Za elektrickou Toyotu si zapřáhnul přívěs s baterií. Dojezd prý zdvojnásobil

19 komentářů

.
9. října • 12:06

Elektrickou RAV 4 dělala Tesla a je to asi největší bazmek mezi elektroauty, tu by zachránil možná tak doprovodný kamión s baterkami.

Kuk Vykuk
14. října • 19:20

Bodejť ny to nebyl bazmek když to bylo vyrobitený pod taktovkou dinosaura Toyoty :-DB-]

JohnST
8. října • 22:01

Mal som moznost cestovat do Talianska s kamosom co ma Teslu. Ja som isiel s Passatom 8. Dlzka trasy 750km. Vyrazali sme rano 5.00. Ja som dorazil na miesto o 15.30 a kamos o 18.50 a s prazdnou baterkou. My sme sa uz davno ubytovali a kupali v mori a on akurat tak riesil kde dobyjat a ako setrit zvysnu stavu v baterke. Mozem sa ja na take auto vyprdnut.
Passat 30000€. Tesla 95.000€.B-]

bzzz
10. října • 9:22

Omezeni Tesly je dane a zname, ale omezeny bude asi i vas kamarad. Mel se do Italie prepravit letecky a automobil si pujcit na miste - pripadne si pujcit vhodnejsi automobil uz doma. Takhle to delavaji i lide, kteri si nemohou dovolit automobil za 95k ojro ;-)

úvaha
10. října • 12:54

Třeba nechtěl cestovat letecky kvůli vyšším emisím, pokud by tedy cesta na letiště + přelet + cesta vypůjčeným autem byla z hlediska emisí horší než jízda po silnici s Teslou? ;-)

runner42
10. října • 10:14

Je vidět, že vůbec necestujete. 750km z Čech do Itálie znamená z jižních Čech do severní Itálie. Letět z jižních Čech do severní Itálie je úplný nesmysl, protože časově to letadlem vyjde mnohem hůře, než cesta autem.

bzzz
10. října • 19:40

O jiznich Cechach a severni Italii v puvodnim prispevku ani tuk ;-), ale mate pravdu, cestovani autem muze byt v nekterych pripadech casove vyhodnejsi.

runner42
11. října • 11:48

Píše o délce trasy 750km. Kam si myslíte, že se z Čech nebo Slovenska po ujetí 750km dostanete?

runner42
9. října • 11:12

Já jel v létě desetidenní roadtrip do Tromsø, směr tam přes Pobaltí a Finsko, zpátky přes Švédsko a Dánsko. Nádherný zážitek.
Jedním ze sedmnácti aut ve skupině byl i Model S. Vzdal to v Litvě, protože jediné možné nabití v místě přenocování ukazovalo čas 22 hodin!!!! Vzdal to jako jediný, a to s námi jela i jedničková Oktávka co měla natočeno přes 400.000 km. B-]
Tak asi tak.

Pavel F.
10. října • 21:54

Jestli je jediný problém v tom, že v Litvě nenabiju, tak to jsem asi ideální zákazník pro elektromobil. Neznám v okolí nikoho (včetně mne), kdo by při koupi auta zohledňoval možnost tankování v Litvě. :-D

Kuk Vykuk
11. října • 2:10

Runer už ze zoufalství doluje opravdové perly, nejdřív měl strach že s autem nedojede na grilovačku, pak že elektrokáry jsou auta pro teplouše, teď zase vytáh dobíjení Litvě. Za chvíli si bude stěžovat že elektrokára není ponorka a že nedolítne na Měsíc :-D:-D:-D

Joe Doe
9. října • 8:58

"Kolega Vondruška vás zatím dosti zevrubně informoval o tom, že jsme
se do Liptákova dopravili auty a že jsme po cestě brali benzín."

JohnST
8. října • 21:50

Auta na baterky to je presne ako ten vtip o ruskej tabletke. Rusi vymysleli tabletku, ze po nej clovek nemusel tri dni jest. Akurat ze vazila 5kg.:-D

dilema
8. října • 21:33

Jak se to asi projevilo na délce dobíjení? ;-)

Nikdo
8. října • 16:04

No jo no, je to debil....Auto s dojezdem 200 km je opravdu sen každého člověka :-). Kam jsme to světe dotáhli....

dsf
8. října • 13:15

Si to měl raději dát místo rakve na střechu, ušetřil by váhu přívěsu a nepřišel by o manévrovatelnost.

Buffalo007
8. října • 16:29

Jasně a tím že si dá takovou váhu na střechu, tak si vůbec nezhorší jízdní vlastnosti. Nehledě na to, že ty baterky budou taková váha, že na střechu to dát určitě nesmíte.

Jig
9. října • 10:51

Baterky na střechu je samozřejmě blbost, nicméně přívěsný vozík s takovou váhou jízdní vlastnosti taky zrovna nevylepší :)

Pepa
8. října • 12:37

Tak to je bezva reseni! To jo! Budeme jezdit s privesama!

Doporučujeme

Články odjinud