Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakonec jen 15 000 korun

Automat Easy-R dostanete k jen k motoru 0.9 TCe o výkonu 66 kW (90 k). Je to vlastně klasická mechanická pětistupňová převodovka, ale obsluhu obstarává elektronika.
Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakonec jen 15 000 korun

Jednu z nejlevnějších cest, jak si na našem trhu pořídit auto se samočinným řazením, nyní nabízí rumunská Dacia. Automobilka před časem uvedla na trh vůbec poprvé ve své historii automat, konkrétně robotizovanou převodovku Easy-R

Oficiální ceníkový příplatek za převodovku Easy-R je pouhých 15 000 korun včetně DPH, což je ještě méně, než jak vycházel přepočet ze zahraničních trhů, kde stál automat do Dacie 600 eur.

Test Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Blackstorm: Může být Dacia krásná?  

Test Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Blackstorm: Může být Dacia krásná?  

Automat Easy-R dostanete za zmíněný patnáctitisícový příplatek jen k motoru 0.9 TCe o výkonu 66 kW (90 k). V případě modelu Dacia Sandero zaplatíte minimálně 252 900 korun za výbavu Arctica, u Dacie Logan pak 245 900 korun.

Robotizovaný automat Easy-R je vlastně klasická mechanická pětistupňová převodovka, ale obsluhu obstarává elektronika. K automatu a motoru 0.9 TCe automaticky dostanete také systém Stop/Start. Převodovka Easy-R je k dispozici také v modelu Logan MCV, ostatní Dacie jsou nadále nabízeny výhradně s manuálním řazením. Nejlevnějším vozem s automatem na českém trhu ale zůstává Škoda Citigo 1.0 MPI 44 kW za 211 700 korun.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků