Za volantem crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávat pozor

Za volantem crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávat pozor

Suzuki představuje speciální edici crossoveru S-Cross, která přináší dotykový displej audio systému a také systém nouzového brzdění nazvaný RBS (Radar Brake Support). Pokud se tedy pořádně nevěnujete řízení a třeba si píšete SMSky, systém vás nejprve zvukem a zablikáním upozorní na překážku a pak začne sám brzdit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenku auto poznáte podle chromované masky chladiče a rámečku kolem oken. Zábavní systém s navigací a parkovací kamerou má usnadit soužití s autem.

Podle Suzuki umí tento radarový asistent v nižších rychlostech předcházet srážkám, ve vyšších pak aspoň následky kolize snižuje. Z výbavy lze mít i xenony, dvouzónovou automatickou klimatizaci, parkovací senzory nebo třeba stop/start a asistent rozjezdu do kopce.

Suzuki Vitara nové generace odhaleno na první fotce a na videu

Suzuki Vitara nové generace odhaleno na první fotce a na videu

Na palubě Suzuki S-Cross je i vedle systému Bluetooth také možnost propojit „chytrý“ telefon přes palubní zábavní systém a zobrazovat aplikace na dotykovém displeji vozidla. Zábavní systém auta má navíc navigaci a displej ukazuje obraz z parkovací kamery.

Pod kapotou se žádná velká revoluce nekoná. V nabídce jsou dva motory: 1.6 VVT a 1.6 DDiS s pohonem všech kol.

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků