Za volantem Škody Sunroq. Jediný Karoq kabrio zaslouží respekt!

48 komentářů

Kuk Vykuk
6. června • 22:11

Proč to má tak voteklou prdel? :-D

Robert Vejsada
6. června • 5:18

Počkejte, Škoda, Škoda......tenhle název už jsem někde slyšel....Není to ten výrobce motůrků do zahradních sekaček a vysavačů???

Toper
5. června • 12:21

Koukám, opět spousta chytrolínů, co by vše zvládli lépe. Pánové, máte možnost se blýsknout svými kreacemi, nafoťte, co jste udělali vy svými ručičkami a klidně se podělte.Nicméně se obávám, že jakmile byste měli s vlastní kůží "na trh", tak se jako mávnutím kouzelného proutku z diskuzních hrdinů stanou ti absolutně neviditelní. PS: Ale šanci se nyní ukázat - máte. ;-)

Haftan
5. června • 12:17

Dobry den, mam dotaz: vejde se dozadu pohodlne 190cm redaktor nebo ne? A pokud ne, jiny clovek stejne vysoky? Dekuji.

Assasin
6. června • 17:46

:-D:-D:-D:-D:-D... Totalne jsi me rozsekal. 190 vysoky pisalek by mel odpovedet. A sednout si za sebe tam take jde? :-D:-D

Nikolas
5. června • 12:28

...úplně jste mi vzal otázku z klávesnice!:)

Toper
5. června • 12:24

Interiér je stejně velký (tedy krom prostoru nad hlavou :-) ) jako v klasickém Karoqu. Takže ano, vejde se. ;-) Co se týče pohodlnosti, každý má na pohodlí asi jiné měřítka. Pro mě je na zadních sedadlech pohodlné BMW 7 v Long verzi.

bořek
5. června • 11:49

Opet typicky nezaujaty a objektivni clanek nebulvarniho pana novinare,jinak koncernofila...

XY
5. června • 11:43

Vobludaq

Jirka
5. června • 10:38

To ten clanek dlouho nevydrzel na hlavni plose:-D

a
5. června • 10:37

Když kdysi vyjel Nissan Murano jako kabriolet, všichni novináři se pohoršovali. Když vyjel RR Evoque kabrio, už se pohoršovali jen na oko a jinak chválili. Tato hrůza prý zaslouží uznání. No fuj, ale na druhé straně je vidět, že těm studentům se to asi líbí, jinak by si jako základ pro kabrio klidně mohli vybrat třeba oktávku.

Karel
5. června • 10:18

Celkem závidím těm mlaďochům ty možnosti k čemu se dostanou v rámci studií.
To musí být paráda :-D

Josef
5. června • 10:21

Investície do budúcnosti Škoda a VW.

Jirka
5. června • 10:09

Lidi ja na to prisel proc je tu tolik koncernu. Oni tu fasujou skodovky za hubicku tak musi na oplatku o nich vsechno psát, i kdy se reditel upsouknul. A on na oplatku je hladi po vlaskach a rozdava bonbonky.

VeIkopřevor
5. června • 10:21

To je dávno známá věc, že autorevue je koncernový PR web.

Josef
5. června • 10:33

Keď tu nikto nič iné nečíta než o Škode a VW, tak prečo by nepísali to, čo čitateľa najviac zaujíma.

blacklemon4
5. června • 10:05

a prečo sa to nevolá Sunquik ? :-D

Josef
5. června • 10:19

Malo sa to nazývať Sunrock, ale na konci musi byť "q", preto Sunroq.

VeIkopřevor
5. června • 9:43

Tak za tohle PR dostanete od VW dvojnásobek.

prachata prachovka
5. června • 9:31

Ta agresivni skodovacka reklama na hlavni strance je vylozene kontraproduktivni. Ptate se proc? Slusna reklama by u cilove skupiny mela vyvolat zajem a pokud mozno touhu dane zbozi si poridit. Bohuzel, skodovacke reklamy vynikaji ve schopnosti cilovou skupinu obtezovat do te miry, ze jedinou touhou, kterou maji potencial vyvolat, je pomsta.

miluska b.
5. června • 9:24

Prosim moc o radu.
Uz dlouho marne vsude hledam PR web Skody Auto CZ.Ted se mi zda,ze svitla nadeje...Jsem tady teda spravne?diky za potvrzeni.

Jirka
5. června • 9:18

A ted mudrujte pane redaktore

king014
5. června • 9:16

Je fajn že se učí řešit problémy na reálném autě ale tohle je asi to nejhorší co kdy vytvořili, není to originální, zdaní víko ala fáčko mtx, není to šílené jak by se od mladejch dalo očekávat, bohužel je to styl Buran z vidlákova, ještě to mohli stříknout tou super barvou jako tu jejich x tramvaj

Láďa
5. června • 9:14

Můj respekt k tomuto vozu je neskutečný!Podle všeho jde o největší poválečnou designovou bombu na Starém kontinentu.

Leon
5. června • 9:04

..hrůza,...co mají takové rádoby úpravy za význam !!!

pavel nosek
5. června • 8:50

Za mě obrovský respekt do Mladé Boleslavi!

VS3
5. června • 8:50

Interiér hnus, exteriér hnus, to víko vzadu je strašné. V soutěži válka garáží by bo zvládli na několik hodin lépe.

Jan ZIatoústý
5. června • 8:55

Nezapomen ze jsi na koncernovem PR webu.

bzzz
5. června • 8:49

Nic ve zlem, ale pochybuji, ze 17-20lety by si takove auto koupil. Jinak jako snad u vsech promo Skodovek se mi nelibi vyber disku/obuti, klasicky macho overkill na efekt ;-)

lethal924
5. června • 9:47

Nekoupil, protoze by na to nemel. Ale koupil by starou skodovku a urizl ji strechu. Me to taky napadlo kdyz mi bylo 18 :-) Jinak overkill je to vsude a nikde nic nedava smysl (ale ktery teenager dava smysl, ze), napriklad ty 4 laufy na 1.5. Je to spis o tom ze si studenti zariznou do auta a vysledek musi vypadat jak z tovarny. Nejde tedy ani tak o to co to je (coz je skoda) ale jak je to udelane. Jako pravy opak bych uvedl prodlouzeny superb 1 kdysi na autosalonu v brne, ktery sice smysl mel, ale byl udelany tak bidne ze sly videt vrstvy kitu a krive plechy.Ja bych mnohem radsi videl treba kombinaci Atero a tohle - tedy 2dverovy rapid s prodlouzenymi dvermi a kabrio - ale s platenou strechou a homologaci. Nebo Citigo buginu odlehcenou se spalovacim motorem. Jinak pro me ani jeden ten koncept nema smysl (pro me - pro studenty ze skodovky urcite ma).

Jirka
5. června • 10:04

Naprosto s tebou souhlasim, ale bohuzel skoda se dela aby se Fasovala jak vojenske nefunkcni padaky, za dob Kalouska

Jirka
5. června • 8:31

Asi se mi smazak prispevek. Kundoqovi se krouti karosserie. To jsou umeli VS. Gasmonky dilna zatracencu zadni Ing ale auta stavi super.

ofc
5. června • 16:04

Sám seš zkroucená karosserie ty kundoqu s němeská qvalesnice.

Vlk z Vlkohradu
5. června • 8:53

Za prvé - šlo by napsat větu tak, aby se jí dalo porozumět napoprvé? Je to stále ještě čeština, ten jazyk který používáte?Za druhé - Gas Monkey je navoněná bída, show pro televizi, nikdo rozumný jim své auto nesvěří.

Toper
5. června • 12:14

Je pěkné se na kluky z Gas Monkey koukat, je to šou, o to taky jde. Ale dělají auta, které jsou samy o sobě pekáče, takže na nich jde i něco upravit a podsattně vylepšit. Viděl jsem jinou obdobnou konkurenci, jak koukali na evropské auto vyšší střední třídy. Chodili kolem toho, přemýšleli, co s tím udělat, pak jak to rozebrat. Ve výsledku to zvládli akorát přelakovat a vyměnit kola, protože jak naznali, je to moc dokonalé, nedá se na tom nic moc upravit...

Jan Mička
5. června • 8:37 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Sám se nesmazal. Smazal jsem ho já. Bezdůvodně urážlivé a vulgární příspěvky v diskusích nebudou.

Jirka
5. června • 8:59

Aha svoboda slova zakaz. Je tu Kommunismus. Ceske rucicky za prvni republiky umeli skvosty. Dnes bida hnus pane redaktore. Strechu umi uriznout kazdy blb, ale aby to bylo funkcni, to na te skole neumi. Ti studenti za prvni republiky by titul nemeli viz krouceni karosserie.

Jan Mička
5. června • 9:02 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Tohle není o svobodě slova. Moc dobře víte, co jste psal v původním komentáři, tak teď laskavě nepřekrucujte. Diskutujte, pište si co chcete, ale bez vulgarit a urážek.

Jirka
5. června • 9:14

No Jo na ku n d o q a se nesmi sahnout sory. Best of Auto vesmiru.Na rovinu Skoda
Auta testovana na 250 tis km. Sam sef to rekl, Co potom nikdo nevi.
80 procent fleet kde Jim Tem 250 tis km stačí na pet Let.
Podle sefa francouzske automobilky se kvalita sidi kde se da, nebot auta musi mit nove System dle EU a udrzet optimalni cenu probl.
Další skoda je nemecky Auto a konkurence umi Levneji za stejnou muziku.
Další spoustu Problem s kvalitou a Motory, viz retezy, dole Ani oleje, htp chlazeni katu Benziner atd.
Takze skoda lehce predrazeny prumer s nejistou kvalitou, nemecky majitele.
Proc uz skoda Kdyz je best of nezkusila prorazit na USA trh.
Protoze tam litrove motory dava Do sekacek a s cenu a dph by atakovala 40 tis dolaru a za ty prachy tam koupim jako American noveho mustanga petitr.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
xman
5. června • 15:23

Jak říká pan doktor Cymický, problémem dnešní doby je to, že se ke všemu může vyjadřovat každý debil. Ať už třeba já, nebo někdo kdo neumí absolutně česky.

Jan Mička
5. června • 9:17 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Sorry, tohle se nedá číst.

Jirka
5. června • 9:21

Neda za prve mam nemeckou klavesnici a prednastavena slova v nemcine, a za druhe mam pravdu ze jsem Vam rozbil sen o best of aute. Sendete nekdy Do poradny Ameriky bez Elektroniky a EU nesmyslu.

Jan Mička
5. června • 9:25 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Nic nechápete, nikdo s vámi nediskutuje o autě. Pište si, co chcete, kam chcete, ale bez vulgarit. Pak vám nikdo nebude mazat komentáře.Howgh.

Jirka
5. června • 9:27

Kdy skoda na posled udelala neco zajimaveho hmmmm mm nic me nenapada

Toper
5. června • 12:08

Člověče, ty nejsi normální. V psaném projevu máš doslova kupy hrubých gramatických chyb. Nejsi schopen se vymáčknout bez použití vulgarit, a celková stavba tvých příspěvků dokazuje, že moc rozumu jsi nepobral. Vše se dá dělat s noblesou, bohužel, ty nemáš odkud brát.
Nedávno se na nějakém webu vyjadřoval znamý psychiatr Jan Cimický. Článek měl nadpis, cituji: "V dnešním světě se k čemukoliv mohou vyjadřovat i naprostí idioti".Ty jsi toho naprosto jasným důkazem.

puntja
5. června • 11:41

Sakra, ty musíš bejt pořádně zamindrákovanej, když ti vadí nadšení mladých lidí. A německá klávesnice neomlouvá tvou neschopnost se vyjádřit slušně a srozumitelně. Papa

Doporučujeme

Články odjinud