Za volantem crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávat pozor

Za volantem crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávat pozor

Suzuki představuje speciální edici crossoveru S-Cross, která přináší dotykový displej audio systému a také systém nouzového brzdění nazvaný RBS (Radar Brake Support). Pokud se tedy pořádně nevěnujete řízení a třeba si píšete SMSky, systém vás nejprve zvukem a zablikáním upozorní na překážku a pak začne sám brzdit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenku auto poznáte podle chromované masky chladiče a rámečku kolem oken. Zábavní systém s navigací a parkovací kamerou má usnadit soužití s autem.

Podle Suzuki umí tento radarový asistent v nižších rychlostech předcházet srážkám, ve vyšších pak aspoň následky kolize snižuje. Z výbavy lze mít i xenony, dvouzónovou automatickou klimatizaci, parkovací senzory nebo třeba stop/start a asistent rozjezdu do kopce.

Suzuki Vitara nové generace odhaleno na první fotce a na videu

Suzuki Vitara nové generace odhaleno na první fotce a na videu

Na palubě Suzuki S-Cross je i vedle systému Bluetooth také možnost propojit „chytrý“ telefon přes palubní zábavní systém a zobrazovat aplikace na dotykovém displeji vozidla. Zábavní systém auta má navíc navigaci a displej ukazuje obraz z parkovací kamery.

Pod kapotou se žádná velká revoluce nekoná. V nabídce jsou dva motory: 1.6 VVT a 1.6 DDiS s pohonem všech kol.

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků