Za volantem Fiatu Punto Sporting (minitest)

De Funes  |  19. 11. 2004 09:06

Myslím že faclift tomu Puntu prospěl, je to teď takové výraznější, hezčí. No a ten motor, stovka za 9,6 to je na 1.4 super!

Odpovědět  |   | 
pulse  |  19. 11. 2004 16:37

no tech 9,6  to neni zasluha ty 1,4 ale predevsim toho 6 kvaltu

Odpovědět  |   | 
hugo  |  19. 11. 2004 19:02

hergot 9,6 to je nachlup stejny jako FabiaRS. I kdyz s tou se da jet kus pres 200.

Odpovědět  |   | 
Marek Litzman  |  20. 11. 2004 11:20

no..k tomu bych měl výhradu....Autocar eReSo dostal na stovku třikrát za 8.2 a jednou dokonce za 7.2.

Odpovědět  |   | 
Pan Kloubouk  |  20. 11. 2004 11:36

Kus od kusu. Kdybys mel stesti na naky povedeny Punto, tak to pojede taky rychlejc. Tady se porovnavaj papirovy udaje.

Odpovědět  |   | 
Marek Litzman  |  20. 11. 2004 12:07

No, osobně si spíš myslím, že VW nechce, aby byl nějakej smradlavej diesel z nějaké České Repibliky rychlejší, než jedich stroje...nebo stroje ze "sportovního" oddělení - Seatu....Jakej by měli jinaj důvod, proč dávat do brožury horší čísla, než jsou naměřitelná, vždyť to jim může jenom uškodit.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  19. 11. 2004 10:45

Nešlo by to porovnat třeba s Ignisem Sport? Je to vozítko stejné třídy, ale s poněkud lepšími parametry.

Odpovědět  |   | 
Max  |  20. 11. 2004 12:49

Ale ten hrozný dizajn. Veď to je nejaký hybrid!!

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 11. 2004 14:34

Podle mě je hybrid třeba T Prius. Co si ty představuješ pod definicí hybrid?

Odpovědět  |   | 
Max  |  20. 11. 2004 18:51

Prius je tiež hybrid.  Ani Van, ani malé auto, ani teréniak... 

Odpovědět  |   | 
Murphy  |  20. 11. 2004 20:36

Prius mezi ostatni auta vubec netahejte, je to eko-vozidlo, konstruovane s jinou filozofii nez konvencni auta... Solarni vozidla taky vypadaji jinak nez Fabie a nikdo se jim kvuli jejich vzhledu nevysmiva, ne?

Odpovědět  |   | 
Sync  |  19. 11. 2004 13:26

Mel jsem tu cest s timto jet. Pokud se jmenuje sporting, motor me zklamal... clovek si mohl ruce uradit z 6 az na 3 a stejne nedosahl vyrazne zmeny ze zrychleni. Gumy se me uzke nezdaly, tusim ze tam byly 195 a jeste jedna vec... zpetna zrcatka, resp jejich miniaturni plocha je naprosto nedostatecna.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  19. 11. 2004 14:21

Motor je nutné držet ve vysokých otáčkách, pak je dle mého názoru na svůj objem výkonný dostatečně. Právě jsem dotestoval Stilo 1.4 3D a s motorem jsem byl naopak spokojen, a to je Stilo o nějakých 100-150 kg těžší; stačilo tam dostat zhruba 4000 otáček a auto příjemně zrychlovalo. Na ryze sportovní jízdu je ale samozřejmě potřeba nějakých 50 koní navrch.

Odpovědět  |   | 
Medved  |  19. 11. 2004 16:31

Mohu vědět jaké barvy to stilo bylo?

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  19. 11. 2004 18:22

Žluté

Odpovědět  |   | 
Ivoš K.  |  19. 11. 2004 23:20

Jojo, žlutý 3D Stilo = nádhera... Taky jedno vlastním, bohužel 5D a stříbrno-zelené (rodinné auto)

Odpovědět  |   | 
Medved  |  20. 11. 2004 07:48

Taková zajímavost: Ten motor 1,4 70kw je tipu fire -posledním takovým motorem byla 1,4 u fiatu Brava-o. Tyto motory se vyznačovaly spolehlivostí a taháním ve vysokých otáčekách.

Odpovědět  |   | 
dall  |  20. 11. 2004 19:30

Fire motor je  1.2 16V u Punta a dřív u Bravy, pokud vím tak starý 1.4 12V rozhodně Fire nebyl a navíc nebyl ani extra povedený, praskaly a kroutily se tam hlavy. Tahle 1.4 16V se Stilem cvičí pěkně, jen se to musí vrtět, ale od toho je šestikvalt. Jezdil jsem s puntem 1.4 16V Dynamic, to mělo pět kvaltů a bylo to taky pěkně rychlé, ale jednou sem měl možnost zkusit Coupé 2.0 Turbo a to byl teprve mazec....

Odpovědět  |   | 
Tomas Skorepa  |  19. 11. 2004 20:58

O podobnem aute v blizke budoucnosti uvazuji a Vas nazor by mne zajimal....kdy se muzeme tesit na test?

S pozdravem

Odpovědět  |   | 
pulse  |  19. 11. 2004 16:32

no nic proti ale radit se ve sportovnim  aute proste casto musi kor kdyz to ma 6 kvalt pokud ti to vadi kup si automat jsou lidi ktre to naopak bavi,za dasli vsechny auta s timhle typem motoru musis drzet ve votackach to je snad zaklad pokud nekde zaspis tak je tvoje chyba a musis podratit treba 2 ku.

Odpovědět  |   | 
G-Force  |  19. 11. 2004 14:53

Sporting je jen takova light verze pro vikendove ridice. Skutecne "sportovni" Punto nese oznaceni HGT.Motor 1.8, zrychleni z 0 na 100 za 8.6, maximalka pres 200 a predevsim perfektne vyladeny podvozek - to vse za cenu pod 500 000,-.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  19. 11. 2004 14:55

To je v článku samozřejmě zmíněno: "Pokud by se vám to zdálo k sportovně laděnému vozu málo, sáhněte po Puntu HGT, kde je k mání motor 1.8 se 96 kW."

Odpovědět  |   | 
pulse  |  19. 11. 2004 16:47

Sporting je jen takova light verze pro vikendove ridice. Skutecne "sportovni" nech toho!!! jasne ye je HGT vykonejsi ale to neznamena ze se tohle je pro nejake vikendove ridice  za prve dokazu si predstavit vikendove ridice i v HGT za druhe pokud  clovak zajima i neco jineho nez pocet HP tak mu udela radost i 1,3 s dobrym podvozkem.

Odpovědět  |   | 
Rivval  |  01. 03. 2007 21:36

Mam punto 1.8 HGT rok výroby 2000 a jsem s ním spkojen 96 kilowat na tak lehký auto je až dost agresivní autíčko

Odpovědět  |   | 
eteric  |  19. 11. 2004 19:01

6 kvaltu, rozumna spotreba, idealni broucek najezdeni. Nesmrdi, necoudi, nechrochta a vubec je celej fajn.

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  19. 11. 2004 20:57

Ja mám Fiat Punto Sporting l.242 l6V predchádzajúcej generácie, a tie sedačky v ňom, to je balzam na chrbát! Išiel som v kuse Munchen-východ Slovenska cca 9OOKm a žiadna bolesť chrbta. Zato v otcovej služobnej Fabii po 8Okm som bol rad, ked sme zastali na benzínovej pumpe, aby som sa vystrel. A kritika maloobjemového benzínu, že ho treba točiť, vôbec nie je oprávnená, to vychádza z koncepcie motoru. Za tú cenu super kára.

Odpovědět  |   | 
Max  |  20. 11. 2004 08:57

Super krásne autíčko, za super cenu, samozrejme, že to nie je "plnokrvný" športiak tu je tá verzia HGT /ktorá aj niečo stojí/, design veľmi vydarený, už som zvedavý ako bude vyzerať Punto Sporting III /nie len facelift/ 2005. Ak budú taliani pokračovať v nastúpenom trende máme sa načo tešiť. Nemá niekto nové fotografie? 

Odpovědět  |   | 
HGT  |  20. 11. 2004 10:24

Praveze HGT neni vubec drahe. 499 000 v zakladu a to auto ma uz uplne vsechno. A to se na to jeste mozna vztahuji ty aktualni slevy Fiatu.

Odpovědět  |   | 
Max  |  20. 11. 2004 12:03

No u nás na Slovensku sú trochu iné ceny. HGT bez zlavy stojí cca 600tisíc sk čiže so zľavou cca 560 tisíc. Viem je tam prakticky všetko.Aj tak je to samozrejme výhodné, ak si porovnáme ceny s konkurenciou /Fabia, 206../. Sporting je prijateľný kompromis. Teraz mám Stilo 3D, veľmi som uvažoval o Sportingu, len ma odradila informácia, že v roku 2005 príde úplne nové Punto III. Aj tak si stále myslím, že dizajnovo sa  Sportingu žiadne auto v triede nevyrovná! Taliani ten dizajn jednoducho vedia!

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 11. 2004 16:19

Na konfiguráturu se slevní na 457 900. Takže to je opravdu slušné.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  30. 11. 2004 12:14

Chci Vas pozadat o radu.. Mate nekdo zkusenosti s Puntem r.v. 2000 a motory 1.2 16V a 1.9 JTD??? Klady/Zapory Zavady.. Zajima me taky realna spotreba ve meste a mimo nej.. Uvazuji o koupi tohoto vozu a nevim pro jaky motor se rozhodnout.. Zakladni 1.2 8V nechci.. Diky..

Odpovědět  |   | 
smile  |  02. 12. 2004 10:49

Zdravim všechny koho Sporting zajímá. Sporting 1.2 16V jsem vlastnil, O-100 km/h - 10,9. Motor jsem přečipoval a dynamika se výrazně zlepšila. S celkovou váhou cca. 950 kg to byla "malá" raketka. Málokdo ví, že Sporting má jiný tlumiče, tvrdší stabilizátor, strmější řízení, tužší posilovač atd. Na kvalitním asfaltu s mnoha zatáčkami jsem těžko hledal konkurenci. Obzvlášť vychytaný byly vyjížďky do hor na zasněžených cestách. Nezáludný, tuhý a čitelný podvozek ve spojení s kvalitním zimním obutím neměl chybičku. Nic proti Fabii RS, ale max.rychlost je pro malý. Honit se s někým po dálnici není zážitek. Kdo chce sport, chce otáčky, zvuk, řazení atd. Nový motor 1.4 95k sice nic moc v nižších otáčkách,ale letí až do 6000 ot. Je to skvělá zábava. Při normální jízdě je ale spotřeba pouze kolem 6ti litrů. U Fabie všichni opěvují spotřebu a krouťák, ale nikde nepíšou o těžkým předku, o výdrži tlumičů, o cenách servis.prohlídek atd.   

Odpovědět  |   | 
bdX  |  04. 12. 2004 16:40

Třeba na Dušné s HGT. Pěkně třu v zatáčce vnitřní svodidla a za mnou jedoucí "rychlík" se vyžvýkne až do protisměru. Po třetí zatáčce už ho neuvidím :)



Odpovědět  |   | 
smile  |  06. 12. 2004 10:57

Jójo, italskej smysl pro požitek ze svezení prostě funguje. Snad jedinou výjimkou je Stilo - pěkný auto, ale tak trochu pro relaxační řidiče???

Odpovědět  |   | 
ElVita  |  07. 12. 2004 12:39

ty mas taky punto hgt ???
jukni na www.fiatpunto.unas.cz/web

ja mam taky svetle modre hgt....

Odpovědět  |   | 
smile  |  08. 12. 2004 16:54

Ahoj, Punto jsem měl. Prodal jsme ho letos v březnu. Byl to Sporting a měl jsem světlemodrou metalízu. Bylo překrásný. Pokud chcete vidět fakt pily tak sledujte stránky www.puntopower.com. Jsou tam všichni šlílenci z celýho světa a jejich vozítka. Kdo má rád Punto a umí ocenit dobrej nápad, ať tam hned mrkne. Další perfektní steránky na italy jsou www.italiaspeed.com, pro tunery, kteří chtějí fakt kvalitu doporučuji www.novitec.com. Vím o těch autech dost, rád pomůžu s čímkoliv. Zdravim všechny nadšence.

P.S. už jste viděli fotky Punto 199??? Má přijít na trh v březnu 2005. A někde dokonce psali o motoru 1.6 Turbo )))))))))

Odpovědět  |   | 
ElVita  |  08. 12. 2004 17:08

davam to svoje punto ted dohromady.
shanim chladic na vodu+klimu+sahary a krabicku na vduch.filtr.

to vse na hgt ...

neco jsem nasel na vrakaci ve vojkove

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 27 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A