Z nuly na 400 km/h a zpět na nulu? Bugatti Chiron to prý stihne pod minutu

8 komentářů

dpcstb
20. února • 14:40

zaujimave. na to ako unikatne to auto je, nikde som nevidel poriadne recenzie a ani predvedene vykony.

18. února • 12:33

A ja si naivne myslel, ze Francouzi s tim svym dekadentnim prezidentem chteji snizit emise Co2 minimalne o 50% , zatimco svym milionarum chteji zvysit dane minimalne na 150% . Potom si ale kladu usmevnou otazku, pro koho toto auto zabozrouti vlastne delaji?

Kuk Vykuk
18. února • 13:49

Až na to, že tydle žabožrouti žerou brátwursty :-))

marek
18. února • 17:00

Tobě je deset že píšeš takové blbosti?

Kuk Vykuk
20. února • 18:15

Ne je mi 5, protože každý 5-ti letý dítě ví že Bugatti je německej VW a i když je dnes ve Francii tak je na území bejvalýho Německa. :-PB-]

Kuk Vykuk
18. února • 13:49

Až na to, že tydle žabožrouti žerou brátwursty :-))

marek
18. února • 13:47

Tak ono hlavně buggati patří koncernu VW... Takže nejde ani tak o frantiky, ale o koncern.
Když dřív VW řeklo, že chce postavit auto, co jede 400 za hodinu... Tak se jim každý smál... A ono ejhle... Přišel veyron.
Je logické, že taková ikona bude mít nástupce.

josephko
18. února • 9:08

Po takom kúsku ale treba určite na Chirone vymeniť minimálne brzdové obloženie a gumy - to celé aspoň za 2 melóny...

Doporučujeme

Články odjinud