Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakonec jen 15 000 korun

Automat Easy-R dostanete k jen k motoru 0.9 TCe o výkonu 66 kW (90 k). Je to vlastně klasická mechanická pětistupňová převodovka, ale obsluhu obstarává elektronika.
Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakonec jen 15 000 korun

Jednu z nejlevnějších cest, jak si na našem trhu pořídit auto se samočinným řazením, nyní nabízí rumunská Dacia. Automobilka před časem uvedla na trh vůbec poprvé ve své historii automat, konkrétně robotizovanou převodovku Easy-R

Oficiální ceníkový příplatek za převodovku Easy-R je pouhých 15 000 korun včetně DPH, což je ještě méně, než jak vycházel přepočet ze zahraničních trhů, kde stál automat do Dacie 600 eur.

Test Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Blackstorm: Může být Dacia krásná?  

Test Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Blackstorm: Může být Dacia krásná?  

Automat Easy-R dostanete za zmíněný patnáctitisícový příplatek jen k motoru 0.9 TCe o výkonu 66 kW (90 k). V případě modelu Dacia Sandero zaplatíte minimálně 252 900 korun za výbavu Arctica, u Dacie Logan pak 245 900 korun.

Robotizovaný automat Easy-R je vlastně klasická mechanická pětistupňová převodovka, ale obsluhu obstarává elektronika. K automatu a motoru 0.9 TCe automaticky dostanete také systém Stop/Start. Převodovka Easy-R je k dispozici také v modelu Logan MCV, ostatní Dacie jsou nadále nabízeny výhradně s manuálním řazením. Nejlevnějším vozem s automatem na českém trhu ale zůstává Škoda Citigo 1.0 MPI 44 kW za 211 700 korun.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků