Za volantem crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávat pozor

Za volantem crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávat pozor

Suzuki představuje speciální edici crossoveru S-Cross, která přináší dotykový displej audio systému a také systém nouzového brzdění nazvaný RBS (Radar Brake Support). Pokud se tedy pořádně nevěnujete řízení a třeba si píšete SMSky, systém vás nejprve zvukem a zablikáním upozorní na překážku a pak začne sám brzdit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenku auto poznáte podle chromované masky chladiče a rámečku kolem oken. Zábavní systém s navigací a parkovací kamerou má usnadit soužití s autem.

Podle Suzuki umí tento radarový asistent v nižších rychlostech předcházet srážkám, ve vyšších pak aspoň následky kolize snižuje. Z výbavy lze mít i xenony, dvouzónovou automatickou klimatizaci, parkovací senzory nebo třeba stop/start a asistent rozjezdu do kopce.

Suzuki Vitara nové generace odhaleno na první fotce a na videu

Suzuki Vitara nové generace odhaleno na první fotce a na videu

Na palubě Suzuki S-Cross je i vedle systému Bluetooth také možnost propojit „chytrý“ telefon přes palubní zábavní systém a zobrazovat aplikace na dotykovém displeji vozidla. Zábavní systém auta má navíc navigaci a displej ukazuje obraz z parkovací kamery.

Pod kapotou se žádná velká revoluce nekoná. V nabídce jsou dva motory: 1.6 VVT a 1.6 DDiS s pohonem všech kol.

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky