Za Opel Zafira OPC zaplatíme 984 tisíc korun

Relativně dlouho očekávaná zpráva je konečně zde. Český dovozce značky Opel stanovil cenu nejvýkonnějšího „malého“ mpv na českém trhu na Kč 984 000,- za základní provedení.
Za Opel Zafira OPC zaplatíme 984 tisíc korun

I když výraz „základní provedení“ není zcela přesný, protože seznam příplatkové výbavy zahrnuje jen dvě položky. První „nadstandardní položkou“ je radiotelefon CCRT 700 s přehrávačem, osmi reproduktory a ovládání na volantu v ceně Kč 37 100,-.

Druhou je multimediální systém s DVD přehrávačem a 18 centimetrovým výklopným displejem (pro pasažéry na druhé, příp. třetí řadě) za Kč 34 000,-. Maximálně vás tedy Opel Zafira OPC přijde na Kč 1 056 000,-.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Stanovenou cenou můžeme označit za odpovídající a nikterak přemrštěnou. Za své peníze totiž zájemce získá praktický automobil se sportovními ambicemi a dokonalou výbavou. Důležité také je, že na trhu není vlastně z čeho vybírat, protože jiný podobný automobil není v nabídce.

Ve standardní výbavě najdeme prakticky vše, co si dokážeme představit. Zde je výčet těch nejdůležitějších prvků:

  • ABS
  • Airbag na místě řidiče - velkoobjemový
  • Airbag na místě spolujezdce - velkoobjemový
  • Airbagy boční
  • Airbagy hlavové
  • Aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech
  • Alarm systém
  • Centrální zamykání - dálkově ovládané
  • Držáky nápojů v 2. řadě sedadel, zabudované do loketní opěrky
  • Elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka
  • Elektricky ovládaná okna předních dveří
  • Elektricky ovládaná okna zadních dveří
  • Elektrohydraulický posilovač řízení
  • Elektronický stabilizační systém podvozku (ESP)
  • Klimatizace bez použití freonů včetně termoreflexního předního skla
  • Kryt zavazadlového prostoru
  • Mlhová halogenová světla - přední
  • Nárazníky, zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie
  • Ochranná síť v zavazadlovém prostoru
  • Opěrky hlavy na všech sedadlech
  • Otáčkoměr
  • Palubní počítač včetně kontrolního systému Opel
  • Plnohodnotné rezervní kolo
  • Protiprokluzový systém Traction Control (TC)
  • Síťové odkládací kapsy v opěradlech předních sedadel
  • Sportovní sedadla přední RECARO
  • Sportovní volant potažený kůží
  • Střešní ližiny
  • Střešní okna - elektricky ovládané vpředu, druhé okno vyklápěcí vzadu (nelze v kombinaci s DVD přehrávačem)
  • Systém pro upevnění dětské sedačky Opel Fix
  • Tónovaná skla se zvýšeným zatmavením včetně termoreflexního čelního skla, zatmavených skel středních a zadních oken
  • Výškově nastavitelný volant
  • Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce
  • Zásuvka 12 V (v zavazadlovém prostoru)
  • Rádio CDR 500 s CD přehrávačem, 8 reproduktorů, ovládání na volantu
  • Ráfky z lehkých slitin 7.5Jx17, pneu 225/45 R17-91W
  • Pastelová barva
  • Zářivá barva
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků