Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

Testy akcelerace z klidu na stovku probíhají v drtivé většině případů na suchém asfaltu, aby naměřená hodnota vypadala co možná nejlépe. Netradiční zkoušky se nebál Land Rover, který otestoval zrychlení svého Range Roveru Sport SVR v několika různých podmínkách. Výsledkem je povedené video.

S autem po sjezdovce smrti. Range Rover Sport se řítil až 155 km/hod

S autem po sjezdovce smrti. Range Rover Sport se řítil až 155 km/hod

V útrobách automobilu je uschován osmiválec o výkonu 550 koňských sil, díky kterému jsou naměřené hodnoty úctyhodné napříč všemi povrchy. Na asfaltu zvládne sportovní SUV zrychlit na 100 km/h za 4,7 sekundy. Na štěrku to trvá 5,3 sekundy a na trávě a písku o 0,2 sekundy více.

Součástí testu byla také jízda na sněhu. Zkouška proběhla v zimním testovacím středisku v Arjeplogu na severu Švédska. Jízdu na kombinovaném povrchu ze sněhu a ledu zvládl Range Rover za 11,3 sekundy.

Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Nejedná se o první netradiční test tohoto modelu. V roce 2015, krátce po uvedení na trh, vzal Land Rover své sportovní SUV na repliku trati Silverstone, která byla "postavena" na ledové ploše poblíž Arktidy. Range Rover Sport SVR je také nejrychlejším SUV na legendárním Nordschleife. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Land Rover Range Rover Evoque 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 35 760 km
Cena: 720 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 151 321 km
Cena: 218 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 213 004 km
Cena: 153 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2007
Stav: 258 712 km
Cena: 220 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2
Rok výroby: 2012
Stav: 44 957 km
Cena: 780 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 215 968 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků