Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

Testy akcelerace z klidu na stovku probíhají v drtivé většině případů na suchém asfaltu, aby naměřená hodnota vypadala co možná nejlépe. Netradiční zkoušky se nebál Land Rover, který otestoval zrychlení svého Range Roveru Sport SVR v několika různých podmínkách. Výsledkem je povedené video.

S autem po sjezdovce smrti. Range Rover Sport se řítil až 155 km/hod

S autem po sjezdovce smrti. Range Rover Sport se řítil až 155 km/hod

V útrobách automobilu je uschován osmiválec o výkonu 550 koňských sil, díky kterému jsou naměřené hodnoty úctyhodné napříč všemi povrchy. Na asfaltu zvládne sportovní SUV zrychlit na 100 km/h za 4,7 sekundy. Na štěrku to trvá 5,3 sekundy a na trávě a písku o 0,2 sekundy více.

Součástí testu byla také jízda na sněhu. Zkouška proběhla v zimním testovacím středisku v Arjeplogu na severu Švédska. Jízdu na kombinovaném povrchu ze sněhu a ledu zvládl Range Rover za 11,3 sekundy.

Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Nejedná se o první netradiční test tohoto modelu. V roce 2015, krátce po uvedení na trh, vzal Land Rover své sportovní SUV na repliku trati Silverstone, která byla "postavena" na ledové ploše poblíž Arktidy. Range Rover Sport SVR je také nejrychlejším SUV na legendárním Nordschleife. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

včera | Vladimír Kadera | 60 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky