Za cenu tohoto klíče můžete mít dvě Ferrari. V čem je tak unikátní?

Chtěli byste nový supersport, pěkný dům s bazénem, nebo klíč od auta? Tyto tři věci totiž mohou stát stejné peníze.

Firma Awain se zabývá výrobou luxusních klíčů pro ty nejluxusnější automobily. Se sídlem ve Finsku tak musí mít přirozeně zastoupení i v Dubaji, kde je po takových vytříbenostech poptávka. Klíč spolupracuje s modely od automobilek, jako jsou Bugatti, McLaren, Lamborghini, Rolls-Royce nebo Maybach.

Jedna nestačí. Sběratel si koupil všechny verze Astonu Martin Vanquish Zagato

Jedna nestačí. Sběratel si koupil všechny verze Astonu Martin Vanquish Zagato

Na výběr je ze tří variant. Quantum, Serenity a Phantom. I ten nejlevnější Quantum ale obsahuje 3,6 karátů pravých diamantů a 18karátové zlato. Stojí 49.000 eur. Ten nejdražší (Phantom) pak vyjde na půl milionu eur.

200 gramů těžký klíč má rámeček z bílého zlata a vedle kůže či dřeva uprostřed se honosí bilionem kulatých diamantů. Jeho exkluzivita spočívá také v tom, že zatímco první dvě varianty vzniknou ve dvaceti kusové sérii, Phantom bude pouze jeden. Už teď je jasné, že se o něj miliardáři perou.

Rolls-Royce Cullinan oficiálně: Je o dost větší než Bentley Bentayga

Rolls-Royce Cullinan oficiálně: Je o dost větší než Bentley Bentayga

Za cenu tohoto klíče byste si klidně mohli koupit většinu z nových supersportů. Za v přepočtu 12.795.000 Kč si můžete dovolit třeba Ferrari 812 Superfast nebo dvě 488 GTB. Kterému autu bude tento unikátní klíč patřit?

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků