Za čistě elektrického Brouka budu bojovat, slíbil šéfdesignér Volkswagenu

Pauza se nekoná. VW Brouk bude součástí sériové výroby minimálně do roku 2018. Navíc se velmi intenzivně začíná spekulovat o variantě na elektřinu.
Za čistě elektrického Brouka budu bojovat, slíbil šéfdesignér Volkswagenu

Budoucnost patří elektřině, a ta postupem času začíná promlouvat i do tradičních modelů. Šéfdesignér německého koncernu Klaus Bischoff v rozhovoru pro VW Vortex uvedl, že myšlenka čistě elektrického Brouka se mu zamlouvá a bude za takový projekt tvrdě bojovat.

Za volantem Volkswagenu New Beetle RSi: Brouk „na druhou“

Za volantem Volkswagenu New Beetle RSi: Brouk „na druhou“

Volkswagen v posledních týdnech představil řadu futuristických konceptů, na kterých se designéři pořádně vyřádili. Pomáhá tomu i fakt, že u těchto automobilů se nepočítá s motorem vpředu, takže si návrháři mohou mnohem více vyhrát s proporcemi.

Vývoj elektrického Brouka ještě ani nezačal, ale jeho sériová výroba je pravděpodobná. Legendární model by mohl být postaven na druhé generaci platformy MQB, která má přijít v roce 2020. Určena je pro elektromobily, ale mohou na ní být postaveny i vozy s konvenčními TDI a TSI motory.

Porsche 356 (1948 - 1965): Takový sportovní VW Brouk

Porsche 356 (1948 - 1965): Takový sportovní VW Brouk

Bischoff dále potvrdil, že výroba Beetlu bude pokračovat minimálně do roku 2018.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků