Za Opel Zafira OPC zaplatíme 984 tisíc korun

Relativně dlouho očekávaná zpráva je konečně zde. Český dovozce značky Opel stanovil cenu nejvýkonnějšího „malého“ mpv na českém trhu na Kč 984 000,- za základní provedení.
Za Opel Zafira OPC zaplatíme 984 tisíc korun

I když výraz „základní provedení“ není zcela přesný, protože seznam příplatkové výbavy zahrnuje jen dvě položky. První „nadstandardní položkou“ je radiotelefon CCRT 700 s přehrávačem, osmi reproduktory a ovládání na volantu v ceně Kč 37 100,-.

Druhou je multimediální systém s DVD přehrávačem a 18 centimetrovým výklopným displejem (pro pasažéry na druhé, příp. třetí řadě) za Kč 34 000,-. Maximálně vás tedy Opel Zafira OPC přijde na Kč 1 056 000,-.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Stanovenou cenou můžeme označit za odpovídající a nikterak přemrštěnou. Za své peníze totiž zájemce získá praktický automobil se sportovními ambicemi a dokonalou výbavou. Důležité také je, že na trhu není vlastně z čeho vybírat, protože jiný podobný automobil není v nabídce.

Ve standardní výbavě najdeme prakticky vše, co si dokážeme představit. Zde je výčet těch nejdůležitějších prvků:

  • ABS
  • Airbag na místě řidiče - velkoobjemový
  • Airbag na místě spolujezdce - velkoobjemový
  • Airbagy boční
  • Airbagy hlavové
  • Aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech
  • Alarm systém
  • Centrální zamykání - dálkově ovládané
  • Držáky nápojů v 2. řadě sedadel, zabudované do loketní opěrky
  • Elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka
  • Elektricky ovládaná okna předních dveří
  • Elektricky ovládaná okna zadních dveří
  • Elektrohydraulický posilovač řízení
  • Elektronický stabilizační systém podvozku (ESP)
  • Klimatizace bez použití freonů včetně termoreflexního předního skla
  • Kryt zavazadlového prostoru
  • Mlhová halogenová světla - přední
  • Nárazníky, zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie
  • Ochranná síť v zavazadlovém prostoru
  • Opěrky hlavy na všech sedadlech
  • Otáčkoměr
  • Palubní počítač včetně kontrolního systému Opel
  • Plnohodnotné rezervní kolo
  • Protiprokluzový systém Traction Control (TC)
  • Síťové odkládací kapsy v opěradlech předních sedadel
  • Sportovní sedadla přední RECARO
  • Sportovní volant potažený kůží
  • Střešní ližiny
  • Střešní okna - elektricky ovládané vpředu, druhé okno vyklápěcí vzadu (nelze v kombinaci s DVD přehrávačem)
  • Systém pro upevnění dětské sedačky Opel Fix
  • Tónovaná skla se zvýšeným zatmavením včetně termoreflexního čelního skla, zatmavených skel středních a zadních oken
  • Výškově nastavitelný volant
  • Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce
  • Zásuvka 12 V (v zavazadlovém prostoru)
  • Rádio CDR 500 s CD přehrávačem, 8 reproduktorů, ovládání na volantu
  • Ráfky z lehkých slitin 7.5Jx17, pneu 225/45 R17-91W
  • Pastelová barva
  • Zářivá barva
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků