Za překročení rychlosti dostal pokutu 212 dolarů. Zaplatil ji v centech

Za překročení rychlosti dostal pokutu 212 dolarů. Zaplatil ji v centech

Udílení nesmyslných pokut za rychlost je v České republice zcela běžnou praxí, přičemž úřadům stačí jednoduše zaplacení určené částky a vše se považuje za vyřízené. Také v Americe ale mají podobné aktivity, se kterými se jistý Brett Sanders vypořádal po svém. Pokutu uhradil hotově. Na úřad si přinesl dva kýble drobných mincí.  

Na dálnici D1 už funguje první úsekové měření rychlosti

Na dálnici D1 už funguje první úsekové měření rychlosti

Případ jako takový je to klasický. Brett byl změřen v místě s maximální povolenou rychlostí 30 mil v hodině (48 km/h), přičemž zde ovšem jel rychlostí 39 mil v hodině, tedy překročil rychlost o 14 km/h. Výsledkem byla celková pokuta 222,6 dolarů, což je v přepočtu zhruba 5320 Kč. 

Brett podle svého názoru nikoho neohrozil a ani si nepočínal nijak nebezpečně, a proto zaplatil na protest pokutu tak, že naplnil dva kýble drobnými mincemi. Vše si můžete prohlédnout na videu. 

Které radary v Praze nejvíc vynášejí? A jak to souvisí s počtem nehod?

Které radary v Praze nejvíc vynášejí? A jak to souvisí s počtem nehod?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků