Za volant nového gétéíčka Peugeot 208 usedl rally jezdec Černý

Za volant nového gétéíčka Peugeot 208 usedl rally jezdec Černý

Peugeot 208 GTi, který by měl navázat na slávu 205 GTi, byl k dispozici pro novináře na autodromu bývalého vojenského letiště v Hradci Králové.

Kromě osobních jízd byla možnost svézt se na okruhu i s rallye jezdcem Janem Černým, který letos začal sedlat nový Peugeot 208 v úpravě R2. Na ten přesedlal ze Škody Fabie.

Zkoušet hranice adheze, brzd a akcelerace v běžném provozu určitě nedoporučujeme. Ale prožít si pár minut odkrvení mozku s jedním z nejtalentovanějších současných českých rallye závodníků – to nebylo k zahození.

Pod kapotou bylo 200 koní benzínové šestnáctistovky THP (maximální točivý moment 275 Nm). Výrobce udává akceleraci vozu z nuly na 100 km/h za méně než 7 vteřin.

Sportovec vážící 1265 kilogramů je v  aktuální nabídce francouzské automobilky u nás za základní cenu 510 000 korun.

Jak dopadne jeho souboj s nedávno představeným Renaultem Clio RS, ukážou až objednávky u prodejců.

Vy si alespoň nyní vychutnejte dynamiku 208 GTi na uzavřeném okruhu s prvotřídním řidičem za volantem…


 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků