Za současným Saabem 9-5 se zavřela vrata

Saab 9-5 patřil mezi konstrukčně nejstarší automobily současnosti, vyrábět se začal již v roce 1997 a do dnešních dnů si vystačil pouze s drobnými úravami a facelifty. Nyní, jen několik měsíců před debutem jeho následovníka na podzimním autosalonu ve Frankfurtu, byla jeho produkce ukončena.

Poslední Saab 9-5 sjel druhý červencový den z výrobní linky továrny ve švédském Trollhättanu. Podle neověřených informací (těch oficiálních jsme se nedopátrali) spatřilo do té doby světlo světa 1,5 milionu sedanů a kombi tohoto typu. Ačkoli výroba ustala, skladové zásoby by měly spolehlivě vystačit až do konce letošního roku, kdy se začne vyrábět nová generace, o níž jsme psali třeba na tomto místě. Její produkce však bude probíhat již v Německu, a sice v továrně Opel v Rüsselsheimu. Alespoň takový je plán. 

Klepněte pro větší obrázek
Saab 9-5

bazar

Saab 9.5 2
Rok výroby: 2006
Stav: 226 186 km
Cena: 80 000 Kč
Saab 9.3 2,2
Rok výroby: 2000
Stav: 221 586 km
Cena: 56 000 Kč
Opel Vectra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 235 788 km
Cena: 69 000 Kč
Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2013
Stav: 154 726 km
Cena: 163 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 35 211 km
Cena: 296 000 Kč
Opel Astra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 195 855 km
Cena: 90 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků