Za koupí ojetiny se vyplatí vyjet za hranice. Kde ušetříte nejvíce?

istarix  |  13. 05. 2016 09:19

Proč mně tady každý druhý článek při rozkliknutí přepne hned do galerie? Je to chyba u mně nebo to dělá všem?

Odpovědět  |   | 
Player  |  13. 05. 2016 11:11

Ano, to je skutečně velmi otravné. Redakce, udělejte s tím něco!

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  14. 05. 2016 15:44

Me v ni pak zas pro zmenu nejde se nikam posouvat... :D

Odpovědět  |   | 
Mattes77  |  13. 05. 2016 09:40

Proč lidem blbnete hlavy ? kolik by asi za takové auto z Polska nebo Maďarska potom dostali při dalším prodeji ??? Jaký tam bude rozdíl oproti autům koupeným v ČR ???

Odpovědět  |   | 
calla  |  13. 05. 2016 13:11

Následný prodej má smysl řešit spíš u nového auta. Když sem někdo dotáhne vylítaný "kvalitní" vůz samozřejmě "po důchodci", tak to dojezdí až do smrti, popř. to prodá za pár šupů těsně před rozpadem. A to už je jedno, jestli za to dostane 30 nebo 35 tisíc... Auto po X majitelích původem mimo ČR se tu prodávat moc dobře nebude...

Odpovědět  |   | 
Player  |  13. 05. 2016 11:11

Ono nejde o to v Německu ušetřit, ale o to, že ta auta jsou řádově v lepším stavu, jejich mnohonásobně více na výběr, seženete skutečně auto po důchodci (neříkám výrazně levnější) a když to kupujete od soukromníka, máte všechny doklady, servisní historii a nestočený tachometr. A ano, v poměru cena/km/kvalita je Německo lepší. Ale chce to hledat, třeba půl roku.
Já takto kupoval 5 různých aut pro sebe a příbuzné a vždy se to vyplatilo. Za tu cenu bych auto s tak málo km a v takovém stavu u nás vůbec nesehnal. A samozřejmě, neřeším škodu ani vw Ale do Polska bych pro auto asi nejel, nebo někam dál za Wroclav.

Odpovědět  |   | 
Kyle  |  18. 05. 2016 12:30

Přesně tak! Dodám snad jen to, že stačí umět německy a je třeba se vyhnout prodávajícím s neněmeckými jmény ( kulantně řečeno....). I certifikované bazary německých majitelů jsou spolehlivé, o vratkách autosalonů ani nemluvím.
Ojetinu od Chebu na východ bych si v životě nekoupil.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  13. 05. 2016 12:52

Vyplatí se hlavně nešetřit a koupit si auto které má skutečnou historii.

Odpovědět  |   | 
Ogar  |  13. 05. 2016 15:00

V článku je například uvedeno, že golf VII generace je v Polsku jako ojetina o 4% levnější než u nás ... má tato informace nějakou hodnotu? je to vůbec pravda? lze toto smysluplně tvrdit?
Abych mohl srovnávat ojetiny a mohl říct že někde jsou obecně ojetiny o jednotky procent dražší či levnější, tak musím mít možnost hodně přesného srovnání a pochybuji že v ČR je dostatečná databáze ojetých Golfů VII srovnatelných se stejně ojetými Golfy VII v okolních zemích.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 05. 2016 19:48

To je fakt směšná záležitost, jestli je auto za 200 nebo 192 tisíc.... jet kvůli tomu do Polska a na místě zjistit, že je to dobře nafocený šrot.

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  13. 05. 2016 20:15

v Polsku bych si nekoupil ani rohlík, beztak by byl už použitej a vynovenej...

Odpovědět  |   | 
sokar  |  14. 05. 2016 17:16

Divil by ses kolik debilů do toho kvůli pár tisícům půjde.

Odpovědět  |   | 
Svetak  |  15. 05. 2016 19:30

Hahaha souhlas.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 05. 2016 18:16

Jo, a když má člověk štěstí, doveze si domů třeba Octavii, kterou mu před dvěma lety ukradli...

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  13. 05. 2016 20:55

Pak to neni clovek ale vul

Odpovědět  |   | 
KErb  |  14. 05. 2016 10:06

Trochu shovívavosti. To byl zřejmě pokus o vtip

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  14. 05. 2016 11:13

Tak Audatexu nevěřím ani nos mezi očima. Stačí jak zmanipulovali celý trh ve výměně autoskel svým programem Audaglass. Vymyšlené a neexistující čísla dílů, nesmyslné ceny prací. Taky dělali takovou studii cen dílů a prací. Ve finále to dopadlo tak že kdo nemontuje čínu nemá šanci se pořádně uživit. Aby to nedopadlo stejně i při vyplácení totálních škod. Máme evropský průměr a víc od nás nedostanete. Akorát že do toho průměru započítají jen to nejlevněší, to vám už neřeknou. Kdo dělá v oboru autosklo ví o čem mluvím. A co je to za společnost. Jedou podle toho jak pojišťovny pískají ne podle toho jaký je skutečný trh.

Odpovědět  |   | 
ST  |  29. 05. 2016 21:04

Proč asi ty auta budou v takovém Polsku levnější? Ono, kdyby si pan redaktor dal práci, tak by zjistil, že auta u našich severních sousedů jsou mnohem levnější než v Německu. Zázrak? Nikoliv. Prostě jen se tam v inzerci objevuje spousta vozidel po nehodě a se stočeným tachometrem. Správně článek by měl znít: Nenechte se chytit na nižší cenu. Sice inzeráty jsou velice lákavé, ale původ a kvalita vozidel pochybná.

Odpovědět  |   | 
Laudonof  |  29. 06. 2016 14:46

No do Polska bych se pro auto tak moc nehrnul, ale volba koupě v bazaru je určitě rozumná... oproti nákupu přes inzerát je to mnohem bezpečnější koupě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 144 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A