Za současným Saabem 9-5 se zavřela vrata

Saab 9-5 patřil mezi konstrukčně nejstarší automobily současnosti, vyrábět se začal již v roce 1997 a do dnešních dnů si vystačil pouze s drobnými úravami a facelifty. Nyní, jen několik měsíců před debutem jeho následovníka na podzimním autosalonu ve Frankfurtu, byla jeho produkce ukončena.

Poslední Saab 9-5 sjel druhý červencový den z výrobní linky továrny ve švédském Trollhättanu. Podle neověřených informací (těch oficiálních jsme se nedopátrali) spatřilo do té doby světlo světa 1,5 milionu sedanů a kombi tohoto typu. Ačkoli výroba ustala, skladové zásoby by měly spolehlivě vystačit až do konce letošního roku, kdy se začne vyrábět nová generace, o níž jsme psali třeba na tomto místě. Její produkce však bude probíhat již v Německu, a sice v továrně Opel v Rüsselsheimu. Alespoň takový je plán. 

Klepněte pro větší obrázek
Saab 9-5
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků