady dneska vůbec nejsme anebo si píšeme německy.
Pokud zlu ustoupiš jen jednou, budeš ustupovat napořád.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 01. 2021 18:17

To mi tedy vysvětli, jak ustupuješ sám před sebou.

Odpovědět  |   | 

u nás se ten sprej prodával a určitě by se v garáži i našel, já jsem ho používal na motorku i na kolo,ale dnešní řidiči jsou rozmazleni, potřebují zimní pneumatiky a neumí uvažovat, že když padá, tak musí snížit rychlost.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 01. 2021 11:12

Mít zimní gumy je rozmazlenost? Chlape občas se tě tady i zastanu, ale potom napíšeš takovouto píčovinu a je po zastání.

Odpovědět  |   | 

je, dříve se jezdilo na pneumatikách co byly a nebouralo se jak ted. řidiči jsou rozmazlení a ještě arogantní. Tys ty pneumatiky si vyráběl?

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 01. 2021 13:31

Jasně, OR 34 byly víceméně univerzál. Ale my jsme v Krkonoších obouvali už před X lety např. OR 7. Také se dávaly často jenom na hnanou nápravu. Ale dnes je diametrální rozdíl mezi letní a zimní gumou a ta zimní je na sněhu nebo ledu nutnost.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 14:31

Na ledu bez hřebů je ti akorát tak .......
To jsi zase plácnul něco krásného

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 01. 2021 15:24

Až slezeš s odrážedla, dospěješ, uděláš řidičák a získáš nějakou praxi v zimě, tak ti možná dojde, že teď jsi o tom věděl kulový.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 16:14

Jsi kreten
Na ledu bez hrebu ani prd
Ty mas papiry akorat na hlavu ,chudaku

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 01. 2021 16:18

Zase nám tu přibyl jeden primitivní buran.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 16:25

TO TEDA JSI TY DEMENTE.
Hlasat bezpecnou jizdu na ledu se zimnima pneu ,to muze jen totalni debil a neridic .
Jdi si hrat na pisek ty blbe.
Takove kecy a jeste bude urazet, kreten

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  11. 01. 2021 20:08

to je zase diskuze na nevyšší úrovni... a není vysvětlení v tom, že se dříve i na horách více sypalo, třeba škvárou. A že téměř všude bylo posypáno a případně se na silnice s ledem sypal i horký polel i s hřebíky ze spálených prken Také byla mnohá auta lehčí a motory vzadu nad hnanou nápravou. Ale jinak ten spray docela fungoval, bylo to na pár metrů na vyjetí, ale na čistém ledu do kopce to stejně řetězy nenahradilo ani trochu.

Odpovědět  |   | 
A  |  09. 01. 2021 17:05

Diametrální rozdíl je v tom, že dnes tu historickou Barumku OR34 nekoupíš. Ale kvalitní značkové celoroční gumy se těm historickým OR 34 určitě přinejmenším vyrovnají.

Odpovědět  |   | 
A  |  09. 01. 2021 17:03

Podle statistik nehod v Česku z posledních let bylo dříve více nehod a hlavně více nehod se smrtelným zraněním. Takže modernizace aut, včetně lepších zimníchúletních pneu a jízdních asistentů (ABS? ESP, ASR....) má určitě pozitivní vliv na bezpečnost.
Na druhou stranu zkušený řidič, který má rozum a je si vědom svých schopností, stavu vozidla, stavu pneu, stvau vozovky, počasí,...atd., zvládne jízdu v zimě i na letních pneu a když mu to občas uklouzne, tak si s tím poradí. Akorát pojede pomalu a v kritických místech na sněhu nasadí řetězy.
Naopak trouba bez zkušeností a pudu sebezáchovy se zahluší i v tom nejlepším autě s nejlepšími pneu a náhonem 4x4. Lze dohledat rozpůlená auta, která takoví magoři v nepřiměřené rychlostí rozbili o sloupy ve městě nebo o stromy na okreskách.

Odpovědět  |   | 
Mojo  |  09. 01. 2021 11:56

Nevíte někdo proč se u přímovstřikového benzínu zanášení sací ventily, ale diesel co má taky přímovstřik na to netrpí? Asi vyšší teplota u benzíňáku.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 12:04

Odpověď máš u Fiata 500x

Odpovědět  |   | 

Já mám na čištení hlav od karbonu diesláků škrabku ze soustružnickýho plátku. Nějaký ventily se musely vytloukat přes ten karbon kladivem. největší vliv na tom má, že diesel nemá škrtící klapku na sání.

Odpovědět  |   | 
Lojo  |  09. 01. 2021 12:54

Nevíte někdo proč se u nepřímovstřikového benzínu nezanášení sací ventily, ale diesel co má přímovstřik na to netrpí? Asi vyšší teplota u benzíňáku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat