Za Opel Zafira OPC zaplatíme 984 tisíc korun

Relativně dlouho očekávaná zpráva je konečně zde. Český dovozce značky Opel stanovil cenu nejvýkonnějšího „malého“ mpv na českém trhu na Kč 984 000,- za základní provedení.
Za Opel Zafira OPC zaplatíme 984 tisíc korun

I když výraz „základní provedení“ není zcela přesný, protože seznam příplatkové výbavy zahrnuje jen dvě položky. První „nadstandardní položkou“ je radiotelefon CCRT 700 s přehrávačem, osmi reproduktory a ovládání na volantu v ceně Kč 37 100,-.

Druhou je multimediální systém s DVD přehrávačem a 18 centimetrovým výklopným displejem (pro pasažéry na druhé, příp. třetí řadě) za Kč 34 000,-. Maximálně vás tedy Opel Zafira OPC přijde na Kč 1 056 000,-.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Stanovenou cenou můžeme označit za odpovídající a nikterak přemrštěnou. Za své peníze totiž zájemce získá praktický automobil se sportovními ambicemi a dokonalou výbavou. Důležité také je, že na trhu není vlastně z čeho vybírat, protože jiný podobný automobil není v nabídce.

Ve standardní výbavě najdeme prakticky vše, co si dokážeme představit. Zde je výčet těch nejdůležitějších prvků:

  • ABS
  • Airbag na místě řidiče - velkoobjemový
  • Airbag na místě spolujezdce - velkoobjemový
  • Airbagy boční
  • Airbagy hlavové
  • Aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech
  • Alarm systém
  • Centrální zamykání - dálkově ovládané
  • Držáky nápojů v 2. řadě sedadel, zabudované do loketní opěrky
  • Elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka
  • Elektricky ovládaná okna předních dveří
  • Elektricky ovládaná okna zadních dveří
  • Elektrohydraulický posilovač řízení
  • Elektronický stabilizační systém podvozku (ESP)
  • Klimatizace bez použití freonů včetně termoreflexního předního skla
  • Kryt zavazadlového prostoru
  • Mlhová halogenová světla - přední
  • Nárazníky, zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie
  • Ochranná síť v zavazadlovém prostoru
  • Opěrky hlavy na všech sedadlech
  • Otáčkoměr
  • Palubní počítač včetně kontrolního systému Opel
  • Plnohodnotné rezervní kolo
  • Protiprokluzový systém Traction Control (TC)
  • Síťové odkládací kapsy v opěradlech předních sedadel
  • Sportovní sedadla přední RECARO
  • Sportovní volant potažený kůží
  • Střešní ližiny
  • Střešní okna - elektricky ovládané vpředu, druhé okno vyklápěcí vzadu (nelze v kombinaci s DVD přehrávačem)
  • Systém pro upevnění dětské sedačky Opel Fix
  • Tónovaná skla se zvýšeným zatmavením včetně termoreflexního čelního skla, zatmavených skel středních a zadních oken
  • Výškově nastavitelný volant
  • Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce
  • Zásuvka 12 V (v zavazadlovém prostoru)
  • Rádio CDR 500 s CD přehrávačem, 8 reproduktorů, ovládání na volantu
  • Ráfky z lehkých slitin 7.5Jx17, pneu 225/45 R17-91W
  • Pastelová barva
  • Zářivá barva
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků