Za tři roky dorazí „nový“ Mercedes-Benz třídy G. Zhubne o 200 kg

Za tři roky dorazí „nový“ Mercedes-Benz třídy G. Zhubne o 200 kg

Na legendární Mercedes-Benz třídy G čekají velké změny. Zhruba za tři roky přijde nová verze, o které by se dalo říci, že to je nová generace. Neoficiální informace zakládající se na zprávách údajně poskytnutých lidmi z Mercedesu ale mluví o důkladném faceliftu. Každopádně třída G bude prostornější, pohodlnější a samozřejmě také úspornější.

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy

Inženýři mají v plánu ve velké míře nasadit hliníkové slitiny, což povede ke snížení hmotnosti. Nová třída G shodí 200 kg. Zároveň přibere na šířku 100 mm, dostane modernější přední nápravu a elektromechanický posilovač řízení.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6: kam se hrabe Hummer

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6: kam se hrabe Hummer

Co se designu týká, tam se žádné zásadní novinky neočekávají. Zdroje britského Autocaru připouští inspiraci u konceptu Ener-G Force z roku 2012, nicméně výsledek bude stále hranatý a stále bude používat téměř kolmé čelní sklo.

Pod kapotou pak najdeme benzinový motor s výkonem přesahujícím 360 koní nebo dieselovou alternativu nabízející přes 300 koní. Také třída G se bude moci pochlubit automatickou převodovkou s devíti rychlostními stupni.

Verze AMG odvozené od této důkladně přepracované třídy G budou následovat později.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků