Hyundai dělá mnohem lepši auta a hezčí.Ty hranaty krabice od koncernu?S motorem na 100 tisíc? tsi ? tdi pd a nahovno převodovkou? Za příplatek i ventylek? Ani prd.A vysokootáčkové motory šikmooký moc dobře umí,narozdíl od těch šašků.
Škodovka je a byla vždy technicky dál než ty vaše asijské sra.ky co tu mnozí vychvalujjí
kokote,přečti si recenze na motory tsi.motorky ze steracu a honěný turbem nevydrží
hahaha.....vyndej si hlavu z pr......
Nechápu, o co se tady všichni hádají. Každý ať si vybere podle svých představ, požadavků a možností. Každá značka má nějaké specifické přednosti i nedostatky, a je to jen o tom, jestli je pro mě konkrétní auto akceptovatelné/vhodné/vyhovuje mi.Představa, že Škodovka je "prémiovější" značka než "Korejec", je zcestná, je to jen "honění ega". Hádky o tom, jestli je lepší jablko, nebo hruška, jsou fakt mimo...Žádná značka nezajistí automaticky lepší kvalitu. Ve firmě jsme postupně měli VW Passaty a Audi A4, což bylo z hlediska servisu docela tragické rozhodnutí, poté se již "šetřilo", takže byly Octavie II L&K, také věčně v servisu (úniky oleje, závady DSG, vadná turba, šíleně vrzající plasty v interiéru atd...), no a o tragédii jménem Roomster ani nemluvě. Během posledních 4 let si pár kolegů postupně koupilo (soukromě) tzv. social cars Kia/Hyundai, čímž se stali terčem posměchu od tábora tzv. "odborníků" s koncernovými vozy (ačkoli skoro každý den na obědě posloucháme jejich problémy s auty). Tábor "social cars" jim v množství a závažnosti nemohl konkurovat. Po této zkušenosti (a také zkušenosti s předchozí Octavií II 2.0 110kW Elegance) jsem se rozhodl neutrácet a koupit "social car" Kia Ceed 1,6 CVVT Exclusive (prosinec 2011). Kritéria byla jasná - prostor, spolehlivost, záruka, atmosférický motor, obyčejné auto nelákající zloděje, cena pojištění, žádné "kosmické" tvary...prostě běžný dopravní prostředek pro rodinu. V té době byl rozdíl mezi podobně vybavenou Octavií cca. 150.000, takže bylo jasno. Kandidátů bylo více (Focus III, Astra, Cruze, P308SW), ale toto mi vyšlo jako optimum. Dnes můžu říci, že za ty prachy solidní koupě. Najeto přes 68000km, bez jakékoliv závady, a to dostává dost zabrat. Jediný mínus je levnější interiér - plastové tapecy dveří, ale na druhou stranu je to praktické s malými dětmi, když to opatlají jídlem, dobře se to myje :-). Samozřejmě jsem musel slevit z dynamiky, ale pro rodinné ježdění bohatě postačuje. Kdybych byl ochotný dát do auta víc peněz, tak volím S-Max. Ale radši prachy vrazím do bydlení, nebo se někam podívám... Nové auto stejně zůstává ta nejhorší investice v životě... A nejlepší auto je služební, ať je jakékoliv :-)
Kazdy ma v hlave na.r......é kto si kupi korejskeho šmejda na ukor starej dobrej poctivej "skodovky" aa to uz nevravim o nejakej "narodnej hrdosti" ! To same plati napr. aj pri telefonoch samshung ci tv !! Sikookymi šuntami okradame nasu Europu !PS: to plati aj na Slovensku ....:-|
Až ti nová škodovka s motorem tsi najede 300tisic bez vymeny turba a bez uniku oleje.Tak potom něco říkej ty šašku
Na konkurenčním webu se oobjevila informace o nabídce spolupráce dealerům Hyundai aby prodávali Škodovky, pokud si Škoda hraje na "českopremiovou" značku tak je s podvivem, že chce spolupracovat s tím tak špatným Hyundaiem, který pro ně přece není konkurencí. :-P Už jen nabídka spolupráce dává jasně najevo jak se Škoda bojí a myslím že oprávněně, podíl na našem trhu jí klesá a klesá a ti co vyrábí vysavače a varné konvice jsou najednou na druhém místě prodejů automobilů.Ať je někdo Škodovák nebo Hyundaják, jedno je jisté, Hyundai šel prodejem nahoru a Škoda klesá, Hyundai zvyšuje kvalitu mezi generacemi modelů a Škoda šetří a kvalitu snižuje viz jednoduchá náprava, tvrdé plasty na zadních dveřích v autě za 600tis+ atd.A v poslední řadě, nebýt značek jako Hyundai, Kia, Renault apod. tak se stále prodává holá Octavie za 450tis, jenže ona je najednou za 350tis, pročpak když je tak dobrá a lidi ji stejně budou kupovat, pokud si je Škoda tak jistá tak neměla měnit ceny a vidělo by se hned jak kvalitní auta vyrábí.
Hyundai je levne,ale kompletne nekvalitne provedene auto.Hraji si na libivy design (ikdyz me se nelibi) a kazdy sedlak vytahne 300 000,- s tim,ze udela frajera pred celou vesnici :-D Po peti letech zjisti,ze jeho milacek je zralej na vrakac,rozhodne se ho prodat,ale zjisti,ze mu za nej v bazaru nabidnou 30 000,- :-(Tak si rekne jako spravny cech: to v nem radsi budu jezdit do rozpadnuti... (cca dalsi 3 roky) :-DPolitika Hyundai je uboha a bude ucinna jen par let,nez 100 000 setrivych blbcu zjisti,ze si koupili predrazeny kram a radi se vrati ke skodovce...Hyundai tupci,chytnete se za hlavu a omlatte si ji o zed :-)Pritom je to tak jednoduche: Zajdu k nezavislemu automechanikovi,kteremu proslo rukama stovky aut a zeptam se - co mam koupit?Hyundai,nebo Skodovku ? Protlemi Vas a zepta se jestli jste to myslel vazne...pote si ulevi a rekne...jasne ze skodovku !!Pekny den Hjundeeee blbci...
Je to stejný šrot, jako Škoda. V Hyundai správně vědí, s kým se srovnávat ...
Škoda není šrot, Hyundai je šrot!!!
Pokud na showroomech stoji H vs. Škoda za podobnou pořizovací cenu a výkonem motoru, tak může Škodovka pouze mlčet o výbavě....
Škoda je bohužel i v marketingu trapně německá a tohle jim malinko vyrazilo dech. Roky lhaní o velikosti zavazadlového prostoru lehly popelem. Taky tak nějak vyplynulo, že jediná škoda jde cestou zhoršování kvality, tam kde byl víceprvek je jednoduchý trojúhelník, tam kde má být čtyřválec s výkonem kolem 100 kW je motor ze sekačky a vrcholem výbavy je stahování zadních okýnek, u některých modelů až po faceliftu :-). Na druhou stranu auto za velmi rozumný peníz, jak tvrdí manažeři Škodovky, stejní jako tvrdí že v showroomech Hyundae stojí nevybavené Škodovky. To není o výbavě to je o pohodlí, o designu, o motorech a o místu pro cestující vzadu a pokud si Hyundai troufá srovnávat, má zřejmě důvod. Nevím co chybí Škodovkám ve výbavě, když jako nadstandard běžně uváděla sadu pro výměnu kola, ale na to srovnání se zajdu podívat ;-). Nejsem fanoušek Korejců ani Śkodovky, já si koupím vždy Itala, pro ten pocit že řídím auto, ale agresivní kampaň Škodovky už mi fakt leze krkem.
Nechápu, proč vedení Škodovky nepřizná zjevný fakt, že Škoda byla v plánech Volkswagenu od počátku brána jako levné auto pro chudší vrstvy. Tedy žádná střední třída. Myslíte, že jsou ve VW tak hloupí, aby cílili na stejný segment zákazníků dvěma značkami? Stačí si vzpomenout, jak rychle zareagovala centrála VW na to, když jedinkrát začali ve Škodovce vyrábět opravdovou konkurenci pro střední třídu - Superby. Jakmile bylo jasné, že levnější Superby konkurují dražším Passatům, tak přestaly být Superby cenově dostupné :-). Prostě, Škoda je především levné auto pro chudé Němce a nemá cenu si nic jiného nalhávat. Proto nechápu, proč nyní Škoda tvrdí, že chce konkurovat "těžší váhové kategorii" vozů z Německa. Vlastně chápu proč - asi se srovnání s Hyundai bojí.
Až budou mít ty korejské ,,pseudoauta" obdobné výsledky v motosportu jako koncern,uznám,že jsou na dobré cestě stavět auta ;-)
Aha, takže na tomhle leží vypovídací hodnota vyráběných aut? Na motorsportu....Takový Bentley nebo Rols-Royce je vlastne tuctovka, protože nejezdí motorsport :-/Co lidi dokážou vymyslet je až s podivem.3-[
Je s podivem,jak jsou lidé hloupí a dokážou si překrucovat fakta,podle svých potřeb.Opomenu to,že Bentley konstruoval a konstruuje závodní vozy už téměř sto let .Výhra v Le Mans v r.1924,to vám asi nic neříká ;-) a Rolls-Royce (podívej se ,jak se to vůbec píše B-] ) vyhrával závody ještě dříve.Je směšné ze sebe dělat blbého tím,nevědět,že každá značka se snaží své zkušenosti a technologické kvality propagovat ve sportu.Což jí pak slouží jako nejlepší reklama.
starý fór z Dakaru:Jede Citroën polopouští a narazí do osamělého stromu. Ze stromu spadnou mechanici a dají se do opravování.Z toho plyne poučení: výsledky v motosportu jsou jen a pouze o vložených prostředcích. Rejžojedi se asi vydali v konkurenčním boji a propagaci jiným směrem.
Nechci být hnidopich, ale já všude čtu, jak je škoda nejlepší..viz svět motorů a jiné! Tam se dočtu takových věcí..např.,že fábia má lepší sedadla než-li mercedes,tak proč neudělat nějaký ten objektivní testík! :-) Já jsem pro! :-D
tím mercedesem bylo míněno Vito.
Jedna malá srovnávačka za všechny:Hyundai i30 kombi - 1.4 CVVT - 73 kW - výbava Trikolor = 341.000,-Škoda Octavia kombi - 1.2 TSI - 63 kW - výbava Ambition = 430.000,-Hyudai i30 kombi - 1.6 CRDi - 81 kW - výbava Trikolor = 421.000,-Škoda Octavia kombi - 1.6 TDi - 77 kW - výbava Ambition = 515.000,-P.S.: Výbavou jsou si ty káry rovny a i tak je tam rozdíl bezmála 100.000,- !! Úsudek ať si udělá každý sám.
Lada či Dacia je taky levnější než Mercedes :-) Takže to tvé srovnání je trošku mimo. Resp krásně potvrzuje že i30 je vyrobená z hadru! ps: Navíc od i30 by mohl být konkurent Rapid, nikoli Octavia
Rapid je prodloužená Fabie se splývavou zádí, tohle autíčko může konkurovat tak Clio kombi. Když to potkám na silnici, tak se musím smát, jaké je to pidiauto s velkým kufrem. Ale kufromilové z něj ustříkávají, to je fakt.
A? Dacie je třeba taky levnější než takovej Ford...
Revan_21: Nepochopil, nevadí ;-)
POchopil:-) já ti neoponuju:-) jsem napsal dodatek.
No ehmmm, srovnávat Octavii3 kombi s i30kombi ........ To je jako srovnávat Ford Galaxy s Renaultem Scénic, auta fatálně rozdílných velikostí i motorizací. i30 může být srovnáván s Rapidem nebo Fabií Combi, s Octavií je to naprostý nesmysl, kterým se Hyundai jen dál a víc snaží balamutit své ovečky.
x12345678: i30 kombi vs. Fabia Combi? WTF? To myslíš vážně? Klasického zástupce C-segmentu srovnávat s "užovkou" z B-segmentu? Takže proti Fábce postavíme Golfa kombi, Astru kombi, Focuse kombi, Megana kombi atd? Jinak to máš v hlavě v pořádku? Je neuvěřitelný jak jsou někteří neschopni používat obyčejný selský rozum.
i30 a C-segment? Jéééééé vtip dne. Ani omylem. I40 by mohl, kdyby mu nechyběla nabídka motorů, odpovídající segmentu C.
jogurt: Kurňa tohle mi už nedělej, mám z toho smíchu křeče. Takže podle tebe do C-segmentu nepatří vlastně ani i40? A to všechno na základě jednoho parametru, a to motoru? No ty kráso, to už snad ani nemá smysl komentovat. Já už se nedivím, že to v téhle banánové republice vypadá, tak jak to vypadá. Jestli máš ty a tobě podobní volební právo, tak potěš koště.
Tywoe jasne, i40 je velkej jako oktafka, ma vykon jako prumerna oktafka, sice mensi kufr, ale to prehlidnem, takze je vo tridu vejs nez oktavka. Blbost, vo dve tridy vejs. Nebo vo tri?
takže nejvyšší třída je Felicia pickup, protože se jí do kufru vejde europaleta? :-PUž to nehul, chcípají ti mozkové buňky, ty kufromile.
Proč se Škoda bojí férového srovnání? Informace o tom, že Hyundai ukazuje záměrně pouze nejhůře vybavené škodovky, je prokazatelně lež – stačí showroomy navštívit a hned je jasné, že Hyundai ukazuje srovnatelně vybavené vozy. A někde jsou i dále – Klimex v Mělníku vystavil pro srovnání dokonce Škodu Octavia RS, čili naopak s nejvyšší výbavou. Proč se raději Škoda Auto nezaměří na to podstatné a neřekne nám, jakou přesně výbavu a za kolik ve srovnání s Hyundai nabízejí? Když už se tak ohání svou „českostí“ (i když je dávno německá), možná by mohla být k českým spotřebitelům upřímnější. Ale asi dobře vědí, proč to tají.
A s kterou i40 ji srovnával? S 1,7d za 600 000?
Už jenom logicky... Když se korejec sníží k takovému kroku, tak nejde čekat férové srovnání. Pořád je to ale dobrá reklama pro škodovku:D A dokonce zadarmo.
Řešil jsem nový auto, starý mi ukradli (zloděje a jejich auto natočily kamery, policajti je chytili ale nic jim nemůžou dokázat, měli na hlavách kapuce a není jim vidět do xichtů…). Menší nenápadný rodinný auto. Octa a i30 byly na shortlistu. Potřebuju vozit dětskej kočárek a ještě k tomu občas dát něco do kufru. Chci aby to trochu jelo a mělo automat. Nejlépe dvouspojku a ne nějakou hrkačku co mi při přeřazení pod plynem vyrazí dech. Adaptivní tempomat co si na dálnici sám přibrzdí a zase zrychlí. Postavil jsem si do svýho pomyslnýho autosalonu Octu 1.8TSI. Vedle ní bylo prázdno. I30 nic podobnýho nenabízí. Koupil jsem Octu…
Není nad to si nastavit parametry tak, aby je mohl splnit jen jediný výrobce. Takové typické české výběrové řízení. ;)Co se týče kufru, tak u Octavie mi vždy vadilo, jak je kufr úzký a hluboký. Copak jsem loevc perel, abych se musel do kufru vždy ponořit? A právě s kočárkem + věcmi navíc jsem tam měl vždy problém (Oct II, nebudu soudit aktuální generaci). Vedle klasického hlubokého kočárku se už nevešlo nic, před/za něj maximálně úzká taška, takže jedině to rovnat na něj. Což byla kravina, když jsem potřeboval nejdřív naložit auto a až nakonec dávat kočár a při vykládání opačně - nejdřív kočár, pak zbytek.Nakonec mi v tomhle srovnání vyšel mnohem lépe ceed 2. generace, který je výrazně širší, má rovné dno a vedle kočáru se pohodlně vešla ještě skládací přepravka či sportovní taška s oblečením.Motorizace se těžko srovnává, protože tam více než kde jinde záleží na vkusu řidiče a jeho schopnostech motor správně používat. Mně více vyhovují jednoduší atmosférické motory a už 1.6 byla na kombík dostatečná. Ano, je to "jenom" 93 kW, ale je to rodinné auto. Na dálnici, na okresce ani ve městě brzdou provozu nejsem. Ale nejde s tím jezdit jako s dieslem, ale když člověk potřebuje výkon, tak prostě motor musí točit hodně přes čtyři tisíce a musí prostě řadit (což mi nevadí, nepotřebuju zatím automat, natož dvojspojkový). Neřadit je pohodlné, ale pro mne zbytečně drahé.Co se týče ostatní výbavy, je nepopiratelné, že Škoda v příplatkové výbavě nabízí daleko, daleko víc než Hyundai/Kia. Ale také si za to nechá patřičně zaplatit a mnohdy člověk zjistí, že by lepší výbavu levněji pořídil u jiných značek.Škodovkám se nebráním, nevadí mi, ve služební jsem najezdil spoustu kilometrů, ale když jsem si kupoval auto za své peníze, vybíral jsem jinde - levněji, s lepší prostorem, s lepší zárukou. Výbavu jsem si vybral tak, aby splnila nároky mé i mé rodiny, víc jsem nepotřeboval. Tehdy mi vyšla nejlíp Kia. Až budu vybírat příští auto za několik let, budu postupovat stejně a je mi celkem jedno, co to bude - třeba Škoda, třeba Hyundai, ale taky klidně VW, Renault, Citroën, Ford...
Kočár tam dávám podélně a vedle je dost místa na zbytek věcí. I 30 s 1,6 jsem měl půjčenou na testovací jízdu. Po šlápnutí na plyn se jen zvýší spotřeba a hluk, těm cca 130 koním chybí krouťák. Neřadit je pro mě pohodlné a nemám problém si za to připlatit, stejně je to s výbavou. Chceš opici, musíš mít na banány. Ale jak říkáte, výběrové řízení lze nastavit počesku: nemám na to, nepotřebuju to. 4 letá záruka na Octě mi stačí, po 3 letech půjde z domu a koupím něco nového. Pokud mi jí zase neukradnou. Tady vidím plus pro rákosníky – o ty zloději nestojí. Doporučuju naložit auto na max (typicky cesta na dovolenou/hory), rozjet na dálničních 130 a dát si soukromý „losí test“ (prasklá guma od tiráku, nutno se rychle vyhnout a pak se vrátit do pruhu). Byla k dispozici Octa 3 limo, Focus 5dvéř a Ceed 5dvéř. Focus a Octa bez výrazného zaváhání, ceedník boj o život…
No právě, Hovnaj je naprd, to kupují jen trotli co podlehnou reklamě. Něco jak důchodci kosmodisk. Na reálné jizdní situace je to úplně v dupě :-D
A co Ford Mondeo 1.6 EB nebo 2.0 EB ? Vetsi auto, hlavne uvnitr a s lepsim podvozkem.
Výběhový model...
Octavia 3 je co ? Jen facelift s nicim novym a setrilo se kde mohlo. Mondeo nabidne vice prostoru a lepsi motory.
Pokud vím tak Octa 3 je na nové MQB platformě ale třeba máte víc informací. Pokud šetřili nepoznal jsem na čem. Mondeo je technicky pořád na výši s tím nepolemizuju. Jen je poněkud okoukané. Můj výběr byl čistě subjektivní. Jak už to tak bývá.
Mě tohleto štěkání se mezi sebou připomíná humbuk mezi dvěma známejma výrobcema elektroniky. A co se aut týče, i když jsem patriot a Škodovku bych rád, ta se mi nelíbí jejich motory. Ty malý motůrky dopovaný přeplňováním, to je otřes. Než nějakou Škodovku s 1.2 tsi to raději Hyundai s atmosférickou 1.6 Protože ať si kdo chce co chce říká, pořekadlo že obsah ničím nenahradíš prostě platí a platit bude.
Myslím že by tě to Tsi pěkně sprasilo ty 1.6ko
Asi mam malou predstavivost, ale nedokazu si predstavit jak 63 kW TSI dokaze pekne vyprasit ca 90 kW...
No takto, mam skusene vsetky a vysledok je taky ze tsi vo fobii kombi nedokazalo ani nahodou vyprasit moju byvalu jednasestku feliciu, ktora jej na rovinkach a hlavne vo vyjazoch a stupaniach unikala /skusene s dvoma vodicmi a obojstranne/. Teda pokial pominieme uplne rozdielne jazdne vlastnosti a to, ze ta felda mala v tom case najazdenych cca 15o.ooo a ta fobia nejakych 18.ooo ak ma pamat neklame. Na taku oktu 1.6 75kW to uz viac menej staci, ta po ekozmrdskom zasahu jazdi s podstatne mensim elanom /zalezi samozrejme kto tam sedi a co vezie/, z coho vyplyva ze tie cisla na papieri naozaj nie su vsetko. Mame tu hmotnost, mame tu sprevodovanie, mame tu vobec charakter tych motorov no a samozrejme je dolezite ako sa to vie s tou vecou vpravo dolu /skusenost je taka ze v tomto smere to vie coraz menej jedincov, dolezite je u dnesnej generacie zrejme nagelovane haro, priblble zrkadlovky a kopec elektroniky/. Ak je tam mantinel, ktory pri 2.ooo otackach na tisicsestovke a zaradenej patke tlaci plyn na podlahu a skuci ze to nejde a pri predbiehani brzdi ocami protiiducu Scaniu, potom je chyba medzi volantom a sedackou a zasluzi par faciek. Ale asi nic nove pod Slnkom ze. No a dalsia otazka je co povodne v tom TSi motore ostane pri nabehu 3oo.oookm, ktory ta felda oslavila v plnom zdravi a jazdi dalej /vymenene ma termostat, sviecky, rozvody a olejovy filter/. Kilowatty na papieri treba brat s rezervou priamo umernou vierohodnosti marketingu. No a to po tomto pablbom vystupe /to si u mna korejci teraz pravdupovediac pohnojili/ asi bude platit dvojnasobne.
Další magor :-) Tu tvou 1.6 55kW ,s přetíženou přední nápravou,by si dalo každé syrové Tsi 63kW ke snídani :-D Ty pitomče,s takovou hujdou,nemělo problémy ani Htp 47kW! Než se ta tvoje 1.6 posbírala,byli všichni v prdeli :-D
vrať se do 5. cenové, ty šášo.
A ty do Bohnic ,potrate ;-)
na tu tvou Felicii stacil bohate Escort 1.6 16V 66kW, takze TSi se spravnym ridicem si ji da k snidani kdekoli. Zalezi vzdy na ridici. Aktualne mam take foukanou atmosferu (1.6 EB 118kW) a i kdyz jsem byl zpocatku skepticky, velice prijemne me prekvapila a s 1.6 tuny tezkym autem jezdi s ledovym klidem a sily je dostatek. Ta vyhoda mit dostatek krouticiho momentu v sirokem spektru otacek a jen se kochat z narustajiciho vykonu je proste uzasna a velice nakazliva. Jen ten vir v nadrzi pri 6000 ot/min musim prehlusit radiem :-).
Poslyšte Kefalín (mrazik), co to znamená ten výraz "mam foukanou atmosferu" ?? To je nějaký nový výkvět německého inženýrství ne?:-D
Hm, ked nabrzdi nejakych 62 kW /bezny vysledok pri tomto motore/ pri nieco okolo 1000 kilach tak ten dychavicny Ford rozhodne tu stacit nebude, verte - no a aj tych 140Nm+ s nou tiez vedelo poriadne zamavat. Na zrazenie sebavedomia niekomu, kto si ju chcel lacno dat, stacilo tocit medzi 3.500 a 4.500 a radit a bavit sa auauau, ake to zrazu prekvapko, nie a nie ju dobehnut. Ked sme uz pritom, nezlomila ju ani jednaosmicka okta /atmo/, ta potrebovala Vami spomenutych 6.000 aby sa stacila ako tak drzat a ta rozhodne zle nesla. Inak presne to co opisujete, mala sily od volnobehu a navyse ako bonus ziadne podlavy, nic, pouzivanie plynu na parkovisku a v kolone bolo absolutne nepotrebne, volnobeh pri skuske tahal na patke /!/. Nevyhoda samozrejme ze od 4500 zdochol pes, dlhozdvihovy osemventil toho moc nenatoci. Odporucam si nejaky dobre zachovaly kusok vyskusat, je to zabavne auticko a nepodcenovat ju, vie byt dost neoblubenym superom. A ano, ecoboost v tom objeme je fajn, to rozhodne suhlas, ten by som ako jeden z mala modernejsich motorov bral, dobra volba
Jeste je dluzno dodat, ze motor 1.8 v Octavii byl hrozny motor. Zadny vykon, spotreba hrozna, takze se ani neni cemu divit, ze nestacila.Felicia neni zadne zabavne auticko, tam neni nic pozitivniho, natoz zabavneho - mel jsem ji jako sluzebni nekolik let.
Tu si treba davat pozor, o com hovorime. Presnejsie, pri tom 1.8 20v atmo zalezi velmi od toho, ktory vyrobny rocnik to bol, menovite sa jedna o technicke zmeny v r.1998, ktorych vysiel motor uplne iny a treba povedat ze daleko lepsi :-) Mame taku koktu ju v rodine. Mame aj dobre zabehnutu jednasestku 74kW, na ktoru by ten ford dokonca takisto nemusel stacit (ale ano), to ze to na obmedzovac na 7.ooo nehovori o nicom. A jedna desatinka sekundy (sice tovarne udaje, ale netreba ich zatracovat) v prospech toho fordu mi nedava pocit ze by na tu feldu stacil, este by mozno bolo dobre upresnit o ktory rocnik sa jednalo. A v pruznom zrychleni uz vobec nie. Samozrejme bavime sa o tom, v com sme dlhe roky jazdili cize beriem aj do uvahy ten 'majitelsky' efekt, kazdemu moze vyhovovat nieco ine, ale vychadzam z toho, co som vyskusal v 'priamej' konfrontacii. A zname je aj to ze kazde auto je trochu ine, dve rovnako jazdiace nenajdete. O tych jazdnych vlastnostiach som sa zmienil, treba lepsie citat. Tak nech sluzi :-)
Ty komiku,1.8 20V šla do výroby až v roce 1999.Takže už tu nebalamut' ;-)
Mluvíš o 1.8 92kw, nebo o 1.8t 110kw... Protože jestli o té druhe tak je to blbost.
Escort jsem mel 7 let prave s timto motorem (1.6 16V 66kW), omezovac otacek v 7000 ot/min a vaha take 1000 kg a zadna Felicia s 1.6 nestacila ani nahodou, ani z kopce, ani do kopce. To ze vas nekdo nepredjel nebo jste predjel vy jeho nesvedci o nicem - ja nedavno predjel BMW 7 550, znamena to snad, ze mam silnejsi auto ? Mimochodem muj Escort prosel motorovou brzdou a 10 let stary motor, najeto kolem 150 tKm zmeren vykon 69kW. Podovzkove uz se felicie nemuze rovnat vubec.Chtelo by to trochu objektivity, no trochu hodne.P.S. Pak jsem mel motor 1.8 16V 93kW a tomu uz nestihalo ani TDi, ale to uz je jina story.
Amen.
taku debilovinu napísať asi čechov volkswagen považuje za debilov,že skoda dakuje za propagáciu českých automobilov,nuž Hyundai je rovnako český automobil ako volkswagen rapid či oktáfka etc .hyundai tak isto vyrába v Cechách ako aj Volkswagen ! skoda ako značka neexistuje to by si aj hyundai mohol dať tzv znacku skoda je to len emblem,ktorýkupil volkswagen,ktorý vsetko riadi a všetko vlastní!! :-P cenu aut výrobu ako aj výrobnu cenu etc....
Nejsem zrovna příznivcem skodovky ale skoda ma na uzemi cr svou vyvojovou centralu, hyundai ji ma pro evropu snad v nemecku. Coz uz z principu dela ze schade vic ceskou znacku nez H. Mj. skoda napriklad provozuje SAVS.2.) Skoda je vlastni znacka, stejne jako hjonde nebo treba dacia. Kdybych pouzil tvou logiku muzu rict ze Kia jako znacka neexistuje protoze pouziva zakladni technicke prvky stejne jako Hyundai ktery Kiu koupil a ktery sefuje celemu koncernu H/K
Ano, Hyundai má evropské Technické a designové centrum v Rüsselsheimu v Německu, protože závod HMMC, jediný výrobní závod Hyundai v EU (z celkově 17 závodů Hyundai po světě), je určen k výrobě aut pro evropského, nikoliv primárně českého, zákazníka. Na druhou stranu ale 72% dílů, ze kterých se v Nošovicích auta vyrábějí, vzniká na území ČR. Jak v HMMC, tak u cca dvaceti hlavních subdodavatelů - výrobců dílů, kteří následovali Hyundai z Koreje do ČR a založili tady české dceřiné společnosti (ano, i HMMC s.r.o. je česká firma, založená podle českého práva...!), pracuje v průměru 96% zaměstnanců - občanů ČR. Jakpak by v tomhle srovnání (původ dílů, procento zaměstnanců-občanů ČR) asi obstála Škoda?
LŽIVÁ ZPRÁVA !!! hovnaj není z žádných 72% z našich dílů. Je to ze zgarbů z koreje co se tu v plakoru a sangwoo přeplácají. A žádné české právo v hovnaj neplatí!!!! Už na vstupním školení vám starší kolegové řeknou, na bráně vypni mozek, co jsi znal zapomeň, nyní si v čísnké montovně!!! Takže Škoda by obstála velmi dobře, bez obav ;-)
Je to stejna montovna jako ostatni automobilky.Doporucuji nejdriv se naucit poradne cesky cist, pak psat a pak vymenit mozek nebo koupit jine prasky.
I20 se dělá v turecku... a nejen ona. PS: Říkat o hundaji že je to český automobil ničí pověst českého automobilismu.
čEKý AUTOMOBILIZMUS NEEXISTUJE sú to tiež len montážne linky zahraničného kapitáluinak do tej skodofky VW vyrábaju aj tu v Šahách diely v plechovej búde! a musia drieť ludiaza 350 eur či soboty či v noci !:-(
Blá blá blá. Jak ty mužeš něco vědet o český automobilismu:D Jak slovák muže něco takového vubec říct:D:DJistě, jede se tam normální provoz na 3 směny:D je normální že se chodí do práce i o víkendu.
jerevane, ty jsi fakt dement tuplovaný. Běž si zatroubit na klakson svého überwagenu, ať se uklidníš.. Tolik české malosti jsem už dlouho neviděl.
Aspon mam klakson na opravdovám autě. Ne vymyšlenej, jako ty JELOLE :_)
nebudu ti říkat čím jezdím, ale helmutem proprděný überwagen to rozhodně není. Auta si totiž kupuju zásadně nová a klakson zásadně používám na loudaly "f tédéí" (samozřejmě většinou referentská auta, protože na vlastní se nezmůžou) co mají dojem, že s těmi svými plečkami můžou závodit..
:-) Helmut byl muj děda, takže vol lépe slova k urážení.Tebe nakope i stará 1.9tdi 81kw! Ale jen pro info, já nemam TDI :-)
zkus koupit ještě jeden 81kW motor a dát je do tandemu, možná se s tím pak budeš chytat ;-)
Coje? Na to už mi neodpovíš? Ani se ti nedivim! Já takovou nechutnost vypustit z huby tak mi by mi bylo opravdu trapný, ještě někdy něco vživotě řikat.
Já už se nedivím ničemu, teď už vím, že jsi měl v rodině Helmuta, a tak je hned vše jasné. Hluboce se ti omlouvám, Škoda je to nejlepší auto na světě a ty máš nejlepší proprděnou káru minimálně v ČR, ne-li na celém světě. Ze 110kW jsem si sedl na zadek, tolik nemá ani sousedův traktor!!
Je vidět že pro tebe rodina asi nic neznamená.Sedni do svého vytuzingovaného žigulika a jet nejak do haj-lu :-)
pravdu díš, tvá rodina pro mně nic neznamená.
Ty jsi opravdu ubohý blbeček:-) a debata s tebou je opravdu jen škoda času. Požádej někoho ve tvem okolí aby ti dal pořádně přes hubu... Potřebuješ trochu snížit svoje najoukaný ego který se rovná velikosti planety.Adios, debílku.
Chtěl jsi odpověď, tak jsi ji dostal. :-D A přes držku si dej sám, ty magore.
Nemyslíš že je značně ubohé snižovat si k urážkám na mrtvé? To jsi ještě větší kreten než jsem si myslel.Já ho kupovat nemusim :-) mě stačí mejch 110kw :-) Ale proti nějake staré plečce která má sotva 50kw, ve které si voziš zadek by to nebylo ani třeba :-)
OK, Jerevane Helmutoviči, budu si to pamatovat.
Co si o popichování myslíme, záleží na tom jak moc čtenář do problematiky vidí. Typický zákazník porovná papírové spotřeby, kW a ceny, vezme si balónek a bude papouškovat reklamní fráze hraničící s propagandou. Myšleno dobře, do problematiky však nevidí. Jen málo čtenářů jezdilo na vojně s VVNkou či doma skládali sami V8. Je tedy otázka, jak moc jsou jejich názory relevantní. Pokud někdo pracoval v oblasti automotive na technické fci nějakou dobu, udělá si na obrázek jiný názor. Bude vědět, že jundaj vůbec nepochází z domácích zdrojů, ale všechno dělají spřízněné firmy v okolí (sejong, plakor, mobis , sangwoo ....) což jsou všechno korejci, zásobování surovinami je lodí přes itálií. České jsou na autě 1) prach 2) pot 3) a slzy. Vstupní pohovor = čistý trestní rejstřík. Už tady člověk zpozorní. Bude se zajímat dál, podívá se na jednotlivé díly, některé budou rezavé ještě v krabici. Opodál je zapečetěný regál označený "press car". Z něj jsou udělány auta na výstavy a pro novináře. Jenže ouha, díly jsou jiné, neorezlé, těžší, s úplně jinou povrchovou úpravou. Vezmete je na 3D-čko, hups vyjimečně nejsou ani křivé. Už tady se jako zákazník cítím být na konkrétních věcech podveden. Pokračuji dále, šup svařovna. Plechy jsou z Inčeonu, ne jak záměrně lže o Vítkovicích provázející hošík. Opět je vše jinak. Jdete dál, z velína už rušičky nedosahují, aj si něco natočíte, díváte se na montáž. Všechno děti 20+, dospělého 30-40 nikde neuvidíte. Proč asi, není něco špatně? Je dobré stát na chassis marriage, co chvíli se stane že se netrefí! Už teď se ptáte, opravdu nejkvalitnější? Zbytek prohlídky a mraky aut co jsou lifrovány na pronajatá stará polská letiště kde to dojedou reworkáři jen potvrdí. Takže na závěr, jde řeči či akce pánů Vaňka (michodem aktivní pracovník StB, ne že zapsaný jen spolupráce a bla bla- psáno veřejně ověření není tedy problém)a jak tam má flek, byť pro korejce vyjednával při stavbě továrny za kraj. Či Vošického, kterého si všichni dobře pamatujeme z Fordu (a to byla výživa) brát pouze jako humorné plky nemocného ditěte. Je to značka co dělala před 30 lety kontejnery, a těch co tomu nerozumí. To je jůndaji podobné, nakoupit nejlevější škody, a srovnávat s top verzí jůndé. Ještě k tomu staticky, pár digitálek a podsvícení s cenou desetikorun, i projet se bojí! Jundaj bych si proto NIKDY NEKOUPIL a odradil jsem x lidí ve svém okolí, a přesto že rozumím, že ne každý vidí do všech oblastí, tak se jeho zákazníkům velice směji. Pokud se na ně zaměříte, vypozorujete že většinou že jsou to dobrodružné existence. Škoda není svatá (rozvody) ale je to auto z jiných materiálů, udělané jinak, které i po letech má odprodejní hodnotu. PS: pro boleslav ani korejce nepracuji, v automotive však ano, vzájemně se známe a vidíme si do karet. Pokud bych měl být vlastník auta, chtěl bych Toyotu, Mercedes a Ford. Ale každému co jeho jest, každý si musí na kamna sáhnout sám
Invia: Je to přesně jak píšeš. Jenom doplním perličku ohledně loajality místních Korejců k firmě Hyundai. Spolupracovníkův syn pracuje v Mobisu a popisoval, jak jednou na noční, když byla sněhová kalamita a kamióny s díly pro montáž uvízly, přijelo vedení a manažeři tak, jak vylezli z postelí a na prostranství firmy začali demontovat sedadla svých služebních vozů a házet je do sněhu. S takto upravenými "prostornými" vozy pak jeli vstříc uvízlým kamiónům a z nich po odpečetění převáželi díly do firmy, jen aby se nezastavila výroba ...
tam je to normální, na bráně v nošovicích musíš vypnout mozek, dál jsi jen číslo co tam chodí za 13 hrubého dělat poskoka. A když to nejede, naženou inženýry ať tlačí výrobní pás třeba půl šichty. Mobis tam je hlavní zvíře paní Luňáčková co dělala řadovou personalistku na ostravských kanalizacích. Korejci s ní dělají co chtějí. Dymos je ještě větší šikana. Však taky x lidí už se nasralo a jsou nasypané matičky do airbagů. Korejci jsou horší než romové! Dělají čárky kolikrát jdeš na wc a fotí lidem v kanclu stoly, kdo co na nich má a jak.
A to je špatně??? Za takové zaměstnance bych byl nadmíru rád. Jenom české nefachčenka a diliny něco takového překvapí, či dokonce pobaví..
rk - Souhlasím s Vámi. Snad je s tím že by takových zaměstnanců měla být většina bohužel v ČR a EU jsou natolik zdegenerovaní nefachčenka že se tomu někteří diví.Je zajímavé jak ti Korejci dokážou z českých zaměstnanců dostat maximum. Jak dokázali zatočit s odbory a levičáky. Možná se můžeme od nich něco naučit.
Jo... povedlo se znich dostat maximum.. ale za mizerný prachy.
To znamená co. Kolik bere dělník v Nošovicích a za jakou pracovní dobu???
VŠ v nošovicích nastupovali za 18, nyní za 22 (můžu ti naskenovat výplatic kolik chceš)dělnici za 13 .HRUBÉHO
Tak to zas nejsou tak nejhorší platy. Dokonce bych řekl že asi vzhledem k regionu jsou to asi platy daleko převyšující průměr.
I dělník ve škodovce, který je pod externí společností dostává 16-16,5k...
Pruměrně stejně jako v MB... V MB ale nejezdí zaměstnanci svejma autama s vytaženejma sedačkama pro díly ze zaseklejch kamionu... Když už jsme u toho... Pust si dokument "Vše pro dobro nošovic" Zjistíš co je hundaj zač.
Tak jestli berou stejně jako v MB tak si nemají na co stěžovat. Kdo ten film platil???
Nikdo ho neplatil (žádná automobilka). Nechala ho natočit obec Nošovice.
Pochybuji že obec Nošovice má tolik finančních prostředků, aby si mohla dovolit sponzorovat takovýto dokument jehož výroba musela být patřičně drahá.
Za tím filmem stojí Remunda s Klusákem, kteří spáchali mimo jiné "dokument" Český sen. Peníze, co vím, shánějí od menších sponzorů, pomocí grantů apod. Skutečně za nimi nikdo velký není. Tolik pozitivní informace.A teď ty negativní - jejich tvorbu nelze v žádném případě brát vážně. Jsou to takoví ti věční rebelové, co chtějí konat dobro a chtějí ukazovat, jak jsou všichni kolem nich hloupí, jenže se při tom dopouštění demagogických manipulací, překrucování fakt, zneužívají lidi kolem sebe. Takovým lidem se říká užitečný idiot - stačí mu něco nadhodit a on už to sám dotáhne s tak neuvěřitelně absurdní hloupostí a ještě k tomu ze své iniciativy, že by to ani žádný ministr propagandy nedokázal.Část toho Nošovického dokumentu jsem viděl. Bohužel to ale na mne mělo přesně opačný vliv, než jaký zamýšleli "dokumentaristé". Nakonec mne spíše pozitivně překvapil přístup Korejců a vybavení celé továrny. Po exkurzi v Mladé Boleslavi to je prostě jiný svět. Ano, pro zaměstnance Hyundai je to drsné, ale efektivní, maximálně korektní a přitom až tvrdě přímé. Je to jiné uvažování, na které český Švejk není zvyklý. Prostě pravidla jsou daná a Korejci je dodržují naprosto striktně, mnohem více než puntičkáři Němci. A hlavně - oni jsou na sebe tvrdí úplně stejně jako na ostatní. Pravidla, která nastavili, sami dodržují až s maniakálním přístupem a to, že se sami pro firmu obětují, je pro ně naprostá samozřejmost. Je to jiná mentalita a nelze to hodnotit našimi měřítky.O kvalitě nechci moc polemizovat, je tam opět jiný přístup a bylo by to na dlouhou debatu. Mají dobře spočítané, jak pečlivá musí být vstupní kontrola a jak výstupní. I když při svém přístupu očekávají, že i ostatní budou tak pečliví jako oni sami, jsou si přesto dobře vědomi chybovosti dodavatelů. Je pro ně ve výsledku levnější a rychlejší snížit nároky na vstupu a naopak zvýšit nároky při výstupu. Pro firmy, které jsou zvyklé na pedantský přístup zejména německých automobilek, působí nedůvěryhodně, když Korejec vezme prostě celou dodávku a nedohaduje se, nestojí jim za zadkem a nesnaží se vyhádat kdejakou odřeninu. Ono je nakonec levnější odepsat pár kusů celku a zbytek vyřešit v mnohem širší garanci, než draze a neefektivně hlídat každou součástku na začátku, řešit to s dodavateli apod. Jejich auta nejsou držáky na 20 let (ale to už bohužel nikde), ale to, za se rozhodnou zaručit, dodrží a to v přijatelné ceně. V době, kdy Němci se svou údajně pečlivou vstupní kontrolou dávali pouze dvouletou, zákonem vynucenou záruku, si Korejci dovolili dávat pět let na vše + Kia ještě další dva roky na motor. A stačí si projít uživatelská fóra, aby člověk viděl, že tu záruku skutečně dodržují a problémů je málo. Zase je tam vidět jiný přístup a diametrálně odlišné výsledky.Nejsem fanatický obdivovatel korejských aut, naopak je mi bližší německá produkce, nicméně respektuji odlišný přístup a hlavně vidím, jak se díky vstupu dravých Korejců změnil zdejší trh. Před třemi, čtyřmi lety byly Hyundai/Kia skutečně to nejlepší z pohledu cena/užitek/kvalita a donutilo to ostatní automobilky reagovat. Buďme za to rádi, ceny jsou dnes výrazně nižší, garance širší, nabídka pestřejší. Bylo to velmi potřeba.
To není žádnej dokument kterej by nekdo daval na ČT2 je to malej, nizkorozpočtovej dokument... šířený hlavně internetem.
Tak v tom příadě je velmi zajímavé kdo všechno je ukázán jako sponzor tohoto dokumentu.Kdo tento film zastupuje v zahraničí.
Je mi jasný že prostě budeš mít něco proti. Přece jen to haní hundaje. A ikdyby sis to pustil tak to pro tebe bude stejně blbost. Přesto to ukazuje korejce v pravém světle.
Vím že jsi zaslepenej Škodovkář. Jen když se o něco zajímám tak se zajímám do hloubky takže pokud něco třeba sponzoruje ČT2 je jasné že se s tím počítá pro odvisílání v televizi. Podívej se i na další sponzory a na distributora.Jak se říká koho chleba jíš toho píseň zpívej a u takovýchto dokumentárních fimů to platí dvojnásob. Film bez peněz nenatočíš ani nesestříháš zkrátka nevyrobíš. Takže pokud ty peníze nemáš sám musíš je od někud dostat proto je zvláště u takovýchto dokumentárních fllmů důležité se podívat kdo to sponzoruje tj. za čí peníze je to dělanéPokud jde o tuto diskusi nezajímají mne auta, ale to jak přistupuje Hundaj k řízení práce jak dokázal i z mnohých flákačů dostat maximum.Možná by jsme se u nich mohli něco přiučit.
Takže proto ten dokument nebuže být objektivní? Nejsem zaslepený škodovkář... Jsem hlavně anti-koreista!Vtom dokumentu jde hlavně o dopad na tu obec a její okolí. Ale neee... ono je to anti hundajovký' Tak je to hned podplacený, zkorumpovaný.... a kdo ví co ještě.
Jak jsem napsal výše koho chleba jíš toho píseň zpívej. A jak jsem již též řekl zajímá mne hlavně to jak dokázali z českých flákačů dostat maximu.Pokud jde o auto asi bych si nekoupil předraženého Rapida, ale asi ani ne Hundaje v této třídě spíš bych se koukal kdo mi za stejné peníze nabídne daleko více respektive za poloviční peníze nabídne to samé.
Předražený rapid:D To je to čecháčkovaný... Všchno aby bylo ze zlata, ale aby to stálo pár korun, co? Kolik by sis tak představoval? 59000? nebo i to by bylo předražený? Jestli nechceš auto který není "předražený" tak si kup dacii Sandero! tam si dokonce nedaj ani tu praci, dát dopředu dvouvrstvé chlazené kotouče,
Co to meleš o kotoučích? Ukázka, že nemáš ani páru o technice v autech a doma máš určitě starou felicii a zebří potahy. Doporučuji ti se zeptat se majitelů Dácií na to jak jsou spokojeni a pak mel sračky ty kotouči. Takovou ocasovinu už jsem dlouho neslyšel. Viděl jsi jak vypadá odpornej Rapid v uplném základu a co má ve standardu. Vole Dacia je do 4 let jedna z největších automobilek a Renault si vytvořil perfektní tah na prázdné peněženky evropanů. A už nejen evropanů a konkurence může jen tiše zavidět, jak renault dacie valí . To je o levné výrobě v továrnách a technice bez vývoje protože ji renault už má /vše z renault/ a ne o kotoučích. Dlouho jsem nečetl takovou sračkovinu. Vsadím se, že ty na tu Dacii ani nemášB-]B-]
Renault a dačie válej? To si nezaslouží ani reakci:D Ty kotouče sem nadhodil proto... Že je to duvod PROC je to tak levné... Protože je všechno postavené z levných materialu, a šetříse kde se jen dá.
Coto kecaš. Včera jsem měl uplně nové sandero na zvedáku... Byl tam klasickej jednovrstvej kotouč, jako ze staré felicie.Jen pro tvou informaci :-) svuj zadek si vozím v octavce 1.8t :-)Jdi, utíkej si koupit Dácii :D když budeš mít štěstí tak si nevšimneš jak se ti lidi smějou :-)
Ano předražený odpovídající cena na tuto kategorii se pohybuje okolo 150 - 200 000,-KčJeště k tomu má Rapid v základní verzi poddimenzovaný motor 1,2 až trochu zajímavější je 1,4 i to je pořád slabý (alespoň 1,6 by to chtělo) jenže tam už je to s cenou úplný úlet.Mezi námi pokud kupuju auto dávám přednost autum o obsahu minimálně 2,0l (objem ničím nenahradíš) raději více, ale chápu že i slabší a slabá auta mají svoje opodstatnění třeba pro ženu na dojíždění na nákupy nebo na jiné věci okolo komína.Pokud jde třeba o Škodu tak až Superb (možná Octavu ve vyšší motorizaci) by stál trochu za úvahu a Hundaj bych viděl až někde od Sonaty, i40 ale raději Grandeur, Equuis, Genesis nebo IX55, Santafe.Případně úplně jinou značku.
150-200 000? A přílítnul si z jaké planety? To je cenová relace malého picanta!
tady máš přehled co je do 200 000,-Kčhttp://www.penize.cz/nakupy/251697-nejlevnejsi... ... http://www.autorevue.cz/auta-za-200-000-kc-co-za-... ... http://auto.aktualne.centrum.cz/fotogalerie/2013/02/28/au... ...
:D :DDDD Ptám se tě po druhý:D Ze který planety jsi přilítnul? Tohle jsou všechno auta která jsou oproti rapidu poloviční... Nissan micra:D good joke! :D
Tak se podívej třeba na takový Sandero nebo Logan. Rozhodně nejsou poloviční mají i silnější motor 1,6 a pořád se s tímto motorem vejdou pod 200 000,-KčTo samý Thalie.A pokud si počkám třeba na Ladu Grantu nebo novou Ladu Kalinu dostanu auto s lepším - silnějším motorem, se solidními jízdními vlastniostmi, solidním podvozkem vhodným i na naše silnice s výbavou na odpovídající úrovni.V této malolitrážkové kategorii (do 2,0l) koukám především na cenu respektive na poměr cena /odpovdající parametry výbava protože se jedná o auto na ježdění okolo komína.P.S. A pokud by jsme se podívali do takové kategorie do 250000,-Kč máš už tam takových modelů od různých výrobců a to i se silnějším motorem, který škodovka nabízí v Rapidu od cca 400 000,-Kč nebo zde najdeš i auta s pohonem 4x4.Škodovka zkrátka přestřelila se svými cenami, ale když jí to čecháčci baští a jsou ochotni to dát tak proč ne.
No ,ty musíš být dobrý debil,srovnávat Ladu Kalinu se Škodovkou :-D
No Kalina je lepší než ta malolitrážní 1,2 z MB a na Grandu už vůbec ta 1,2 z MB nemá.
Myslíš TO sandero, u kterýho si výrobce nedal ani tu praci, dát dopředu svouvrstvé chlazené kotouče? V dnešní době? Nebo TEN logan, kde jsou místo pístu zvedající kufr, dvě velké pružiny? Je ti jasné proč je to levnější? Nesrovnávej prosim nesrovnatelné.To stou ladou myslíš vážně? Tu ladu kterou při presentaci nemohl Putin ani nastartovat? :D Srovnávat ladu se škodovkou:D :D
A na co by tam byli dvouvrstvé chlezené kotouče??? A proč by tam nebyli dvě velké pružiny zvedající víko kufru??? Co stím má společného doba???Tak je jasné že LADA Granta nebo nová Kalina je v mnoha ohledech lepší než Škoda Rapid.http://lada.ru/cgi-bin/models.pl... http://lada.ru/cgi-bin/models.pl... Jak jsem ti napsal výše pokud jde o Škodovku tak ta je pro mně zajímavá až někde od Superba s motorizací 2,0 nebo 3,6.Pokud se , ale bavíme o malolitrážkách třídy Rapida tak tam je to především o ceně. je to zkrátka auto pro ženskou na dojetí pro děti do školy, nebo na dojíždění do práce do max 50Km, případně jako pracovní auto pro různé lidi poskytující služby nebo pro obchoďáky jezdící po regionu.
Co je na tom? Do moderního motoru který jde na dnešní trh taky nedáš karburátor. Bože, ty si jasnej. Srovnávat takova auta se škodovkou. Jsi zdravej? Už jenom z principu že je to LADA, nemuže být lepší než rapid... boha jeho.Ty si přesně ten člověk co na novou škodovku nemá, tak je proto hned špatná.
No vzpomínám když sem ještě jezdil s karburátorovejma autama jak to bylo jednoduché na údržbu a svoji službu to taky udělalo. Chápu že je pro tebe Škodovka modla tak si jí dej na ,,zvedák" a modli se k ní. Mě zajímá cena respektive co za tu cenu dostanu a v tom Š opravdu hrubě přestřelila.Pokud jde o vlastnosti je na tom LADA daleko lépe než Škoda. - motor 1,6 kontra motůrek 1,2 v základním modelu Rapida- podvozek který něco vydrží kontra podvozek.... Jestli jsi si nevšim tak jsem ti jasně napsal že pokud jde o Š tak ji nezatracuji, ale jsem ochoten uvažovat až o Superbu nejlépe v 3,6 (případně 2,0).Možná se ti to zdá nepochopitelné , ale v současnosti bych si auto pod dva litry obsahu prostě nekoupil ať jde o JAKOUKOLIV značku. (Mám auto s obsahem 3,2l)Pokud bych kupoval slabší auto pro ženu nebo zaměstanace tak bych koukal především na to co mi kdo nabídne a Škodovka by to rozhodně nevyhrála.Je zajímavé že pokud jde o auta nad 2,0 nabízí Škodovka jeden z nejlepších poměrů ceny a to co za ní člověk dostane kdežto v nižších obsahách je to přesně naopak.
rk: Bojím se, že to už s pojmem zaměstnanec nemá moc společného ... nazval bych je novodobými otroky ... :-(
tento názor mi připadá scestný....co je na tom špatného? Přečti si něco o Baťovi, aby se vyhrabal z dluhů po založeni firmy, sám chodil večer pro kůže na boty na vlak do Otrokovic, ještě je večer nastříhal a nachystal, aby pak ráno zaměstnance měli z čeho šít boty.......toto bereš jako špatný přístup ke své práci ?
před válkou se takto zodpovědně pracovalo i v ČSR. I proto jsme byli tehdy na světové špičce.
KOREJCI V KOREY PRACUJU 2X TOLIK AKO čEšI V HYUNDAI ALEBO INDE...NIE Sú TO LENIVCI !:-D
Ty děláš v automotive a chtěl bys Toyotu, Mercedes nebo Ford?:-D:-)):-D:-D:-)):-D:-))ROTFLMAO
Vzledem k užit toho výrazu odhaduju, že nemáš ještě aní papíry.
Kdyz se dva perou treti se smeje tak kdo bude ten treti?
Pochybuju že se škodovka "pere" Ta má korejce docela silně na háku :-)
Může se to jmenovat Korejská válka :)
Chce to úroveň hoši :-Dhttp://photos1.blogger.com/x/blogger/503/2488/1600/1... ... http://photos1.blogger.com/x/blogger/503/2488/1600/4... ... http://farm4.static.flickr.com/3488/3848108557_bafe818f2... ... http://blogs.msdn.com/blogfiles/mithund/Windows... ...
hustý!!! Ještě že mám v garáži i toho benťáka.. :-D
Ten obrázek Bentley je nejlepší. Má to pěknou gradaci když to člověk otevírá posloupně. :D Jo s tím posledním obrázkem se nedá než souhlasit, tyhle žabomyší války většinou dělají ti co nic neumí a o každý úspěch se perou a sami dobře vědí, že jejich výsledky stojí za prd. To je klasika, hledat chyby u druhých, aby se na mé zapomnělo. Ti co umí, tak za ně mluví jejich tvorba a ne marketingové oddělení a tohle ještě pořád většina lidí ví, takže se stejně rozhodnou podle sebe. Ale marketing se pochvalně plácá po zádech, jak to těch 50 chytrolínů na teambuildingu při brainstormingu zase vymyslelo a jak to tu značku posune úplně jinam. :D
Porovnal jsme jedničku v segmentu Renault Clio na evropském trhu a I20. Při pohledu do ceníků obou značek je mi k smíchu za co vše si nechávají u H. a Š. připlatit a jak výhodné ceny v reálu opravdu jsou.:-)) A co vše auto v základní ceně nemá!/pro neinformované I20 vůz montovaný v Turecku a ne v Nošovicích a poruchovost v segmentu dle ADAC.DE 2012 na nejnižší úrovni proti konkurenci/Co dokáže reklama? Silná zbraň říkám si. Kvalita vlastně není zda je vůz poruchový, ale jak dlouho je na něj záruka.Reklama říká :Již od 199 900 Kč to sice ano, ale v reálu za 3dveřovou což v TV a na bilbordech nikde není.Na bilbordech dále není zřejmé, že vůz nemá za tuto cenu ani LED denní svícení, ani alu kola, ani boční lišty dveří, ani tempomat,ani blinkry v zrcátkách a mohl bych pokračovat... Je to pouze a jen oblbování lidí a bohužel český člověk to sežere.Co mi to připomíná ? TeleshopingVlastně ani nevíte proč to kupujete, ale budete mít lepší život, protože to celý den melou v TV. :-) Dostanete věc 2 ks za cenu 1 kusu při objednávce do 30 minut a škrabku zdarma a to vše za neuvěřitelných 1000 kč, ale že jinde 3 ks a 5 škrabek stojí 300 kč už se zákazník dozví pozdě. Myslím si, že ani jeden si nemají co vyčítat. Cituji ceník Hyundai: I20 = špičková kvalita
Já jsem v lednu koupil faceliftovanou i20 5dv. 8x airbag, klima, ESP i s (bohužel) příplatkovou červenou a zimními pneu za 191000 Kč, tudíž Váš názor považuji za klamný. A o hodnoticí metodice ADACu toho bylo napsáno již hodně, nebudu dále rozepisovat.
Tak to nám tady pán trochu maže med. No asi už se toho sráče nezbavíš, takže do důchodu musíš tou hlučnou bezcenou kraksnou jezdit :-P a užívej si lepšího života :-D
zato s rendlím Klihem si po 3 letech půjdeš pro nové, protože opravy budou nerentabilní a ty jej budeš chtít prodat (a nebude komu). Mám 3 známé, co si Klih koupili jako 2. auto do rodiny. Po 4 letech to všichni poslali do háje a prohlásili, že auto s pi*ou už nikdy.
i20 nabídne za 199000 (běžně dostupná skladovka), vynikají motor 1.2 (Renault nic takového nemá an náhodou), 6 pytlů, ESP, klimu a nadprůměrný prostor pro cestujíc a zavazadla. Sedni si do obou a uvidíš jaký je v tom rozdíl (Clio je úžovka větší než fabka a 4 dopěláci se do něho nevejdou)A co nabízí Renóoolt?
Musím říct že jsem se u toho opravdu nasmál:D Ta "no stress" reakce od škodovky je užasná :D :D
Revan_21: Reakce je úžasná? A nasmál jsi se u toho? Božínku. Už jen tím, že na to Škoda zareagovala, dala jasně najevo, že Hyundai trefila Škodovku přímo na komoru. Já Škodovce svým způsobem fandím, ale tohle jí opravdu nevyšlo.
Právě, že reakce se škodovce povedla. Mohla klidně naříkat, jak je Hyundai zlá a vyhrožovat právníkama a místo toho jim to s nadhledem vrátila. Na takovouhle akci by jinak zareagovala jakákoli automobilka, obzvlášť když je její přímou konkurencí.
to "vrácení s přehledem" myslíš ten PR článek? Jo, tak to muselo FAKT bolet! :-D Alespoň že uznáš, že korejci jsou pro škodu přímá konkurence, a nikoli německé nekoncernové značky.
Pleteš se. Kdyby na to škodovka nezareagovala tam by to bylo teprve podezřelé podezřelé.Navíc IKDYBY... Tak pochybuju že by si škodovka odpustila možnost rejpnout si do ty maximálně ubohý reklamy korejce, a asi se tam musel někdo hodně držet, aby tam nenapsal ještě nějakou perlu, která by v hundaji někdo nepřekousnul. Tohle není žádný konkurenční boj... Hundaj u nás nemá v prodeji aut ani třetinu toho co škodovka. Až bude Hundaj prodávat 28000aut za pul roku, tak budou nějaké takové reklamní boje na místě.Hundaj se dokonce snižuje až na tu uroven, že naráží na škodovku už i v reklamách v TV (jistě že nepřímo)... Sorry, ale kdo má tohle zapotřebí? Neviděl jsem, že by Škodovka svojí reklamou narážela do jiných automobilek.
Hyundai jednal: Postavil svoje auta vedle škodovek ve srovnatelné, tedy základní výbavě. Je na každém zákazníkovi, aby se podíval, co za své peníze dostane tam i tam (klima, LED svícení, atd. atd.) versus megakufr a škrabka... Škoda, aby si aspoň zdánlivě zachovala tvář, vydala tiskovou zprávu o tom, jak se touhle akcí náramně baví, ale řekl bych že ve Wolfsburgu to zvedlo tsunami, které bude mít dalekosáhlé následky... Ano, toto JE konkurenční boj! A český trh je v něm fakt jenom ostrůvkem, kde se shodou okolností auta Škoda a Hyundai vyrábějí: HMMC z Nošovic, který je jedním ze 17 výrobních závodů Hyundai po světě, tady v ČR prodá cca 4% své produkce, 96% je export. A ještě jedno srovnání na závěr: v roce 2003 měl Hyundai necelá 3% českého trhu, Škoda měla přes 40%; dnes má Hyundai 9% a Škoda 28%...
Pravděpodobně jsi chtěl napsat: "Až bude prodávat Škodovka ROČNĚ tolik aut, kolik Hyundai za KVARTÁL, tak budou takové reklamní boje na místě..."
Škodovka u nás (ano u NAS, napsal sem to i předtim) prodala za 4 měsíce víc jak 15000aut... hundaj má třetinu:-) to není nic moc.
Trh v cesku je tak maly, ze defacto nikoho moc nezajima. Ano je tu zajimave vyrabet auta (snad to tak dlouho bude), ale drtiva vetsina aut jde na export. Dale Skoda auto vyrabi tak malo aut, ze by byla ostuda, kdyby to neprodali.
...a nieje to skoda?
Pro ty "inteligenty" co mi dávaj mínusy... Prosím, kouknětese sem... jsou to data z registru vozidel... Přesněji registrovaná nová auta http://prodeje.periskop.cz/...
Ty wee, já bych bez LEDek nevyjel, natož na obyčejných plecháčích...fuj velebnosti :-D
"Na bilbordech dále není zřejmé, že vůz nemá za tuto cenu ani LED denní svícení, ani alu kola, ani boční lišty dveří, ani tempomat,ani blinkry v zrcátkách a mohl bych pokračovat... " Mohl byste nám, drahý experte Janku, sdělit, které auto s cenou pod 200.000,- Kč tyto věci v základu má?
Renault Clio4219 900 Kč 5 dveří 1,2 75 K, 5 let zárukamimo mnoho jiného i tohle v ceně 219 900 KčLED denní svícení, dálkový centrál, assistent rozjezdu do kopce, ESP, tempomat a omezovač rychlosti, el. okna, el. zrcátka, dělená zadní sedadla, startování tlačítkem a kartou, palubní počítač,dvojitá optika světel, boční lišty, vypínání airbagu spolujezdceA zimní pneu zdarma :-PTwingo vč. rádia a klimatizace 199 900 !;-)
ale to je francouzským státem dotovaný rendlík, to není auto. :-D
Tak ten můj státem dotovaný rendlík (clio) s klimou,radiem s cd,elektrikou ve všem,zimní kola a sportovní sedačky,kožený paket za 197 000,-kč (pravda trochu usmlouvaných) za 4,5 roku najel 104000km a krom oleje a filtrů jsem vyměnil jeden rejdovej čep za 420,-kč jinak vše původní..teď mě teda klekla jedna žárovka v palubovce...tak už si vy vořeši co jste v těch autech nikdy nejeli najděte jinej hospodskej blábol..
Mně tvé nákupní tašky nezajímají, zato se pamatuju na "výhodný" kamarádův nákup, který si koupil Lagunu v plné palbě a ty srandovní závady. A s každou opravou v autorizovaném servisu se objevovaly nové chuťovky. Pokud bys náhodou chtěl argumentovat tím, že to byl ojedinělý případ, tak nikoli, samotný servis prohlásil, že ony závady jsou "normální"
Ty hospodské keci si nech někde do pajzlu. Vsadím se, že ty máš auto za mega možná v kůlně, kde štípeš dřevo a to na zdi.
Na LOLa vubec nereaguj... závist je hrozná věc.
LOL vlastní auto za mega, a tak zcela logicky závidí trapnou olítanou Helmutovu oktávku nebo clio za necelých 200. :-D
Tak zas nesmíš chtít za cenu dobře stráveného víkendu v Londýně ještě tempomat :-D To by se na ten billboard nevešli, kdyby měli vyjmenovat všechno, co to auto za ty dvě kila nemá. Vítej v realitě.
a jde tedy koupit huňadaj i20 holobyt edice za těch 200 klacíků nebo ne? Že se ti nelíbí počet dveří nebo výbava, to je věc osobních preferencí.Reklamě samozřejmě i já doporučuju zdravě nevěřit. :-P
No, ono by bylo zajímavé sledovat prodejce Hyundai jak by se tvářil, kdyby se ho zákazník při přímém srovnání se Škodou zeptal, proč nemá jejich výrobek dostříkané viditelné části pátých dveří, nebo díly pod kapotou ... a pak ty natřikrát svařované rámy dveří se sporně obroušenými svary :-D. To je přímo muzejní záležitost. Kamarád, který je pro Hyundai v dodavatelské výrobní firmě Dongwon svařoval (a taky konstrukce palubních desek) by si Hyundai s ohledem na laxní výstupní kontrolu nekoupil.
No ono se stačí podívat na ten váš slavný golf kde není nastříkaný motorový prostor vůbec. To je fušeřina a ne německá pseudokvalita. Jsou to německé sračky a korejec taky. Raději Japonské auto nebo Francouzké nebo italské. Ty jsou dnes kvalitou dávno lepší !!!
ok, lenze fakt si myslis, ze Skodka je na tom s kontrolou lepsie?
kk: Nedělám si iluze o kvalitě jakéhokoliv výrobku. Dnes je umění, nebo přímo zázrak koupit něco opravdu kvalitního. Jenomže některé automobilky se alespoň snaží o "dojem" kvality. Hyundai a Kia na to doslova kašlou. Zajdi si třeba na salon Kia a mrkni na Sportage, který v nejlevnější verzi stojí necelých 400 tkč. Otevřeš zavazadlový prostor a přímo ve tvém zorném poli vidíš nenalakované části. Auto je v "pískové" metalíze a vnitřní viditelná část dveří nad oknem je světle šedá. O něco níže pak vidíš na šedé zástřiky metalízy. Tomu říkám výsměch do očí zákazníka. A ještě k těm konstrukcím palubních desek. Kolik zákazníku si stěžovalo, že jim jejich palubovka vrže - to kolega komentoval slovy, že dělal 800 svarů za směnu a prošly i ty evidentně špatné. Samostatnou kapitolou jsou pak auta pro novináře :-D. To je úplně jiný Hyundai - dokonce s jinými tlumiči ...
Máš pravdu, Škoda se snaží dělat dobrý dojem, většina lidí ale raději jezdí spoehlivým autem se zárukou - takový 1.2TSi se ti potká ani nevíš jak, ale všechno bude krásně zastříknutý, to zas jo ;-)
k22: S těmi motory máš naprostou pravdu 1.2TSI a taky 1.2HTP jsou dost ostudou. Co se Hyundai týče, mám smůlu v tom, že spousta známých v Nošovicích, popř. v dodavatelských firmách pracuje, a informace prakticky korespondují s tím,co psal Invia. Zákazníky značky však "překvapivě" povětšinou nejsou ... proč asi? Že by díky "nedostižné korejské kvalitě? :-D
V tom ovšem mají korejci pravdu. Kvalitu hjondé nedostihne nikdo. Dokonce ani dacia, fiat a dongfeng.
Tim spolehlivým autem si určitě nemyslel korejčíka, žene:D Protože jestli jo, tak jse opravdu naivka:D
Problém není ve značce aut,ale kvalita.A ta bohužel je čim dál horši.Vlastnil jsem hyundae cupe.2.0. a motor super,bez problému.Potom octavia 1 a tu vlastním dodnes,a dokud bude jezdit ,nevzdám se ji,i když mám na nové.A další škodovky už ne,ani hyundae z důvodu nekvalitních motoru.Vsechny auta byla kvalitnější.Až budu mit na octavii najeto 300tis.Motory od nové škody budou mít 2 až 3 motor.Honit 1.0 atd turbem ,nevydrží dlouho.
Nevím, co myslel, ale debata je o autech Hyundai a Škoda, takže k věci: Proč ta superkvalitní Škoda nedá na svá auta záruku 5 let jako Hyundai nebo 7 jako Kia? A spolehlivost aut Hyundai? Zeptej se ve kterémkoliv servise Hyundai a dozvíš se, že nebýt garančních prohlídek a bouraček, tak nemají co dělat...
A víš kolik platíš třeba za blbou výměnu destiček v hjundai servis, abys měl všechny razítka pro tu záruku 5/7 let, který to auto i tak nějak možná přečká? Na to se po třechg letech každej vybodne, aby u starýho korejce olatil takovou ránu za běžný servis. A to nemluvím o zůstatkové hodnotě koncern vs. korea
Jen pro srovnání: výměna předních brzdových destiček ve značkovém servisu vyjde u Audi Q7 o 1700kč levněji než u Hyindai i30.
ale tie dosticky na q7 si donesie so sebou, nie?
Ale jdi. Ne, u i30 zaplatíš o 1700 víc, destičky inclusive.
a srovnáváš originál s originálem?Já našel třeba:http://www.abv-autodily.cz/... ahttp://katalog.mjauto.cz/detail.phtml... a teď babo raď! :-D
Nebyla náhodou nahoře řeč o značkových servisech? Protože jinak jsi právě přišel o 5/7letou záruku....
Je to debil :( Stačí si přečíst,jeho komenty :D
ano, jsem debil, ale já to narozdíl od tebe přiznám.
Jo žabí a myší válka. Přesně tak to je...Bezvýznamný rybníček v rámci evropského trhu a ti se můžou po...
já myslím, že to ani jedna strana takto nebere ;-)Obě firmy jistojistě mají nastavené pro své obchodníky nějaké targety, které, nebudou-li splněny, nezajistí prémie. A to už pak přestává všechna sranda! :-D
IMHO gjondé se dal na cestu, která se ve slušné společnosti nedělá, čímž ani tak nemyslím vystavování socialeditionškodovek na showroomech vedle vybavených exemplářů hjondé, které tam stojí poměrně dlouho. Ta skutečná prasečina, neztotožnitelná s obchodní etikou je vymývání hlav pitomcům bláboly o milionovém autě za necelých třista, nejleším českém SUV a podobně. Jasný tah do hlav duševně méně vybavených a jasný postup v rozporu s etickými pravidly reklamy, protože jde o evidentní lež. Nikdo jiný si to ve střední Evropě nedovolil, tedy kromě pokleslých politických stan v kampaních. Tak hluboko by ale byznys klesnout neměl.
Asi to bude špecialita českého zastúpenia (šéfa osobne??) Hyundai. Na slovensku takéto - pre mňa dosť neetické - správanie predajcov či už Hyundai alebo Kia ale aj ostatných značiek nepozorujem.
Co je neetické na tom, postavit vedle sebe dvě auta v základní výbavě? Že to tu zatím nikoho nenapadlo?
Tak například to, že k tomu "konkurenčnímu" neposkytujete informace o tom, jaké konfigurovatelné výbavy si k němu mohou zákazníci doobjednat, ale neetických motivů v rozporu se základní morálkou reklamy by se našlo daleko víc.A že na tomtéž salonu nevystavíte dvě stejně stará běžně provozovaná a předpisově servisovaná auta se stavem tachometru 200 tis. km.........
A těch 200 udělá stejný člověk, stejným ježděním po stejné trase, že? Tohle je prasečina, protože tam je tolik stupňů volnosti, že to je nesrovnatelné.
Tohle vysvětluj kupujícím v bazarech, kde tacho je alfa a omega vesmíru.Prasečina je to celé od počátku. Vystavit holobyt značky se zcela odlišnou výbavovou politikou bez jakékoli další pravdivé informace a vedle toho mastit hlavy chudákům tím jak "my" jsme na rozdíl od "nich" skvělí je taky prasečina. Hyundai nabízí konfigurovatelnost na úrovni pravěku: například pro i30SW 3 motory, jednu úroveň výbavy plus jeden doobjednatelný paket, či místo něj dvě doobjednatelné položky výbavy a dvě čalounění. Zdroj: konfigurátor www.hyundai.czŠkoda Rapid nabízí (opět dle oficiálního konfigurátoru): 4 motory a 32 položek dodatečné výbavy a rovněž dvě verze interiéru.V případě ix35 versus Yeti: Hyundai 8 základních verzí , Yeti 39 základních verzí. Ix35: 10 barevných variant, 5 položek výbavy a 2 verze interiéru. Yeti: 68 barevných variant, 50 položek výbavy, 8 variant interiéru.A tuto informaci samozřejmě návštěvník salonu od hjondé nedostane.
Bylo by ale také slušné dodat, jakým způsobem se to u jednotlivých automobilek vybírá. Korejci (i Japonci) jedou v paketech a hlavně už do základu nacpou výbavy tolik, že to velké části zákazuníků stačí. U Škody (VW, Audi...) se častěji platí za jednotlivé položky. Je sice tímto způsobem možné si udělat konfiguraci na míru, ale je to výrazně dražší jak pro zákazníka, tak pro výrobce. Reálně pak těch rozdílů ve výbavě je málo - u základních verzí mají navrch asiati, naopak u top výbavy vedou na celé čáře němci. V motorizace je to podobné - u Hyundai je solidnější základ, ale málokdy nabízejí nějaké větší objemy. Opět ale platí, že svou nabídkou uspokojí většinu zákazníků. Speciality řešit obecně moc neumí.Je to prostě jiný přístup a nelze generalizovat, co je lepší. Pro někoho jsou lepší balíčky, někdo upřednostní jemnější konfiguraci. Místo toho, abychom vítali, že zde je konkurence v nabídkách, tak se tady tlučete jak malé děti na pískovišti.
O jaké tlučení tady jde? Článek je o dalším marketingovém neetickém postupu H-CZ a troška z celé diskuse taky.Já plus asi tři další tady argumentujeme, že způsob marketingu HMMC v ČR je neetický neboli prasečina především proto, že nekorektním postupem uvádí méně důvtipné zájemce o auto do omylu. A za tím si pevně stojím. Pak tu jakýsi soudruh od Hyundai tvrdí, jak to neetické není, což jsem mu na dvou třech argumentech celkem rychle vyvrátil a to především na snadno doložitelném faktu, že část jejich tvrzení je lež. A lhát se nemá nejen v reklamě...Ty kecy nahoře a dole o třídách, kategoriích, téesíčkách minulých i budoucích a veškeré další pubertální žvásty, to už ber jen jako český folklór
Proč uvádí do omylu? Každý rozumný člověk si přece srovná ceny dané výbavy, záruku a notoričtí měniči aut i odhadní prodejní cenu po x-letech. Z toho jasně vyplyne, zda si koupím škodovku, huňadaj, kiu, ford nebo podobně situované levné sociální značky pro běžné spotřebitele. Ani jedna z těchto značek není prémiovka, tudíž je to jen o tom, do jaké míry se automobilka svou cenotvorbou a konfigurací "strefí" do obecného vkusu a požadavků běžných zákazníků, kteří kupují neprémiové značky.A mimochodem, reklama snad někdy byla o něčem jiném, než o uvádění zákošů v omyl? Pamatuju se na reklamy "škoda fabia HTP - skvělý rodinný automobil, narážející v pomalu jedoucí koloně na před ním jedoucí vůz"anebo tohle: http://www.youtube.com/watch... muhehehe.. Povídej mi ještě něco o neetickém postupu.
Pod tohle přidávám svůj podpis. A souhlasím i s tím, že Hyundai a Kia jsou nabídkou na úrovni motoristického pravěku, ostatně ani tvrzení, že jejich základní nabídka výbava je nějak extra bohatá není pravda. Klima u i30 není v základu ani manuální, musí se objednat v jediném možném dost chudém paketu, nebo samostatně. Ovšem má to LED denní světla, jééééé.Vracím se k tomu konstatování pravěku. Už v případě Fordu T, blahé paměti, platilo, že si můžete zvolit auto v jakékoli barvě, pokud si vyberete černou. Hyundai to v případě výbav má dodnes, ať si vyberete jakýkoli, budete mít plusminus stejný, jako všichni ostatní. Vlastně ne, můžete si u prodejce objednat spoustu věcí navíc. Jen tam místo z výroby budou dobastlené až v servisu. Takže jeden příklad za mnohé další: tažné zařízení vám namontuje, jen ESP samozřejmě nebude stabilizovat přívěs, což originál od Škody samozřejmě dělá. A to vám prodejce, machrující u socialedition Rapida z půjčovny, jaksi zapomene říci.
"Blábol o milionovém autě?" No asi jste si, Jogurte, nevšiml, že tato kampaň se objevila ve 2. půlce letošního května, kdy automobilka HMMC oslavila milionté vyrobené auto, kterým byl právě kombík i30... A "nejlepší české SUV"? Které SUV, vyráběné v ČR, je podle vás lepší než ix35? Přímé srovnání aut Škoda a Hyundai (ani napsat to neumíte...) na showroomech? Proč ne - ať si zákazník udělá představu sám. A že Škoda kňučí, že auta nejsou ve srovnatelné výbavě? Samozřejmě, že nejsou, protože obě jsou v tzv. základu, takže zákazník vidí, co dostane od Škody a co od Hyundaie. Nic neetického na tom není, to mi věřte. Je na čase zbořit mýtus Škody jako tradiční, kvalitní, dostupné, levné, bla - bla - bla...
Klasická marketingová masírka, přesně v duchu značky.Jo to je přesně stejný hjondé blábol a evidentně záměrně obcházíš význam slova etika. Je úplně jedno, co je základem sloganu, podstatné je v reklamě to, co to evokuje. A tohle má za cíl mimo veškerou pochybnost vytvořit v mozečcích hlupáků, na které tato reklama jasně cílí, dojem, že za 299900 dostanou auto v hodnotě milion. Jinak řečeno, je to zcela stejný podvod, jako obchod se zázračnými hrnci, dekami z ovčího rouna a superkoncentrovaným saponátem. A kvalitativní srovnání SUV? No zdaleka nejsem sám, kdo důvodně nesdílí názor, že ix35 je kvalitnější než Yeti. Zcela evidentně není a to už při prvním pohledu na detaily provedení, kvalitu montáže, kvalitu použitých materiálů, dynamiku a ekonomiku výkonově odpovídajících motorů a v neposlední řadě životnost, aniž by bylo nutno demontovat například některé krycí panely a funkční díly, kdy se pak názor utvrdí zcela jednoznačně. Při druhém pohledu po 150 000km pak už je rozdíl propastný a nikoliv ve prospěch ix.A mezi námi, Škoda si na levné domácí auto už cca 15let nehraje na levné auto, takže opět pokus o manipulaci s duševnem těch méně obdařených bořením neexistujícího mýtu.Mám možnost dostatečně často řídít víceméně cokoli, co je v evropské nabídce automobilových značek, tedy i výrobky Hyundai a Kia, mám možnost ta auta poznat nejen za volantem v běžném i extrémním provozu, ale i i konstrukčně, diagnosticky a servisně a za rok najezdím s mnoha různými vozy kolem 150 000km. Na základě vlastních zkušeností a bez ohledu na agresivní a neetickou reklamu korejské značky mohu s nejlepším svědomím prohlásit, že Hyundai ix35 není nejkvalitnější české SUV a technický stav vozů této a její sesterské značky po 150 000km je srovnatelný s technickým stavem vozů Škoda po přibližně 300 000km. A to prohlašuji s konstatováním, že mě Škoda ani její mateřský koncern neplatí, nejsem na nich nijak závislý, své soukromé auto mám Q7 4,2TDI a manželce jsem koupil BMW X3, takže z jakékoli lásky ke konkurentovi korejců mě nelze podezřívat. Neplatí mě ani Hyundai a proto nejsem nucen veřejně papouškovat vaše marketingové plácání nesmyslů.
Je to zabava, to se jim musi nechat. Akorat zase skoda, ze ve stejne vybave vychazi Golf levneji nez Octavia, takze klasicky PR lze :-)
Golf je v jiné kategorii než Octavia.Golf lze porovnávat s Fabií a Passat s Octavií.
Tak to ani omylem. Octavia spadá do třídy mezi GOLF,FOCUS,ATD. Fabia už je uplně jinde a passat taky.s Passatem se dá srovnávat Superb
Porovnávat fabii s golfem? Porovnávat passat s octávií? To snad nemyslíte vážně. VW je stále o několik mílí před Škodovkou. Srovnávat můžeme i30 a fabii nebo i40 a octavii. Hyundai totiž na německou škodovku silně dotahuje.
Pozor I40 není třída octavie!!!:-D Octavia je nižší střední to znamená přímá konkurence a rozměry I30 a Ceed chlapci:-P
A i40 je co? Střední? Hahaha...S velikostí, kam dnes zasahuje nemalá část aut jasně polohovaných v nižší střední třídě (například Octavia, Cruze, Golf Variant) a motůrky 1,6 a 1,7, pokud nepočítám v česku neprodejný dvoulitr GDI, dost těžko? Právě i40 je přímým konkurentem octavie, ne i30, jak se snaží pitomce přesvědčit H. Bohužel, jak prostorově, tak slabou nabídkou motorizací, výbav i verzí a ani cenou od 565000 nahoru, jí konkurovat není schopen.
Vzpamatujte se. I40 je konkurentem Mazdě 6, VW passatu, Škodě superb, Renaultu Laguna... i30 je konkurentem Golfu, Mazdě 3, Škodě octavii, Renaultu Meganu, atd. Zde je viděť, jak CZ jsou pitomci. Stačí autu nižší střední třídy naverbovat kufr a z hatchbacku udělat liftback a hle, hned je podle "českého lidu" auto o třídu výše. Nad uvažováním některých lidí se nestačím divit
Uživatel Deegr má pravdu, nejsem zastáncem korejských vozů, aby si někdo nemyslel, že chci přechvalovat něco před českým snem - Octavií, ale co uživatel Deegr napsal je pravda, Češi nedokáží rozpoznávat třídy aut, i40 je střední, tedy o třídu výše než Octavia. Když přišel Superb, spousta odborníků tvrdila, že je vyšší střední třída, dnes už to netvrdí. Možná je problém v tom, že když měl dříve někdo Mondeo, Lagunu, Passata, tak ten, kdo měl Octavii, tak ji srovnával s těmito vozy, protože dříve Škoda nic většího a designově jakoby hodnotnějšího neměla. Pro spoustu lidí u nás je Octavia prostě střední třída a přitom to vůbec není pravda.
Deegr s tebou chci jít na pivo! První rozumnej člověk v této vymaštěné diskusi.Ano I40 je střední řída viz. A4, BMW3, MBC, Mondeo, Mazda6, Laguna, Honda Acord, 508, C5 atd.Octavia je předražená a na víc si hrající podřadné auto! Pro mě neakceptovatelná koupě. Přesně, jak tu psal jeden. Hyundai kampaň vymazala palice neuvěřitelnému počtu "jednoduše přemýšlejícím většinou vesnickým lidem" co měli doma starý sráč a nemají přehled o žádné konkurenci!!! Ke konkurenci ani nešli protože nikdo jiný nereklamuje než korejec v takové míře. Až se někdy divím koho v těchto autech potkávám a koho se ptám proč si koupili zrovna tohle, tak odpověd je "nevím tak oni tam maj tu záruku" a když se zeptám a na kolik vás to vyšlo odpověďi jsou neuvěřitelné! :-/Ale každý ať si své peníze utrácí za co chcou. Určitě nebudu nikdy fanouškem ani srdcařem nějaké korejské sračky. Je to rychlotuctovka a konzumní věc a né srdcem dělaná auta.Naflákat kvanta, oblbnot masu lidí, vrátit si záruku na prohlídkách a dílech a za pět let se třeba poserte. :-(
Ty to mas ale hodne popletene. Zapomnel jsi na Audi A8, Mercedes S Klasse, RR Phantom a Lexus LS. i40 je nejlepsi, nejvetsi a nejsilnejsi auto na svete protoze to hjundaj rekl.
ty si uplne mimo, ze? Golf s Fabiou??? si normalny?
A na to si přišel kde... V jedné kategorii je A3, Golf a pak Octavia... možná Bora... je k smíchu jak si "vlastenci" nadsazují co jim přijde vhod...
Tak tak Oktávka je nižší střední jen škodovka si myslí, že je to třída střední. Jsou trapní !!!!!!!
Moc pěkná přezdívka. :-))Ale s obsahem se ztotožnit nelze. Bora se už hodně dávno nevyrábí a Golf a Octavia nejsou stejnou kategorií vozidel. Že vycházejí ze stejné podvozkové platformy je úplně jedno, z té vychází i touran, passat, superb, nový sharan a to taky nejsou vozy stejné kategorie.
Ok, Bora je mimo, ale jinak Golf a Octavia je stejná třída... jedná se o vozy nižší střední třídy, stejně jako Cee´d, Cruze, Astra... atp.Jen po "super" nárůstu Octavie o 11cm na 2686mm (na rozvor Cruze, mimochodem - 2685mm) si vedení Škody a možná hlavně zákazníci, odvodili, že se jedná o auto střední třídy, jediné co tomu odpovídá je cenovka :-))
Proč se píší do diskuze takovéto amatérské příspěvky? Copak nevíte že v současné době vyráběný VW Jetta je tentýž druh karoserie jako dříve vyráběná Bora/Jetta (sedan i kombi)? Kromě toho se používala (používají) další různá označení v různých částech světa - vše platforma MQB 35 stějně jako Golf a Octavia - nižší střední třída. Takže Bora (dříve) / Jetta (nyní) mimo není. K tématu: hjodné vede demagogickou kampaň v porovnávání svých vozů (výbava), nebo v zařazování do kategorií vozů jiných značek. Viz tato kampaň a také viz jejich "statistiky" prodeje vozů SUV. Když chtějí takto srovnávat, tak bych si přál aby mediálně prezentovali srovnávání mezd jejich dělníků a mezd dělníků jiných automobilek v ČR. Vyšlo by takto najevo jejich další "fér" srovnávání využívající (zneužívající - nelichotivé situace na pracovním trhu na severní Moravě) rozdíly mezi značkami.
Tywoekorejec, kdyz vidim, kolik pak si nechalo vymejt kebuli od hjundoše, tak se fakt těšim na volby. Mařko, připrav kufr, balíme.
Informační hodnota tohoto blábolu (dvojblábolu) je jaká?
Tak tak. Oni si myslí, že když škrabce dají zadní hrb a cenovku Insignie, 508 či mazdy 6, že jim to budou zákazníci žrát. Dost takových volů u nás je, ale ne v civilizovaném světě, kde nikoho Škodovka nezajímá. Hezký příklad, jakou hodnotu takové auto má a kolik by mělo obyčejného čekého zákazníka stát a co víc, když je to "česká " firma a vyrábí v této zemi. Takže náklady na výrobu 1 vozu jsou neporovnatelně nižší!!! Už nemluvím o ubohé a neuvěřitelně očesané výbavě škody a záruce. U Renault 5 let.Renault Fluence / od tempomatu, LED blut. rádia, všechno.../délka: 4, 62m šířka:1,81m rozvor: 2, 70m objem kufru: 530Lváha: 1 300 kg /vč. uplně jiné výbavy a klima!!!/Cena 269 900 Kč 1,6 81 kWOctavia /a to nemá ani klimu !!! + dalších vašich 10 tis./délka: 4, 65m šířka: 1,81m rozvor: 2,68m objem kufru: 590L váha: 1225 kg334 900 Kč 1,2 63kWMyslím si, že rozumný a inteligentní člověk co si napočítá výbavu, kterou již u Fluence má a porovná výslednou šokující cenu škodovky má jasno !
Jenze fluence se ti posere po 200 000
:-D Myslím si, že rozumný a inteligentní člověk co si napočítá výbavu, kterou již u Fluence má a porovná výslednou šokující cenu škodovky má jasno ! ....................................................................................:-D tak si kup :-DFluence:-D ty inteligente ja si radsi koupim Skodovku v nafte ale francouz mi neprejede prah kdyby me hho dali za darmo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.