Zábavnější čtyřkolky? Polestar nabídne ladění pro Volva s pohonem všech kol

U některých modelů Volvo s pohonem všech kol bude nyní Polestar nabízet zajímavé vylepšení. Na přání totiž zájemcům upraví software pro distribuci točivého momentu, který nově upřednostní pohon zadních kol.

Ačkoliv se Polestar pod křídly Volva částečně osamostatnil a s jeho názvem budou vznikat nové elektromobily, v ladění vozů švédské automobilky tradiční úpravce nadále pokračuje. Po oznámení řady modelů ve variantě Polestar tak nyní značka uvádí další novinku pro nadšence do řízení.

U nejnovějších modelů Volvo s pohonem všech kol bude Polestar nabízet zákazníkům upravení softwaru, který přerozděluje hnací síly na kola. Jednoduše řečeno, u takto upravených vozů bude nyní více točivého momentu směřovat na zadní kola. Přední kola budou ale poháněna i nadále.

Úspěšný designér Volva přešel k Tesle. Dříve navrhl crossover XC40

Úspěšný designér Volva přešel k Tesle. Dříve navrhl crossover XC40

Polestar zmiňuje, že jeho zásah do softwaru vylepší ovladatelnost a agilitu vozu v zatáčkách. Volva s touto úpravou budou tedy pro řidiče o cosi zábavnější, i když si ponechají jistotu pohonu všech kol. Nový charakter vozu si pak řidič aktivuje zvolením jízdního režimu Dynamic nebo vypnutím ESP.

Vylepšení bude k mání pouze u modelů s čistě spalovacím ústrojím. Hybridní jednotky T6 Twin Engine a T8 Twin Engine už totiž mají upřednostněno využití hnacích sil na zadních kolech díky elektromotoru.

Úpravu začne Polestar nabízet ke konci srpna a bude se vztahovat jak na benzinové a naftové modely řad 60 a 90, tak nový crossover XC40 ve verzi s pohonem všech kol.

Volvo

Volvo je švédský výrobce osobních a nákladních automobilů, autobusů a stavebních strojů. Vznikl v roce 1915, od 1944 používá současný název.

V roce 1999 Volvo prodalo svoji divizi osobních automobilů Fordu. Ten ji v roce 2010 postoupil čínské společnosti Geely Automobile.

Volvo S90 • Volvo S60 • Volvo V60 • Volvo XC90 • Volvo XC60 • Volvo XC40

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

dnes | Jan Mička | 60 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 105 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků