Za období leden – září 2003 upevňuje Renault pozici první značky v Evropě

Osobní automobily + užitkové automobily – Evropa. Celkový podíl na trhu je 10,8%.

Osobní automobily

Na trhu, který se zmenšil o 1,6% od začátku tohoto roku byl podíl Renaultu 10,4%.
Od začátku roku prodala společnost 1,138,482 automobilů.

Mégane si stále udržuje pozici nejprodávanějšího modelu.
Renault je značkou, která zaznamenala nejsilnější nárůst v září. (+1,1).

Užitkové automobily

Renault zůstal lídrem se 14,9% podílem na trhu.

Za měsíc září vystoupil celkový objem prodejů o 15,9% díky navýšení prodejů ve všech zemích. Nizozemská pobočka zaznamenala historický rekord, se 14,5% podílem na trhu (+64,6%). Následuje Belgie (+53,8%) a Rakousko (+42,8%).

Celkově Renault potvrzuje své 1. místo ve Francii, Španělsku a Portugalsku. Itálie, Belgie, Portugalsko, Norsko a Island zaznamenaly zvýšení prodejů v porovnání s minulým rokem, zatímco stav ve Španělsku a Rakousku je stabilní.

Renault dle očekávání upevňuje své postavení na základě prodejů modelů řady Megane II, Scénic II a Espace IV.

Výsledky dle modelů

Twingo Tento model zaujímá 2. místo ve svém segmentu v prodejích za měsíc, ale zůstává lídrem celkových prodejů.

Clio  zaujímá 2. místo ve svém segmentu.

Mégane (4% celkových prodejů) je nejlépe prodávaný model na trhu. Objem prodejů tohoto modelu se vzrostl na 15,3% celkem  o 73,8% za měsíc září.

Espace IV (0,4% celkových prodejů) je lídrem ve svém segmentu za měsíc září v celkových prodejích. Prodeje tohoto modelu se za měsíc září zvýšily o 86,6%.

Kangoo (0,5% celkových prodejů) je 2. ve svém segmentu za září i v celkových prodejích. Za tento měsíc se prodeje Kangoo zvýšily téměř ve všech zemích a zaznamenaly tak celkový nárůst o 17%.

Renault v České republice

I v České republice zaznamenaly prodejní výsledky Renaultu za měsíc září zvýšení o 128% oproti stejnému období r. 2002. Renault prodal v měsíci září 606 vozů, z nichž bylo 552 osobních. Podíl na trhu všech značek je 4,8% (09/2003). Podíl na trhu importérů je 9,0% (09/2003).

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků