Nový hybridní ústrojí pro Peugeoty 3008 a 5008 bude tvořeno novým benzinovým motorem PureTech s výkonem 100 kW (136 k), kombinovaným s rovněž novou elektrifikovanou dvouspojkovou převodovkou a 48V baterií. Jeho výhodou má být až o 15 procent nižší spotřeba, hodit se bude i vyšší točivý moment ve spodním spektru otáčkoměru. Zdroj: Peugeot

Nový hybridní ústrojí pro Peugeoty 3008 a 5008 bude tvořeno novým benzinovým motorem PureTech s výkonem 100 kW (136 k), kombinovaným s rovněž novou elektrifikovanou dvouspojkovou převodovkou a 48V baterií. Jeho výhodou má být až o 15 procent nižší spotřeba, hodit se bude i vyšší točivý moment ve spodním spektru otáčkoměru. | Zdroj: Peugeot

V roce 2023 má být každý model Peugeotu k dispozici minimálně s jedním hybridním, plug-in hybridním nebo elektrickým pohonem. Zdroj: Peugeot

V roce 2023 má být každý model Peugeotu k dispozici minimálně s jedním hybridním, plug-in hybridním nebo elektrickým pohonem. | Zdroj: Peugeot

Dalším plně elektrifikovaným modelem se stane E-408, tedy nový crossover se splývavou zádí. Dá se očekávat, že dostane nový elektromotor, představený již v E-208 - na snímku. Zdroj: Peugeot

Dalším plně elektrifikovaným modelem se stane E-408, tedy nový crossover se splývavou zádí. Dá se očekávat, že dostane nový elektromotor, představený již v E-208 - na snímku. | Zdroj: Peugeot

Ten disponuje výkonem 115 kW (156 k), v kombinaci s baterií o kapacitě 54 kWh by vůz měl zvládat okolo 400 kilometrů na jedno nabití. V nabídce doplní již ohlášené plug-in hybridní verze (na snímku modely 308 a 308 SW) se 132 kW (180 k) a 165 kW (225 k), u nichž Peugeot slibuje dojezd až 60 kilometrů čistě na elektřinu.  Zdroj: Peugeot

Ten disponuje výkonem 115 kW (156 k), v kombinaci s baterií o kapacitě 54 kWh by vůz měl zvládat okolo 400 kilometrů na jedno nabití. V nabídce doplní již ohlášené plug-in hybridní verze (na snímku modely 308 a 308 SW) se 132 kW (180 k) a 165 kW (225 k), u nichž Peugeot slibuje dojezd až 60 kilometrů čistě na elektřinu.  | Zdroj: Peugeot

Na své si přijdou i příznivci bezemisní jízdy v jedné stopě – značka představuje elektrický skútr e-Streetzone, osazený jednou či dvěma bateriemi. Ten s dvojicí akumulátorů a v režimu Eco slibuje solidní dojezd až 112 kilometrů. Zdroj: Peugeot

Na své si přijdou i příznivci bezemisní jízdy v jedné stopě – značka představuje elektrický skútr e-Streetzone, osazený jednou či dvěma bateriemi. Ten s dvojicí akumulátorů a v režimu Eco slibuje solidní dojezd až 112 kilometrů. | Zdroj: Peugeot

V roce 2023 má být každý model Peugeotu k dispozici minimálně s jedním hybridním, plug-in hybridním nebo elektrickým pohonem. Zdroj: Peugeot
Dalším plně elektrifikovaným modelem se stane E-408, tedy nový crossover se splývavou zádí. Dá se očekávat, že dostane nový elektromotor, představený již v E-208 - na snímku. Zdroj: Peugeot
Ten disponuje výkonem 115 kW (156 k), v kombinaci s baterií o kapacitě 54 kWh by vůz měl zvládat okolo 400 kilometrů na jedno nabití. V nabídce doplní již ohlášené plug-in hybridní verze (na snímku modely 308 a 308 SW) se 132 kW (180 k) a 165 kW (225 k), u nichž Peugeot slibuje dojezd až 60 kilometrů čistě na elektřinu.  Zdroj: Peugeot
Na své si přijdou i příznivci bezemisní jízdy v jedné stopě – značka představuje elektrický skútr e-Streetzone, osazený jednou či dvěma bateriemi. Ten s dvojicí akumulátorů a v režimu Eco slibuje solidní dojezd až 112 kilometrů. Zdroj: Peugeot
5
Fotogalerie

Z Peugeotů 3008 a 5008 budou další hybridy, tentokrát s tříválcem. Přijde i elektrická 408 a nový skútr

Francouzská značka pokračuje v elektrifikaci napříč mnoha modely. Už v příštím roce se objeví nové možnosti, včetně jednostopé.

V roce 2023 má být každý model Peugeotu k dispozici minimálně s jedním hybridním, plug-in hybridním nebo elektrickým pohonem. Značka se tak stane první ze skupiny Stellantis s novou generací hybridních pohonů, kterou nejprve obdrží modely 3008 a 5008 – další budou následovat.

Ústrojí bude tvořeno novým benzinovým motorem PureTech s výkonem 100 kW (136 k), kombinovaným s rovněž novou elektrifikovanou dvouspojkovou převodovkou a 48V baterií. Jeho výhodou má být až o 15 procent nižší spotřeba, hodit se bude i vyšší točivý moment ve spodním spektru otáčkoměru. V nízkých rychlostech ve městě, například popojíždění v kolonách, bude možné ujet bezemisně až jeden kilometr.

Dalším plně elektrifikovaným modelem se stane E-408, tedy nový crossover se splývavou zádí. Dá se očekávat, že dostane nový elektromotor, představený již v E-208 a E-308. Ten disponuje výkonem 115 kW (156 k), v kombinaci s baterií o kapacitě 54 kWh by vůz měl zvládat okolo 400 kilometrů na jedno nabití. V nabídce doplní již ohlášené plug-in hybridní verze se 132 kW (180 k) a 165 kW (225 k), u nichž Peugeot slibuje dojezd až 60 kilometrů čistě na elektřinu.

Na své si přijdou i příznivci bezemisní jízdy v jedné stopě. Značka ukázala elektrický skútr e-Streetzone, osazený jednou či dvěma bateriemi. Ten s dvojicí akumulátorů a v režimu Eco slibuje solidní dojezd až 112 kilometrů.

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud