Za pohon všech kol si u Fordu S-Max připlatíte rovných padesát tisíc

Za pohon všech kol si u Fordu S-Max připlatíte rovných padesát tisíc

MPV Ford S-Max je poprvé k dispozici i s pohonem všech kol, který obstarává elektronicky ovládaná mezinápravová spojka. Je to systém prakticky převzatý z SUV Ford Kuga, i když samozřejmě upravený pro funkci v MPV S-Max.

Ford nabízí pohon všech kol prozatím jen v nejvyšší výbavě Titanium k motorizaci 2.0 TDCI o výkonu 110 kW (150 k) s šestistupňovou manuální převodovkou nebo k motoru 2.0 TDCI o výkonu 132 kW (180 k) se šestistupňovou automatickou převodovkou PowerShift.

Nový Ford S-Max: „Mondeizace“ atletického MPV první jízdní dojmy

Nový Ford S-Max: „Mondeizace“ atletického MPV první jízdní dojmy

Prvně jmenovaný slabší model má cenu stanovenou na 904 990 korun včetně daně a příplatek za čtyřkolku tak vychází na rovných 50 000 korun. Stejnou částku připlácíte i za převodovku PowerShift.

Silnější motorizace 2.0 TDCI má pohon všech kol právě jen v kombinaci s automatem, takže výsledná cena vzrostla o rovných sto tisíc na 996 990 korun. Nezbývá než počkat, jestli se nabídka pohonu všech kol časem rozšíří i na další a levnější verze nového MPV Ford S-Max.

Čtyřkolka také o několik desítek kilogramů zvedne pohotovostní hmotnost vozu. Mírně se zhorší i dynamické parametry a hodnoty normované spotřeby paliva. Rozdíly uvádíme v tabulce:

Motorizace Spotřeba
(l/100 km)
Max. rychlost (km/h) 0-100 km/h (s) Provozní hmotnost (kg) Cena (Kč)
2.0 TDCI 110 5,0 19  10,8 1823 854 990
2.0 TDCI 110 AWD 5,4 196 12,1 1898 904 990
2.0 TDCI 132 AT 5,4 211 9,5 1845 946 990
2.0 TDCI 132 AT AWD 5,8 208 10,5 1924 996 990
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků