Z výrobní linky sjel první sériový Land Rover Discovery Sport

Z výrobní linky sjel první sériový Land Rover Discovery Sport

Z výrobní linky v Halewoodu sjel první sériově vyrobený Land Rover Discovery Sport. Tento exemplář rovnou zamířil do rukou představitelů společnosti Virgin Galactic, kteří ho budou používat v rámci příprav na první komerční let do vesmíru. Land Rover je partnerem tohoto projektu.

Land Rover Discovery Sport se představil České republice (první dojmy)

Land Rover Discovery Sport se představil České republice (první dojmy)

Discovery Sport se vyrábí vedle Range Roveru Evoque, se kterým sdílí přibližně padesát procent dílů. Rozšíření výroby si vyžádalo nemalé investice a potřebu přibrat další zaměstnance. Celkem vzniklo 250 nových pracovních míst. V továrně Halewood aktuálně pracuje už 4750 lidí.

Test Range Rover Evoque SD4 Sicilian Yellow: britská limitka  

Test Range Rover Evoque SD4 Sicilian Yellow: britská limitka  

Start výroby nového Discovery Sport je samozřejmě zajímavý také z pohledu dalších dodavatelů. Pro výrobu dodává své produkty dohromady 55 britských firem, z České republiky pak posílá své výrobky společnost Warroc Lightning, která produkuje přední i zadní světla. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků