Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakonec jen 15 000 korun

Automat Easy-R dostanete k jen k motoru 0.9 TCe o výkonu 66 kW (90 k). Je to vlastně klasická mechanická pětistupňová převodovka, ale obsluhu obstarává elektronika.
Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakonec jen 15 000 korun

Jednu z nejlevnějších cest, jak si na našem trhu pořídit auto se samočinným řazením, nyní nabízí rumunská Dacia. Automobilka před časem uvedla na trh vůbec poprvé ve své historii automat, konkrétně robotizovanou převodovku Easy-R

Oficiální ceníkový příplatek za převodovku Easy-R je pouhých 15 000 korun včetně DPH, což je ještě méně, než jak vycházel přepočet ze zahraničních trhů, kde stál automat do Dacie 600 eur.

Test Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Blackstorm: Může být Dacia krásná?  

Test Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Blackstorm: Může být Dacia krásná?  

Automat Easy-R dostanete za zmíněný patnáctitisícový příplatek jen k motoru 0.9 TCe o výkonu 66 kW (90 k). V případě modelu Dacia Sandero zaplatíte minimálně 252 900 korun za výbavu Arctica, u Dacie Logan pak 245 900 korun.

Robotizovaný automat Easy-R je vlastně klasická mechanická pětistupňová převodovka, ale obsluhu obstarává elektronika. K automatu a motoru 0.9 TCe automaticky dostanete také systém Stop/Start. Převodovka Easy-R je k dispozici také v modelu Logan MCV, ostatní Dacie jsou nadále nabízeny výhradně s manuálním řazením. Nejlevnějším vozem s automatem na českém trhu ale zůstává Škoda Citigo 1.0 MPI 44 kW za 211 700 korun.

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků