Za čistě elektrického Brouka budu bojovat, slíbil šéfdesignér Volkswagenu

Pauza se nekoná. VW Brouk bude součástí sériové výroby minimálně do roku 2018. Navíc se velmi intenzivně začíná spekulovat o variantě na elektřinu.
Za čistě elektrického Brouka budu bojovat, slíbil šéfdesignér Volkswagenu

Budoucnost patří elektřině, a ta postupem času začíná promlouvat i do tradičních modelů. Šéfdesignér německého koncernu Klaus Bischoff v rozhovoru pro VW Vortex uvedl, že myšlenka čistě elektrického Brouka se mu zamlouvá a bude za takový projekt tvrdě bojovat.

Za volantem Volkswagenu New Beetle RSi: Brouk „na druhou“

Za volantem Volkswagenu New Beetle RSi: Brouk „na druhou“

Volkswagen v posledních týdnech představil řadu futuristických konceptů, na kterých se designéři pořádně vyřádili. Pomáhá tomu i fakt, že u těchto automobilů se nepočítá s motorem vpředu, takže si návrháři mohou mnohem více vyhrát s proporcemi.

Vývoj elektrického Brouka ještě ani nezačal, ale jeho sériová výroba je pravděpodobná. Legendární model by mohl být postaven na druhé generaci platformy MQB, která má přijít v roce 2020. Určena je pro elektromobily, ale mohou na ní být postaveny i vozy s konvenčními TDI a TSI motory.

Porsche 356 (1948 - 1965): Takový sportovní VW Brouk

Porsche 356 (1948 - 1965): Takový sportovní VW Brouk

Bischoff dále potvrdil, že výroba Beetlu bude pokračovat minimálně do roku 2018.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků