Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

9 komentářů

wex
23. července • 21:47

co nechápu, jak si x6 drží cenu, i nejstarší nejlevnější kusy jsou za 350, o víc jak 100 téček než za x5. z toho pohledu bude kajen kupé lepší kup než standard

Kankunen
23. července • 21:46

Moc tomu nerozumím, Porsche dělá gazíky, aby se užívilo, ale přestali do nich dávat TDI a tak jim prodeje klesají. Cayenne turbo sd je ideální volba.

Sir CHerokee
23. července • 20:25

Když koukám na ty fotky a výšku vozu, tak už dávno nejde o žádné SUV.

JK
23. července • 18:45

Když už to "musí být", tak na tohle se dá alespoň koukat. Tak snad potenciální kupci nepovedeností X4/X6, či GLE, se na tohohle brouka zajdou alespoň mrknout. ;-)

Petr prokopec
23. července • 18:23

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, kola jsem vypodlozkoval a mám ji cca o 4 Cm širší podvozek jsem snížil o 3 Cm, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa a spotřeba se drží někde pod 6- ti litry a to ji docela honim

Mirek
23. července • 21:59

Máš tam chybu, nemělo tam být místo "...a to ji docela honím." ... si ho..., tím by se ledacos vysvětlilo. :-P

E15
23. července • 22:28

jj. vysychání míchy už mu to štrejchlo i mozek :-D

Rolandyno
23. července • 16:07

Kvôli novému plechu sa nevyrába nový lis, ale iba lisovacie nástroje. A strecha by bola z hliníkového plechu a nie z obyčajneho oceľového. Ináč pekný článok.

Miro M.
23. července • 16:17

Pochopitelně, tak to bylo myšleno, každopádně díky za upřesnění.

Doporučujeme

Články odjinud