Za elektrickou Toyotu si zapřáhnul přívěs s baterií. Dojezd prý zdvojnásobil

Pepa  |  08. 10. 2018 12:37

Tak to je bezva reseni! To jo! Budeme jezdit s privesama!

Odpovědět  |   | 
Standa Blábol  |  08. 10. 2018 12:57

ještě lepší řešení by bylo tahat za sebou diesel generátor ,který by vyráběl energii

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 10. 2018 13:50

To už jsme v ČR dávno použily akorát za trochu větším vozidlem http://hradecketrolejbusy.cz/nz600.php...

Odpovědět  |   | 
Standa Blábol  |  08. 10. 2018 14:18

to se může ,ale zrovna jezdit na naftu nehledě na ty decibely co vylučuje diesel generátor

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 10. 2018 23:43

dnes už je to historie protože existují trolejbusy s pomocným diselagregátem případně bateriemi ale ve své době se to normálně používalo na prodloužených konečných linkách kde nebyli natažené troleje

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  09. 10. 2018 11:11

V Plzni se před pár lety začaly kupovat nové trolejbusy s dieselagregátem a normálně obsluhují lokality za točnou trolejbusů. Není to žádná historie, ale současnost.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  09. 10. 2018 16:15

Historií sem myslel ten přívěs s agregátem za 14Tr. Od chvíli kdy začaly jezdit 21Tr to není potřeba protože dieselagregát je přímo jejich součástí. Dnes se v Plzni místo toho v rámci ekologie již objevují trolejbusy které mají místo agregátu baterie. Ty se dobíjí pod trolejí a pak vystačí na úsek bez troleje např. k Olympii..

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  10. 10. 2018 21:47

Bateriové jsem zatím moc nepotkal. Asi jich zatím moc nebude. K Letkovu jsem dosud potkal jen dieselové.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  08. 10. 2018 13:15

Si to měl raději dát místo rakve na střechu, ušetřil by váhu přívěsu a nepřišel by o manévrovatelnost.

Odpovědět  |   | 
Buffalo007  |  08. 10. 2018 16:29

Jasně a tím že si dá takovou váhu na střechu, tak si vůbec nezhorší jízdní vlastnosti. Nehledě na to, že ty baterky budou taková váha, že na střechu to dát určitě nesmíte.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  09. 10. 2018 10:51

Baterky na střechu je samozřejmě blbost, nicméně přívěsný vozík s takovou váhou jízdní vlastnosti taky zrovna nevylepší :)

Odpovědět  |   | 
Standa Blábol  |  08. 10. 2018 16:33

když už přívěs tak to mohl zabudovat třeba do karavanu ,ale lepší řešení by bylo tohle prodat a koupit elektromobil s dojezdem 500 km

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 10. 2018 01:53

Na kterej nemá.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  08. 10. 2018 16:04

No jo no, je to debil....

Auto s dojezdem 200 km je opravdu sen každého člověka . Kam jsme to světe dotáhli....

Odpovědět  |   | 
Standa Blábol  |  08. 10. 2018 16:22

já to říkám pořád . pokud přechod na elektriku má být automobilová revoluce tak bych čekal dojezd alespoň dojezd 2 000 KM a dobití do 10 min
Takhle u mě prostě pořád vítězí 1,9 TDI s dojezdem 1 000 km a natankováním do 2 minut


Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  08. 10. 2018 18:35

A ještě tě doplním, že k tvému dojezdu bych osobně prosil po celou dobu jízdy teplo na palubě alespoň 22 C a to i kdy je venku -20.......

Kdyby měly elauta aspoň bufík, tak by se teplo dalo řešit ropou a elektrika jen na trakci. Nechtěl bych s elautem uvíznou v noci na dálnici v závějích a čekat 5 hodin na protažení.

Odpovědět  |   | 
Standa Blábol  |  08. 10. 2018 19:19

souhlas

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  10. 10. 2018 21:49

Nevíte o čem mluvíte. Na udržení teploty interiéru si vystačíte s tepelným čerpadlem. Mě to v zimě bere do 1kW na udržení teploty. Takže čekat 5 hodin na protažení je naprostá pohoda.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 10. 2018 01:56

Kuci potřebujou akorát protáhnout mozkový závity a pak se jim možná rozsvítí.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 10. 2018 08:50

No jo, auta zo spalovacim motorom maju bezne dojazd 2000 km.

Odpovědět  |   | 
Roman Bezkamene  |  09. 10. 2018 10:04

s debilem se nemá cenu bavit o ničem viď JOE DOE

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  09. 10. 2018 13:20

Nemaju, ale pokud někdo chce dělat revoluci, měl by nabídnout něco lepšího, než je tu dnes, vieš?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  10. 10. 2018 21:50

A proč to musí lepší v dojezdu? Auto má milion vlastností, takže to může být lepší v těch ostatních.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 10. 2018 01:58

Śmatlafouny udělali revoluci i s mizernou výdrží na baterky, takže v tom problém nebude

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  10. 10. 2018 05:29

2000km je právě ta revoluce, šmudlo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 10. 2018 02:00

To je sen každýho mít placatou prdel a chcát za jízdy do petky

Odpovědět  |   | 
Roman Bezkamene  |  08. 10. 2018 20:44

elektroauta sou na houno

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 10. 2018 02:01

Vopovaž se ho koupit.

Odpovědět  |   | 
dilema  |  08. 10. 2018 21:33

Jak se to asi projevilo na délce dobíjení?

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  08. 10. 2018 21:50

Auta na baterky to je presne ako ten vtip o ruskej tabletke. Rusi vymysleli tabletku, ze po nej clovek nemusel tri dni jest. Akurat ze vazila 5kg.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  08. 10. 2018 22:01

Mal som moznost cestovat do Talianska s kamosom co ma Teslu. Ja som isiel s Passatom 8. Dlzka trasy 750km. Vyrazali sme rano 5.00. Ja som dorazil na miesto o 15.30 a kamos o 18.50 a s prazdnou baterkou. My sme sa uz davno ubytovali a kupali v mori a on akurat tak riesil kde dobyjat a ako setrit zvysnu stavu v baterke. Mozem sa ja na take auto vyprdnut.
Passat 30000€. Tesla 95.000€.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 10. 2018 08:58

"Kolega Vondruška vás zatím dosti zevrubně informoval o tom, že jsme
se do Liptákova dopravili auty a že jsme po cestě brali benzín."

Odpovědět  |   | 
runner42  |  09. 10. 2018 11:12

Já jel v létě desetidenní roadtrip do Tromsø, směr tam přes Pobaltí a Finsko, zpátky přes Švédsko a Dánsko. Nádherný zážitek.
Jedním ze sedmnácti aut ve skupině byl i Model S. Vzdal to v Litvě, protože jediné možné nabití v místě přenocování ukazovalo čas 22 hodin!!!! Vzdal to jako jediný, a to s námi jela i jedničková Oktávka co měla natočeno přes 400.000 km.
Tak asi tak.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  10. 10. 2018 21:54

Jestli je jediný problém v tom, že v Litvě nenabiju, tak to jsem asi ideální zákazník pro elektromobil. Neznám v okolí nikoho (včetně mne), kdo by při koupi auta zohledňoval možnost tankování v Litvě.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 10. 2018 02:10

Runer už ze zoufalství doluje opravdové perly, nejdřív měl strach že s autem nedojede na grilovačku, pak že elektrokáry jsou auta pro teplouše, teď zase vytáh dobíjení Litvě. Za chvíli si bude stěžovat že elektrokára není ponorka a že nedolítne na Měsíc

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 10. 2018 09:22

Omezeni Tesly je dane a zname, ale omezeny bude asi i vas kamarad. Mel se do Italie prepravit letecky a automobil si pujcit na miste - pripadne si pujcit vhodnejsi automobil uz doma. Takhle to delavaji i lide, kteri si nemohou dovolit automobil za 95k ojro

Odpovědět  |   | 
runner42  |  10. 10. 2018 10:14

Je vidět, že vůbec necestujete. 750km z Čech do Itálie znamená z jižních Čech do severní Itálie. Letět z jižních Čech do severní Itálie je úplný nesmysl, protože časově to letadlem vyjde mnohem hůře, než cesta autem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 10. 2018 19:40

O jiznich Cechach a severni Italii v puvodnim prispevku ani tuk , ale mate pravdu, cestovani autem muze byt v nekterych pripadech casove vyhodnejsi.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  11. 10. 2018 11:48

Píše o délce trasy 750km. Kam si myslíte, že se z Čech nebo Slovenska po ujetí 750km dostanete?

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  10. 10. 2018 12:54

Třeba nechtěl cestovat letecky kvůli vyšším emisím, pokud by tedy cesta na letiště + přelet + cesta vypůjčeným autem byla z hlediska emisí horší než jízda po silnici s Teslou?

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 10. 2018 12:06

Elektrickou RAV 4 dělala Tesla a je to asi největší bazmek mezi elektroauty, tu by zachránil možná tak doprovodný kamión s baterkami.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 10. 2018 19:20

Bodejť ny to nebyl bazmek když to bylo vyrobitený pod taktovkou dinosaura Toyoty

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou už za 170.000 Kč. Co od něj čekat?

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou u…

Pořídit dnes nové auto se zárukou za méně než 200.000 korun není žádný problém. Sestavili jsme žebříček těch nejlevnějších aut podle výsledků registrací na českém trhu.

20.  10.  2018 | | 141 N/A
Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je extrémní, má nahradit tank

Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je …

Morálně i fakticky zastaralý hasičský tank má nahradit zodolněná Tatrovka. Nese jméno Titan a je dělaná pro ty nejtěžší situace.

14.  10.  2018 | | 33 N/A
Máme video nástupce Škody Rapid. V provozu odhalil vítanou novinku

Máme video nástupce Škody Rapid. V provozu …

Video a několik fotografií nástupce Škody Rapid nám poslal čtenář Autorevue. Vůz chytil při cestě z Prahy do Mladé Boleslavi a podělil se s námi i o pár informací, které dosud nezazněly.

26.  9.  2018 | | 73 N/A
Škoda 180/200 RS byla takové Porsche Východu. Znáte její příběh?

Škoda 180/200 RS byla takové Porsche Východ…

Tohle auto si spousta lidí pořád plete se slavnou Škodou 130 RS, je však starší, mělo větší a modernější motor, převodovku od Porsche a stotřicítka existuje právě i díky němu.

8.  10.  2018 | | 19 N/A
Tato nenápadná Škoda Superb má 560 koní. Ve sprintu porazí i BMW M5

Tato nenápadná Škoda Superb má 560 koní. Ve…

Superb dostal dvojnásobný výkon a zrychlení na úrovni supersportů. U ladění motoru to ovšem nezůstalo.

8.  10.  2018 | | 31 N/A