Za školení půjde odmazat tři trestné body

Sněmovna ve středu schválila mininovelu silničního zákona, která se týká bodového systému. Pokud projde ještě druhou komorou parlamentu a podepíše ji i prezident, od září příštího roku vstoupí v platnost. A o co přesně jde?

Pokud máte tu čest a disponujete několika body, stejně jako 526 000 řidičů, kteří doposud nějaký bod získali a nechcete se spoléhat na to, že vám za každý rok bez přestupku odmažou dva body, budete moci absolvovat jednodenní školení ve středisku bezpečné jízdy.

Za toto školení vám dostanete potvrzení a příslušný úřad, který vás eviduje, vám odmaže další tři body. Ročně tak půjde odmazat celkem až pět bodů.

Vše má ale pár specifik. Do ukončení školení nesmí vaše bodové konto přesáhnout 10 bodů a navíc se budou odmazávat body jen za přestupky, za které není více než 5 bodů.

Pokud budete mít tedy v registru nějaký přestupek za 7 bodů a jeden za 2 body, po absolvování příslušného školení vám umažou jen zmíněné 2 body.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků