Za volantem Škody Sunroq. Jediný Karoq kabrio zaslouží respekt!

Jirka  |  05. 06. 2018 08:31

Asi se mi smazak prispevek. Kundoqovi se krouti karosserie. To jsou umeli VS. Gasmonky dilna zatracencu zadni Ing ale auta stavi super.

Odpovědět  |   | 

Sám se nesmazal. Smazal jsem ho já. Bezdůvodně urážlivé a vulgární příspěvky v diskusích nebudou.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 06. 2018 08:59

Aha svoboda slova zakaz. Je tu Kommunismus. Ceske rucicky za prvni republiky umeli skvosty. Dnes bida hnus pane redaktore. Strechu umi uriznout kazdy blb, ale aby to bylo funkcni, to na te skole neumi. Ti studenti za prvni republiky by titul nemeli viz krouceni karosserie.

Odpovědět  |   | 

Tohle není o svobodě slova. Moc dobře víte, co jste psal v původním komentáři, tak teď laskavě nepřekrucujte. Diskutujte, pište si co chcete, ale bez vulgarit a urážek.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 05. 06. 2018 09:13

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 06. 2018 09:14

No Jo na ku n d o q a se nesmi sahnout sory. Best of Auto vesmiru.

Na rovinu Skoda
Auta testovana na 250 tis km. Sam sef to rekl, Co potom nikdo nevi.
80 procent fleet kde Jim Tem 250 tis km stačí na pet Let.
Podle sefa francouzske automobilky se kvalita sidi kde se da, nebot auta musi mit nove System dle EU a udrzet optimalni cenu probl.
Další skoda je nemecky Auto a konkurence umi Levneji za stejnou muziku.
Další spoustu Problem s kvalitou a Motory, viz retezy, dole Ani oleje, htp chlazeni katu Benziner atd.
Takze skoda lehce predrazeny prumer s nejistou kvalitou, nemecky majitele.
Proc uz skoda Kdyz je best of nezkusila prorazit na USA trh.
Protoze tam litrove motory dava Do sekacek a s cenu a dph by atakovala 40 tis dolaru a za ty prachy tam koupim jako American noveho mustanga petitr.

Odpovědět  |   | 

Sorry, tohle se nedá číst.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 06. 2018 09:21

Neda za prve mam nemeckou klavesnici a prednastavena slova v nemcine, a za druhe mam pravdu ze jsem Vam rozbil sen o best of aute. Sendete nekdy Do poradny Ameriky bez Elektroniky a EU nesmyslu.

Odpovědět  |   | 

Nic nechápete, nikdo s vámi nediskutuje o autě. Pište si, co chcete, kam chcete, ale bez vulgarit. Pak vám nikdo nebude mazat komentáře.

Howgh.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 06. 2018 09:27

Kdy skoda na posled udelala neco zajimaveho hmmmm mm nic me nenapada

Odpovědět  |   | 
puntja  |  05. 06. 2018 11:41

Sakra, ty musíš bejt pořádně zamindrákovanej, když ti vadí nadšení mladých lidí. A německá klávesnice neomlouvá tvou neschopnost se vyjádřit slušně a srozumitelně. Papa

Odpovědět  |   | 
Toper  |  05. 06. 2018 12:08

Člověče, ty nejsi normální. V psaném projevu máš doslova kupy hrubých gramatických chyb. Nejsi schopen se vymáčknout bez použití vulgarit, a celková stavba tvých příspěvků dokazuje, že moc rozumu jsi nepobral.

Vše se dá dělat s noblesou, bohužel, ty nemáš odkud brát.
Nedávno se na nějakém webu vyjadřoval znamý psychiatr Jan Cimický. Článek měl nadpis, cituji: "V dnešním světě se k čemukoliv mohou vyjadřovat i naprostí idioti".

Ty jsi toho naprosto jasným důkazem.

Odpovědět  |   | 
xman  |  05. 06. 2018 15:23

Jak říká pan doktor Cymický, problémem dnešní doby je to, že se ke všemu může vyjadřovat každý debil. Ať už třeba já, nebo někdo kdo neumí absolutně česky.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 06. 2018 19:57
Vlk z Vlkohradu  |  05. 06. 2018 08:53

Za prvé - šlo by napsat větu tak, aby se jí dalo porozumět napoprvé? Je to stále ještě čeština, ten jazyk který používáte?

Za druhé - Gas Monkey je navoněná bída, show pro televizi, nikdo rozumný jim své auto nesvěří.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  05. 06. 2018 12:14

Je pěkné se na kluky z Gas Monkey koukat, je to šou, o to taky jde. Ale dělají auta, které jsou samy o sobě pekáče, takže na nich jde i něco upravit a podsattně vylepšit.

Viděl jsem jinou obdobnou konkurenci, jak koukali na evropské auto vyšší střední třídy. Chodili kolem toho, přemýšleli, co s tím udělat, pak jak to rozebrat. Ve výsledku to zvládli akorát přelakovat a vyměnit kola, protože jak naznali, je to moc dokonalé, nedá se na tom nic moc upravit...

Odpovědět  |   | 
ofc  |  05. 06. 2018 16:04

Sám seš zkroucená karosserie ty kundoqu s němeská qvalesnice.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 06. 2018 08:49

Nic ve zlem, ale pochybuji, ze 17-20lety by si takove auto koupil. Jinak jako snad u vsech promo Skodovek se mi nelibi vyber disku/obuti, klasicky macho overkill na efekt

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  05. 06. 2018 09:47

Nekoupil, protoze by na to nemel. Ale koupil by starou skodovku a urizl ji strechu. Me to taky napadlo kdyz mi bylo 18 Jinak overkill je to vsude a nikde nic nedava smysl (ale ktery teenager dava smysl, ze), napriklad ty 4 laufy na 1.5. Je to spis o tom ze si studenti zariznou do auta a vysledek musi vypadat jak z tovarny. Nejde tedy ani tak o to co to je (coz je skoda) ale jak je to udelane. Jako pravy opak bych uvedl prodlouzeny superb 1 kdysi na autosalonu v brne, ktery sice smysl mel, ale byl udelany tak bidne ze sly videt vrstvy kitu a krive plechy.

Ja bych mnohem radsi videl treba kombinaci Atero a tohle - tedy 2dverovy rapid s prodlouzenymi dvermi a kabrio - ale s platenou strechou a homologaci. Nebo Citigo buginu odlehcenou se spalovacim motorem. Jinak pro me ani jeden ten koncept nema smysl (pro me - pro studenty ze skodovky urcite ma).

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 06. 2018 10:04

Naprosto s tebou souhlasim, ale bohuzel skoda se dela aby se Fasovala jak vojenske nefunkcni padaky, za dob Kalouska

Odpovědět  |   | 
VS3  |  05. 06. 2018 08:50

Interiér hnus, exteriér hnus, to víko vzadu je strašné. V soutěži válka garáží by bo zvládli na několik hodin lépe.

Odpovědět  |   | 
Jan ZIatoústý  |  05. 06. 2018 08:55

Nezapomen ze jsi na koncernovem PR webu.

Odpovědět  |   | 
pavel nosek  |  05. 06. 2018 08:50

Za mě obrovský respekt do Mladé Boleslavi!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 06. 2018 09:00
Leon  |  05. 06. 2018 09:04

..hrůza,...co mají takové rádoby úpravy za význam !!!

Odpovědět  |   | 
Láďa  |  05. 06. 2018 09:14

Můj respekt k tomuto vozu je neskutečný!Podle všeho jde o největší poválečnou designovou bombu na Starém kontinentu.

Odpovědět  |   | 
king014  |  05. 06. 2018 09:16

Je fajn že se učí řešit problémy na reálném autě ale tohle je asi to nejhorší co kdy vytvořili, není to originální, zdaní víko ala fáčko mtx, není to šílené jak by se od mladejch dalo očekávat, bohužel je to styl Buran z vidlákova, ještě to mohli stříknout tou super barvou jako tu jejich x tramvaj

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 06. 2018 09:18

A ted mudrujte pane redaktore

Odpovědět  |   | 
miluska b.  |  05. 06. 2018 09:24

Prosim moc o radu.
Uz dlouho marne vsude hledam PR web Skody Auto CZ.Ted se mi zda,ze svitla nadeje...Jsem tady teda spravne?diky za potvrzeni.

Odpovědět  |   | 
prachata prachovka  |  05. 06. 2018 09:31

Ta agresivni skodovacka reklama na hlavni strance je vylozene kontraproduktivni. Ptate se proc? Slusna reklama by u cilove skupiny mela vyvolat zajem a pokud mozno touhu dane zbozi si poridit. Bohuzel, skodovacke reklamy vynikaji ve schopnosti cilovou skupinu obtezovat do te miry, ze jedinou touhou, kterou maji potencial vyvolat, je pomsta.

Odpovědět  |   | 
VeIkopřevor  |  05. 06. 2018 09:43

Tak za tohle PR dostanete od VW dvojnásobek.

Odpovědět  |   | 
blacklemon4  |  05. 06. 2018 10:05

a prečo sa to nevolá Sunquik ?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  05. 06. 2018 10:19

Malo sa to nazývať Sunrock, ale na konci musi byť "q", preto Sunroq.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 06. 2018 10:09

Lidi ja na to prisel proc je tu tolik koncernu. Oni tu fasujou skodovky za hubicku tak musi na oplatku o nich vsechno psát, i kdy se reditel upsouknul. A on na oplatku je hladi po vlaskach a rozdava bonbonky.

Odpovědět  |   | 
VeIkopřevor  |  05. 06. 2018 10:21

To je dávno známá věc, že autorevue je koncernový PR web.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  05. 06. 2018 10:33

Keď tu nikto nič iné nečíta než o Škode a VW, tak prečo by nepísali to, čo čitateľa najviac zaujíma.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  05. 06. 2018 10:18

Celkem závidím těm mlaďochům ty možnosti k čemu se dostanou v rámci studií.
To musí být paráda

Odpovědět  |   | 
Josef  |  05. 06. 2018 10:21

Investície do budúcnosti Škoda a VW.

Odpovědět  |   | 
a  |  05. 06. 2018 10:37

Když kdysi vyjel Nissan Murano jako kabriolet, všichni novináři se pohoršovali. Když vyjel RR Evoque kabrio, už se pohoršovali jen na oko a jinak chválili. Tato hrůza prý zaslouží uznání. No fuj, ale na druhé straně je vidět, že těm studentům se to asi líbí, jinak by si jako základ pro kabrio klidně mohli vybrat třeba oktávku.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 06. 2018 10:38

To ten clanek dlouho nevydrzel na hlavni plose

Odpovědět  |   | 
XY  |  05. 06. 2018 11:43

Vobludaq

Odpovědět  |   | 
bořek  |  05. 06. 2018 11:49

Opet typicky nezaujaty a objektivni clanek nebulvarniho pana novinare,jinak koncernofila...

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  05. 06. 2018 12:17

Dobry den, mam dotaz: vejde se dozadu pohodlne 190cm redaktor nebo ne? A pokud ne, jiny clovek stejne vysoky? Dekuji.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  05. 06. 2018 12:24

Interiér je stejně velký (tedy krom prostoru nad hlavou ) jako v klasickém Karoqu. Takže ano, vejde se. Co se týče pohodlnosti, každý má na pohodlí asi jiné měřítka. Pro mě je na zadních sedadlech pohodlné BMW 7 v Long verzi.

Odpovědět  |   | 
Nikolas  |  05. 06. 2018 12:28

...úplně jste mi vzal otázku z klávesnice!:)

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  06. 06. 2018 17:46

... Totalne jsi me rozsekal. 190 vysoky pisalek by mel odpovedet. A sednout si za sebe tam take jde?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  05. 06. 2018 12:21

Koukám, opět spousta chytrolínů, co by vše zvládli lépe. Pánové, máte možnost se blýsknout svými kreacemi, nafoťte, co jste udělali vy svými ručičkami a klidně se podělte.

Nicméně se obávám, že jakmile byste měli s vlastní kůží "na trh", tak se jako mávnutím kouzelného proutku z diskuzních hrdinů stanou ti absolutně neviditelní.

PS: Ale šanci se nyní ukázat - máte.

Odpovědět  |   | 
Robert Vejsada  |  06. 06. 2018 05:18

Počkejte, Škoda, Škoda......tenhle název už jsem někde slyšel....Není to ten výrobce motůrků do zahradních sekaček a vysavačů???

Odpovědět  |   | 

Proč to má tak voteklou prdel?

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 24 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry