Za čistě elektrického Brouka budu bojovat, slíbil šéfdesignér Volkswagenu

Pauza se nekoná. VW Brouk bude součástí sériové výroby minimálně do roku 2018. Navíc se velmi intenzivně začíná spekulovat o variantě na elektřinu.
Za čistě elektrického Brouka budu bojovat, slíbil šéfdesignér Volkswagenu

Budoucnost patří elektřině, a ta postupem času začíná promlouvat i do tradičních modelů. Šéfdesignér německého koncernu Klaus Bischoff v rozhovoru pro VW Vortex uvedl, že myšlenka čistě elektrického Brouka se mu zamlouvá a bude za takový projekt tvrdě bojovat.

Za volantem Volkswagenu New Beetle RSi: Brouk „na druhou“

Za volantem Volkswagenu New Beetle RSi: Brouk „na druhou“

Volkswagen v posledních týdnech představil řadu futuristických konceptů, na kterých se designéři pořádně vyřádili. Pomáhá tomu i fakt, že u těchto automobilů se nepočítá s motorem vpředu, takže si návrháři mohou mnohem více vyhrát s proporcemi.

Vývoj elektrického Brouka ještě ani nezačal, ale jeho sériová výroba je pravděpodobná. Legendární model by mohl být postaven na druhé generaci platformy MQB, která má přijít v roce 2020. Určena je pro elektromobily, ale mohou na ní být postaveny i vozy s konvenčními TDI a TSI motory.

Porsche 356 (1948 - 1965): Takový sportovní VW Brouk

Porsche 356 (1948 - 1965): Takový sportovní VW Brouk

Bischoff dále potvrdil, že výroba Beetlu bude pokračovat minimálně do roku 2018.

bazar

VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 278 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 135 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 142 191 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků