Za období leden – září 2003 upevňuje Renault pozici první značky v Evropě

Osobní automobily + užitkové automobily – Evropa. Celkový podíl na trhu je 10,8%.
Za období leden – září 2003 upevňuje Renault pozici první značky v Evropě

Osobní automobily

Na trhu, který se zmenšil o 1,6% od začátku tohoto roku byl podíl Renaultu 10,4%.
Od začátku roku prodala společnost 1,138,482 automobilů.

Mégane si stále udržuje pozici nejprodávanějšího modelu.
Renault je značkou, která zaznamenala nejsilnější nárůst v září. (+1,1).

Užitkové automobily

Renault zůstal lídrem se 14,9% podílem na trhu.

Za měsíc září vystoupil celkový objem prodejů o 15,9% díky navýšení prodejů ve všech zemích. Nizozemská pobočka zaznamenala historický rekord, se 14,5% podílem na trhu (+64,6%). Následuje Belgie (+53,8%) a Rakousko (+42,8%).

Celkově Renault potvrzuje své 1. místo ve Francii, Španělsku a Portugalsku. Itálie, Belgie, Portugalsko, Norsko a Island zaznamenaly zvýšení prodejů v porovnání s minulým rokem, zatímco stav ve Španělsku a Rakousku je stabilní.

Renault dle očekávání upevňuje své postavení na základě prodejů modelů řady Megane II, Scénic II a Espace IV.

Výsledky dle modelů

Twingo Tento model zaujímá 2. místo ve svém segmentu v prodejích za měsíc, ale zůstává lídrem celkových prodejů.

Clio  zaujímá 2. místo ve svém segmentu.

Mégane (4% celkových prodejů) je nejlépe prodávaný model na trhu. Objem prodejů tohoto modelu se vzrostl na 15,3% celkem  o 73,8% za měsíc září.

Espace IV (0,4% celkových prodejů) je lídrem ve svém segmentu za měsíc září v celkových prodejích. Prodeje tohoto modelu se za měsíc září zvýšily o 86,6%.

Kangoo (0,5% celkových prodejů) je 2. ve svém segmentu za září i v celkových prodejích. Za tento měsíc se prodeje Kangoo zvýšily téměř ve všech zemích a zaznamenaly tak celkový nárůst o 17%.

Renault v České republice

I v České republice zaznamenaly prodejní výsledky Renaultu za měsíc září zvýšení o 128% oproti stejnému období r. 2002. Renault prodal v měsíci září 606 vozů, z nichž bylo 552 osobních. Podíl na trhu všech značek je 4,8% (09/2003). Podíl na trhu importérů je 9,0% (09/2003).

bazar

Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 99 577 km
Cena: 108 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2004
Stav: 212 212 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Fluence 1,5
Rok výroby: 2011
Stav: 34 737 km
Cena: 190 000 Kč
Renault Grand Scenic 1,5
Rok výroby: 2008
Stav: 96 870 km
Cena: 140 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2006
Stav: 77 785 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Thalia 1,5
Rok výroby: 2005
Stav: 176 957 km
Cena: 48 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků