Žabomyší válka? Škoda si utahuje z Hyundai kvůli prodejní kampani

Korejská automobilka vystavuje ve svých showroomech pro srovnání Octavii a Rapid, Škoda jí za to v nadsázce děkuje.
Žabomyší válka? Škoda si utahuje z Hyundai kvůli prodejní kampani

Korejská automobilka Hyundai nedávno vystupňovala svoji asertivní komunikační a prodejní strategii, když nechala u svých prodejců vystavit konkrétní modely značky Škoda. Jedná se o hlavní součást zářijové kampaně „Přijďte si udělat vlastní názor,“ o které Hyundai informuje přímo na hlavní straně své české webové prezentace. 

Tématu se dostalo značné pozornosti poté, co o škodovkách v showroomech Hyundai informoval zpravodajský web iDnes.cz

Podle dopisu, ze kterého redakce iDnes.cz citovala, zaplatí Hyundai svým prodejcům patnáct tisíc korun za vystavení Octavie Combi a až 40 000 Kč, pokud k ní přidají i Škodu Rapid. Dopis údajně dealery vyzývá, aby se snažili obstarat z půjčoven vozy Škoda v nižších stupních výbavy, což ovšem mluvčí Hyundai Miloš Adámek pro iDnes popřel. 

Škoda Octavia Combi vs. VW Golf Variant: proč má Octavia velký problém?

Škoda Octavia Combi vs. VW Golf Variant: proč má Octavia velký problém?

Záležitost však zjevně nedala spát komunikačnímu oddělení Škody Auto. Novináři dnes odpoledne našli ve svých e-mailových schránkách tiskovou zprávu, ve které Škoda krok korejského konkurenta vítá a děkuje mu za propagaci českých automobilů ve svých showroomech – samozřejmě v nadsázce. 

Osobní zkušenost s vozem nejen smontovaným, ale i vyvinutým na území České republiky, je nenahraditelná, proto je zajímavé sledovat, jak vedení českého zastoupení korejské značky poskytlo k propagaci našich vozů své autosalony,“ uvádí v oficiálním komuniké Vítězslav Pelc, PR manažer prodejní organizace Škoda Auto Česká republika. 

Škodovka v tiskové zprávě naoko lituje, že automobilce Hyundai se zatím nepodařilo vystavit škodovky ve výbavě ekvivalentní k prezentovaným vozům své značky. „Drobným zaváháním je dosavadní neschopnost zajistit vozy Škoda v odpovídajících výbavových stupních vůči konkurenčním. Prodejci Hyundai tak neprezentují, jak vypadá skutečně výhodná nabídka vozů Škoda,“ píše se v prohlášení. 

Evropská krize má dva vítěze: jmenují se Hyundai a Kia

Evropská krize má dva vítěze: jmenují se Hyundai a Kia

V závěru si mladoboleslavští neodpustili už otevřené rýpnutí do svého rivala: 

Škoda Auto v současnosti neuvažuje o tom, že by ve svých autosalonech v České republice podpořila předvádění vozů konkurenčních značek. „Pokud bychom se v budoucnu pro něco takového přeci jenom rozhodli, jako jednička na trhu bychom v rámci férovosti šli do porovnání s někým ve stejné ‚váhové kategorii‘, tedy spíše do srovnání s kvalitními německými vozy,“ doplňuje Pelc.

Kompletní tiskovou zprávu Škody si můžete rozbalit tlačítkem na konci článku.

Společnost Hyundai Motor Czech se rozhodla krok českého konkurenta nijak nekomentovat. Už dříve uvedla, že na září připravila u většiny svých autorizovaných prodejců akci nazvanou „Hyundai se srovnání nebojí“. Jejím cílem je údajně především dát možnost zájemcům v reálu porovnat modely dvou nejprodávanějších značek v ČR.

Napište nám do diskuze pod článkem, co si o vzájemném popichování obou automobilek myslíte.

  Zobrazit tiskovou zprávu

 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků