Za Opel Zafira OPC zaplatíme 984 tisíc korun

Relativně dlouho očekávaná zpráva je konečně zde. Český dovozce značky Opel stanovil cenu nejvýkonnějšího „malého“ mpv na českém trhu na Kč 984 000,- za základní provedení.
Za Opel Zafira OPC zaplatíme 984 tisíc korun

I když výraz „základní provedení“ není zcela přesný, protože seznam příplatkové výbavy zahrnuje jen dvě položky. První „nadstandardní položkou“ je radiotelefon CCRT 700 s přehrávačem, osmi reproduktory a ovládání na volantu v ceně Kč 37 100,-.

Druhou je multimediální systém s DVD přehrávačem a 18 centimetrovým výklopným displejem (pro pasažéry na druhé, příp. třetí řadě) za Kč 34 000,-. Maximálně vás tedy Opel Zafira OPC přijde na Kč 1 056 000,-.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Stanovenou cenou můžeme označit za odpovídající a nikterak přemrštěnou. Za své peníze totiž zájemce získá praktický automobil se sportovními ambicemi a dokonalou výbavou. Důležité také je, že na trhu není vlastně z čeho vybírat, protože jiný podobný automobil není v nabídce.

Ve standardní výbavě najdeme prakticky vše, co si dokážeme představit. Zde je výčet těch nejdůležitějších prvků:

  • ABS
  • Airbag na místě řidiče - velkoobjemový
  • Airbag na místě spolujezdce - velkoobjemový
  • Airbagy boční
  • Airbagy hlavové
  • Aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech
  • Alarm systém
  • Centrální zamykání - dálkově ovládané
  • Držáky nápojů v 2. řadě sedadel, zabudované do loketní opěrky
  • Elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka
  • Elektricky ovládaná okna předních dveří
  • Elektricky ovládaná okna zadních dveří
  • Elektrohydraulický posilovač řízení
  • Elektronický stabilizační systém podvozku (ESP)
  • Klimatizace bez použití freonů včetně termoreflexního předního skla
  • Kryt zavazadlového prostoru
  • Mlhová halogenová světla - přední
  • Nárazníky, zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie
  • Ochranná síť v zavazadlovém prostoru
  • Opěrky hlavy na všech sedadlech
  • Otáčkoměr
  • Palubní počítač včetně kontrolního systému Opel
  • Plnohodnotné rezervní kolo
  • Protiprokluzový systém Traction Control (TC)
  • Síťové odkládací kapsy v opěradlech předních sedadel
  • Sportovní sedadla přední RECARO
  • Sportovní volant potažený kůží
  • Střešní ližiny
  • Střešní okna - elektricky ovládané vpředu, druhé okno vyklápěcí vzadu (nelze v kombinaci s DVD přehrávačem)
  • Systém pro upevnění dětské sedačky Opel Fix
  • Tónovaná skla se zvýšeným zatmavením včetně termoreflexního čelního skla, zatmavených skel středních a zadních oken
  • Výškově nastavitelný volant
  • Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce
  • Zásuvka 12 V (v zavazadlovém prostoru)
  • Rádio CDR 500 s CD přehrávačem, 8 reproduktorů, ovládání na volantu
  • Ráfky z lehkých slitin 7.5Jx17, pneu 225/45 R17-91W
  • Pastelová barva
  • Zářivá barva
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků