Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

Testy akcelerace z klidu na stovku probíhají v drtivé většině případů na suchém asfaltu, aby naměřená hodnota vypadala co možná nejlépe. Netradiční zkoušky se nebál Land Rover, který otestoval zrychlení svého Range Roveru Sport SVR v několika různých podmínkách. Výsledkem je povedené video.

S autem po sjezdovce smrti. Range Rover Sport se řítil až 155 km/hod

S autem po sjezdovce smrti. Range Rover Sport se řítil až 155 km/hod

V útrobách automobilu je uschován osmiválec o výkonu 550 koňských sil, díky kterému jsou naměřené hodnoty úctyhodné napříč všemi povrchy. Na asfaltu zvládne sportovní SUV zrychlit na 100 km/h za 4,7 sekundy. Na štěrku to trvá 5,3 sekundy a na trávě a písku o 0,2 sekundy více.

Součástí testu byla také jízda na sněhu. Zkouška proběhla v zimním testovacím středisku v Arjeplogu na severu Švédska. Jízdu na kombinovaném povrchu ze sněhu a ledu zvládl Range Rover za 11,3 sekundy.

Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Nejedná se o první netradiční test tohoto modelu. V roce 2015, krátce po uvedení na trh, vzal Land Rover své sportovní SUV na repliku trati Silverstone, která byla "postavena" na ledové ploše poblíž Arktidy. Range Rover Sport SVR je také nejrychlejším SUV na legendárním Nordschleife. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků