Za volant nového gétéíčka Peugeot 208 usedl rally jezdec Černý

Za volant nového gétéíčka Peugeot 208 usedl rally jezdec Černý

Peugeot 208 GTi, který by měl navázat na slávu 205 GTi, byl k dispozici pro novináře na autodromu bývalého vojenského letiště v Hradci Králové.

Kromě osobních jízd byla možnost svézt se na okruhu i s rallye jezdcem Janem Černým, který letos začal sedlat nový Peugeot 208 v úpravě R2. Na ten přesedlal ze Škody Fabie.

Zkoušet hranice adheze, brzd a akcelerace v běžném provozu určitě nedoporučujeme. Ale prožít si pár minut odkrvení mozku s jedním z nejtalentovanějších současných českých rallye závodníků – to nebylo k zahození.

Pod kapotou bylo 200 koní benzínové šestnáctistovky THP (maximální točivý moment 275 Nm). Výrobce udává akceleraci vozu z nuly na 100 km/h za méně než 7 vteřin.

Sportovec vážící 1265 kilogramů je v  aktuální nabídce francouzské automobilky u nás za základní cenu 510 000 korun.

Jak dopadne jeho souboj s nedávno představeným Renaultem Clio RS, ukážou až objednávky u prodejců.

Vy si alespoň nyní vychutnejte dynamiku 208 GTi na uzavřeném okruhu s prvotřídním řidičem za volantem…


 

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků