Za pohon všech kol si u Fordu S-Max připlatíte rovných padesát tisíc

Za pohon všech kol si u Fordu S-Max připlatíte rovných padesát tisíc

MPV Ford S-Max je poprvé k dispozici i s pohonem všech kol, který obstarává elektronicky ovládaná mezinápravová spojka. Je to systém prakticky převzatý z SUV Ford Kuga, i když samozřejmě upravený pro funkci v MPV S-Max.

Ford nabízí pohon všech kol prozatím jen v nejvyšší výbavě Titanium k motorizaci 2.0 TDCI o výkonu 110 kW (150 k) s šestistupňovou manuální převodovkou nebo k motoru 2.0 TDCI o výkonu 132 kW (180 k) se šestistupňovou automatickou převodovkou PowerShift.

Video | Ford | První svezení | Ford S-Max

Nový Ford S-Max: „Mondeizace“ atletického MPV první jízdní dojmy

Prvně jmenovaný slabší model má cenu stanovenou na 904 990 korun včetně daně a příplatek za čtyřkolku tak vychází na rovných 50 000 korun. Stejnou částku připlácíte i za převodovku PowerShift.

Silnější motorizace 2.0 TDCI má pohon všech kol právě jen v kombinaci s automatem, takže výsledná cena vzrostla o rovných sto tisíc na 996 990 korun. Nezbývá než počkat, jestli se nabídka pohonu všech kol časem rozšíří i na další a levnější verze nového MPV Ford S-Max.

Čtyřkolka také o několik desítek kilogramů zvedne pohotovostní hmotnost vozu. Mírně se zhorší i dynamické parametry a hodnoty normované spotřeby paliva. Rozdíly uvádíme v tabulce:

Motorizace Spotřeba
(l/100 km)
Max. rychlost (km/h) 0-100 km/h (s) Provozní hmotnost (kg) Cena (Kč)
2.0 TDCI 110 5,0 19  10,8 1823 854 990
2.0 TDCI 110 AWD 5,4 196 12,1 1898 904 990
2.0 TDCI 132 AT 5,4 211 9,5 1845 946 990
2.0 TDCI 132 AT AWD 5,8 208 10,5 1924 996 990
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 31 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků