Za volantem Fiatu Punto Sporting (minitest)

De Funes  |  19. 11. 2004 09:06

Myslím že faclift tomu Puntu prospěl, je to teď takové výraznější, hezčí. No a ten motor, stovka za 9,6 to je na 1.4 super!

Odpovědět  |   | 
pulse  |  19. 11. 2004 16:37

no tech 9,6  to neni zasluha ty 1,4 ale predevsim toho 6 kvaltu

Odpovědět  |   | 
hugo  |  19. 11. 2004 19:02

hergot 9,6 to je nachlup stejny jako FabiaRS. I kdyz s tou se da jet kus pres 200.

Odpovědět  |   | 
Marek Litzman  |  20. 11. 2004 11:20

no..k tomu bych měl výhradu....Autocar eReSo dostal na stovku třikrát za 8.2 a jednou dokonce za 7.2.

Odpovědět  |   | 
Pan Kloubouk  |  20. 11. 2004 11:36

Kus od kusu. Kdybys mel stesti na naky povedeny Punto, tak to pojede taky rychlejc. Tady se porovnavaj papirovy udaje.

Odpovědět  |   | 
Marek Litzman  |  20. 11. 2004 12:07

No, osobně si spíš myslím, že VW nechce, aby byl nějakej smradlavej diesel z nějaké České Repibliky rychlejší, než jedich stroje...nebo stroje ze "sportovního" oddělení - Seatu....Jakej by měli jinaj důvod, proč dávat do brožury horší čísla, než jsou naměřitelná, vždyť to jim může jenom uškodit.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  19. 11. 2004 10:45

Nešlo by to porovnat třeba s Ignisem Sport? Je to vozítko stejné třídy, ale s poněkud lepšími parametry.

Odpovědět  |   | 
Max  |  20. 11. 2004 12:49

Ale ten hrozný dizajn. Veď to je nejaký hybrid!!

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 11. 2004 14:34

Podle mě je hybrid třeba T Prius. Co si ty představuješ pod definicí hybrid?

Odpovědět  |   | 
Max  |  20. 11. 2004 18:51

Prius je tiež hybrid.  Ani Van, ani malé auto, ani teréniak... 

Odpovědět  |   | 
Murphy  |  20. 11. 2004 20:36

Prius mezi ostatni auta vubec netahejte, je to eko-vozidlo, konstruovane s jinou filozofii nez konvencni auta... Solarni vozidla taky vypadaji jinak nez Fabie a nikdo se jim kvuli jejich vzhledu nevysmiva, ne?

Odpovědět  |   | 
Sync  |  19. 11. 2004 13:26

Mel jsem tu cest s timto jet. Pokud se jmenuje sporting, motor me zklamal... clovek si mohl ruce uradit z 6 az na 3 a stejne nedosahl vyrazne zmeny ze zrychleni. Gumy se me uzke nezdaly, tusim ze tam byly 195 a jeste jedna vec... zpetna zrcatka, resp jejich miniaturni plocha je naprosto nedostatecna.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  19. 11. 2004 14:21

Motor je nutné držet ve vysokých otáčkách, pak je dle mého názoru na svůj objem výkonný dostatečně. Právě jsem dotestoval Stilo 1.4 3D a s motorem jsem byl naopak spokojen, a to je Stilo o nějakých 100-150 kg těžší; stačilo tam dostat zhruba 4000 otáček a auto příjemně zrychlovalo. Na ryze sportovní jízdu je ale samozřejmě potřeba nějakých 50 koní navrch.

Odpovědět  |   | 
Medved  |  19. 11. 2004 16:31

Mohu vědět jaké barvy to stilo bylo?

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  19. 11. 2004 18:22

Žluté

Odpovědět  |   | 
Ivoš K.  |  19. 11. 2004 23:20

Jojo, žlutý 3D Stilo = nádhera... Taky jedno vlastním, bohužel 5D a stříbrno-zelené (rodinné auto)

Odpovědět  |   | 
Medved  |  20. 11. 2004 07:48

Taková zajímavost: Ten motor 1,4 70kw je tipu fire -posledním takovým motorem byla 1,4 u fiatu Brava-o. Tyto motory se vyznačovaly spolehlivostí a taháním ve vysokých otáčekách.

Odpovědět  |   | 
dall  |  20. 11. 2004 19:30

Fire motor je  1.2 16V u Punta a dřív u Bravy, pokud vím tak starý 1.4 12V rozhodně Fire nebyl a navíc nebyl ani extra povedený, praskaly a kroutily se tam hlavy. Tahle 1.4 16V se Stilem cvičí pěkně, jen se to musí vrtět, ale od toho je šestikvalt. Jezdil jsem s puntem 1.4 16V Dynamic, to mělo pět kvaltů a bylo to taky pěkně rychlé, ale jednou sem měl možnost zkusit Coupé 2.0 Turbo a to byl teprve mazec....

Odpovědět  |   | 
Tomas Skorepa  |  19. 11. 2004 20:58

O podobnem aute v blizke budoucnosti uvazuji a Vas nazor by mne zajimal....kdy se muzeme tesit na test?

S pozdravem

Odpovědět  |   | 
pulse  |  19. 11. 2004 16:32

no nic proti ale radit se ve sportovnim  aute proste casto musi kor kdyz to ma 6 kvalt pokud ti to vadi kup si automat jsou lidi ktre to naopak bavi,za dasli vsechny auta s timhle typem motoru musis drzet ve votackach to je snad zaklad pokud nekde zaspis tak je tvoje chyba a musis podratit treba 2 ku.

Odpovědět  |   | 
G-Force  |  19. 11. 2004 14:53

Sporting je jen takova light verze pro vikendove ridice. Skutecne "sportovni" Punto nese oznaceni HGT.Motor 1.8, zrychleni z 0 na 100 za 8.6, maximalka pres 200 a predevsim perfektne vyladeny podvozek - to vse za cenu pod 500 000,-.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  19. 11. 2004 14:55

To je v článku samozřejmě zmíněno: "Pokud by se vám to zdálo k sportovně laděnému vozu málo, sáhněte po Puntu HGT, kde je k mání motor 1.8 se 96 kW."

Odpovědět  |   | 
pulse  |  19. 11. 2004 16:47

Sporting je jen takova light verze pro vikendove ridice. Skutecne "sportovni" nech toho!!! jasne ye je HGT vykonejsi ale to neznamena ze se tohle je pro nejake vikendove ridice  za prve dokazu si predstavit vikendove ridice i v HGT za druhe pokud  clovak zajima i neco jineho nez pocet HP tak mu udela radost i 1,3 s dobrym podvozkem.

Odpovědět  |   | 
Rivval  |  01. 03. 2007 21:36

Mam punto 1.8 HGT rok výroby 2000 a jsem s ním spkojen 96 kilowat na tak lehký auto je až dost agresivní autíčko

Odpovědět  |   | 
eteric  |  19. 11. 2004 19:01

6 kvaltu, rozumna spotreba, idealni broucek najezdeni. Nesmrdi, necoudi, nechrochta a vubec je celej fajn.

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  19. 11. 2004 20:57

Ja mám Fiat Punto Sporting l.242 l6V predchádzajúcej generácie, a tie sedačky v ňom, to je balzam na chrbát! Išiel som v kuse Munchen-východ Slovenska cca 9OOKm a žiadna bolesť chrbta. Zato v otcovej služobnej Fabii po 8Okm som bol rad, ked sme zastali na benzínovej pumpe, aby som sa vystrel. A kritika maloobjemového benzínu, že ho treba točiť, vôbec nie je oprávnená, to vychádza z koncepcie motoru. Za tú cenu super kára.

Odpovědět  |   | 
Max  |  20. 11. 2004 08:57

Super krásne autíčko, za super cenu, samozrejme, že to nie je "plnokrvný" športiak tu je tá verzia HGT /ktorá aj niečo stojí/, design veľmi vydarený, už som zvedavý ako bude vyzerať Punto Sporting III /nie len facelift/ 2005. Ak budú taliani pokračovať v nastúpenom trende máme sa načo tešiť. Nemá niekto nové fotografie? 

Odpovědět  |   | 
HGT  |  20. 11. 2004 10:24

Praveze HGT neni vubec drahe. 499 000 v zakladu a to auto ma uz uplne vsechno. A to se na to jeste mozna vztahuji ty aktualni slevy Fiatu.

Odpovědět  |   | 
Max  |  20. 11. 2004 12:03

No u nás na Slovensku sú trochu iné ceny. HGT bez zlavy stojí cca 600tisíc sk čiže so zľavou cca 560 tisíc. Viem je tam prakticky všetko.Aj tak je to samozrejme výhodné, ak si porovnáme ceny s konkurenciou /Fabia, 206../. Sporting je prijateľný kompromis. Teraz mám Stilo 3D, veľmi som uvažoval o Sportingu, len ma odradila informácia, že v roku 2005 príde úplne nové Punto III. Aj tak si stále myslím, že dizajnovo sa  Sportingu žiadne auto v triede nevyrovná! Taliani ten dizajn jednoducho vedia!

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 11. 2004 16:19

Na konfiguráturu se slevní na 457 900. Takže to je opravdu slušné.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  30. 11. 2004 12:14

Chci Vas pozadat o radu.. Mate nekdo zkusenosti s Puntem r.v. 2000 a motory 1.2 16V a 1.9 JTD??? Klady/Zapory Zavady.. Zajima me taky realna spotreba ve meste a mimo nej.. Uvazuji o koupi tohoto vozu a nevim pro jaky motor se rozhodnout.. Zakladni 1.2 8V nechci.. Diky..

Odpovědět  |   | 
smile  |  02. 12. 2004 10:49

Zdravim všechny koho Sporting zajímá. Sporting 1.2 16V jsem vlastnil, O-100 km/h - 10,9. Motor jsem přečipoval a dynamika se výrazně zlepšila. S celkovou váhou cca. 950 kg to byla "malá" raketka. Málokdo ví, že Sporting má jiný tlumiče, tvrdší stabilizátor, strmější řízení, tužší posilovač atd. Na kvalitním asfaltu s mnoha zatáčkami jsem těžko hledal konkurenci. Obzvlášť vychytaný byly vyjížďky do hor na zasněžených cestách. Nezáludný, tuhý a čitelný podvozek ve spojení s kvalitním zimním obutím neměl chybičku. Nic proti Fabii RS, ale max.rychlost je pro malý. Honit se s někým po dálnici není zážitek. Kdo chce sport, chce otáčky, zvuk, řazení atd. Nový motor 1.4 95k sice nic moc v nižších otáčkách,ale letí až do 6000 ot. Je to skvělá zábava. Při normální jízdě je ale spotřeba pouze kolem 6ti litrů. U Fabie všichni opěvují spotřebu a krouťák, ale nikde nepíšou o těžkým předku, o výdrži tlumičů, o cenách servis.prohlídek atd.   

Odpovědět  |   | 
bdX  |  04. 12. 2004 16:40

Třeba na Dušné s HGT. Pěkně třu v zatáčce vnitřní svodidla a za mnou jedoucí "rychlík" se vyžvýkne až do protisměru. Po třetí zatáčce už ho neuvidím :)



Odpovědět  |   | 
smile  |  06. 12. 2004 10:57

Jójo, italskej smysl pro požitek ze svezení prostě funguje. Snad jedinou výjimkou je Stilo - pěkný auto, ale tak trochu pro relaxační řidiče???

Odpovědět  |   | 
ElVita  |  07. 12. 2004 12:39

ty mas taky punto hgt ???
jukni na www.fiatpunto.unas.cz/web

ja mam taky svetle modre hgt....

Odpovědět  |   | 
smile  |  08. 12. 2004 16:54

Ahoj, Punto jsem měl. Prodal jsme ho letos v březnu. Byl to Sporting a měl jsem světlemodrou metalízu. Bylo překrásný. Pokud chcete vidět fakt pily tak sledujte stránky www.puntopower.com. Jsou tam všichni šlílenci z celýho světa a jejich vozítka. Kdo má rád Punto a umí ocenit dobrej nápad, ať tam hned mrkne. Další perfektní steránky na italy jsou www.italiaspeed.com, pro tunery, kteří chtějí fakt kvalitu doporučuji www.novitec.com. Vím o těch autech dost, rád pomůžu s čímkoliv. Zdravim všechny nadšence.

P.S. už jste viděli fotky Punto 199??? Má přijít na trh v březnu 2005. A někde dokonce psali o motoru 1.6 Turbo )))))))))

Odpovědět  |   | 
ElVita  |  08. 12. 2004 17:08

davam to svoje punto ted dohromady.
shanim chladic na vodu+klimu+sahary a krabicku na vduch.filtr.

to vse na hgt ...

neco jsem nasel na vrakaci ve vojkove

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 195 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A