Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakonec jen 15 000 korun

Automat Easy-R dostanete k jen k motoru 0.9 TCe o výkonu 66 kW (90 k). Je to vlastně klasická mechanická pětistupňová převodovka, ale obsluhu obstarává elektronika.
Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakonec jen 15 000 korun

Jednu z nejlevnějších cest, jak si na našem trhu pořídit auto se samočinným řazením, nyní nabízí rumunská Dacia. Automobilka před časem uvedla na trh vůbec poprvé ve své historii automat, konkrétně robotizovanou převodovku Easy-R

Oficiální ceníkový příplatek za převodovku Easy-R je pouhých 15 000 korun včetně DPH, což je ještě méně, než jak vycházel přepočet ze zahraničních trhů, kde stál automat do Dacie 600 eur.

Test Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Blackstorm: Může být Dacia krásná?  

Test Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Blackstorm: Může být Dacia krásná?  

Automat Easy-R dostanete za zmíněný patnáctitisícový příplatek jen k motoru 0.9 TCe o výkonu 66 kW (90 k). V případě modelu Dacia Sandero zaplatíte minimálně 252 900 korun za výbavu Arctica, u Dacie Logan pak 245 900 korun.

Robotizovaný automat Easy-R je vlastně klasická mechanická pětistupňová převodovka, ale obsluhu obstarává elektronika. K automatu a motoru 0.9 TCe automaticky dostanete také systém Stop/Start. Převodovka Easy-R je k dispozici také v modelu Logan MCV, ostatní Dacie jsou nadále nabízeny výhradně s manuálním řazením. Nejlevnějším vozem s automatem na českém trhu ale zůstává Škoda Citigo 1.0 MPI 44 kW za 211 700 korun.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků