Žabomyší válka? Škoda si utahuje z Hyundai kvůli prodejní kampani

Korejská automobilka vystavuje ve svých showroomech pro srovnání Octavii a Rapid, Škoda jí za to v nadsázce děkuje.
Žabomyší válka? Škoda si utahuje z Hyundai kvůli prodejní kampani

Korejská automobilka Hyundai nedávno vystupňovala svoji asertivní komunikační a prodejní strategii, když nechala u svých prodejců vystavit konkrétní modely značky Škoda. Jedná se o hlavní součást zářijové kampaně „Přijďte si udělat vlastní názor,“ o které Hyundai informuje přímo na hlavní straně své české webové prezentace. 

Tématu se dostalo značné pozornosti poté, co o škodovkách v showroomech Hyundai informoval zpravodajský web iDnes.cz

Podle dopisu, ze kterého redakce iDnes.cz citovala, zaplatí Hyundai svým prodejcům patnáct tisíc korun za vystavení Octavie Combi a až 40 000 Kč, pokud k ní přidají i Škodu Rapid. Dopis údajně dealery vyzývá, aby se snažili obstarat z půjčoven vozy Škoda v nižších stupních výbavy, což ovšem mluvčí Hyundai Miloš Adámek pro iDnes popřel. 

Škoda Octavia Combi vs. VW Golf Variant: proč má Octavia velký problém?

Škoda Octavia Combi vs. VW Golf Variant: proč má Octavia velký problém?

Záležitost však zjevně nedala spát komunikačnímu oddělení Škody Auto. Novináři dnes odpoledne našli ve svých e-mailových schránkách tiskovou zprávu, ve které Škoda krok korejského konkurenta vítá a děkuje mu za propagaci českých automobilů ve svých showroomech – samozřejmě v nadsázce. 

Osobní zkušenost s vozem nejen smontovaným, ale i vyvinutým na území České republiky, je nenahraditelná, proto je zajímavé sledovat, jak vedení českého zastoupení korejské značky poskytlo k propagaci našich vozů své autosalony,“ uvádí v oficiálním komuniké Vítězslav Pelc, PR manažer prodejní organizace Škoda Auto Česká republika. 

Škodovka v tiskové zprávě naoko lituje, že automobilce Hyundai se zatím nepodařilo vystavit škodovky ve výbavě ekvivalentní k prezentovaným vozům své značky. „Drobným zaváháním je dosavadní neschopnost zajistit vozy Škoda v odpovídajících výbavových stupních vůči konkurenčním. Prodejci Hyundai tak neprezentují, jak vypadá skutečně výhodná nabídka vozů Škoda,“ píše se v prohlášení. 

Evropská krize má dva vítěze: jmenují se Hyundai a Kia

Evropská krize má dva vítěze: jmenují se Hyundai a Kia

V závěru si mladoboleslavští neodpustili už otevřené rýpnutí do svého rivala: 

Škoda Auto v současnosti neuvažuje o tom, že by ve svých autosalonech v České republice podpořila předvádění vozů konkurenčních značek. „Pokud bychom se v budoucnu pro něco takového přeci jenom rozhodli, jako jednička na trhu bychom v rámci férovosti šli do porovnání s někým ve stejné ‚váhové kategorii‘, tedy spíše do srovnání s kvalitními německými vozy,“ doplňuje Pelc.

Kompletní tiskovou zprávu Škody si můžete rozbalit tlačítkem na konci článku.

Společnost Hyundai Motor Czech se rozhodla krok českého konkurenta nijak nekomentovat. Už dříve uvedla, že na září připravila u většiny svých autorizovaných prodejců akci nazvanou „Hyundai se srovnání nebojí“. Jejím cílem je údajně především dát možnost zájemcům v reálu porovnat modely dvou nejprodávanějších značek v ČR.

Napište nám do diskuze pod článkem, co si o vzájemném popichování obou automobilek myslíte.

  Zobrazit tiskovou zprávu

 

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků