Z Nissanu Micra je klasické městské auto. Ceny v ČR začínají na 259 000 Kč

Zatímco minulé generace malého Nissanu měly spíše boubelaté tvary, nyní chce japonská automobilka zaujmout publikum ostře řezanými rysy karosérie.

Letošní jaro přinese na český trh rovněž novou generaci tradičního malého modelu značky Nissan - vozu Micra.

Tuzemské zastoupení japonské automobilky již oznámilo i české ceny. Startují na úrovni 259 000 Kč.

Oproti minulosti auto výrazně povyrostlo. Nyní je jeho délka bez jednoho milimetru rovné čtyři metry, šířka (bez zpětných zrcátek) činí 1743 milimetrů a na výšku má 1455 milimetrů. Zavazadlový prostor pojme rovných 300 litrů. Zcela jiná písnička je také design. Pryč je známá líbivá boubelka, nyní přišly na řadu ostré sportovní tvary. 

Zájemce o základní verzi získá model vybavený litrovým zážehovým tříválcem s výkonem 52 kW (71 koní) ve výbavovém stupni Visia. Ten zahrnuje patnáctipalcová ocelová kola, LED světla pro denní svícení, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, palubní počítač, šestici airbagů, asistenční systém pro rozjezdy do kopce, omezovač rychlosti a systém autonomního brzdění před překážkami s detekcí chodců.

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Klimatizaci a rádio nabízí až vyšší výbavový stupeň Visia +, za který se připlácí 35 000 Kč. Následují výbavy Acenta a N-Conecta. Nejvyšším stupněm je Tecna, kterou lze pořídit nejméně za 374 000 Kč. Takový vůz má již sedmnáctipalcová hliníková kol, mlhovky, kožený volant, automatickou klimatizaci, ambientní osvětlení, tempomat, startovací tlačítko, navigaci, audiosystém Bose s reproduktory v hlavové opěrce a zadní parkovací kameru.

Například vyhřívání sedaček nebo rezervní kolo je ale i v této vrcholné verzi za příplatek.

Nissan nabídne velké možnosti pro dotvoření exteriéru i interiéru vozu podle vlastního vozu. Například za 7500 Kč je k dispozici modré nebo oranžové čalounění, za 24 000 Kč pak kožené sedačky a červené čalounění z umělé kůže na lemech sedaček, na palubní desce i na výplních dveří.

Test Nissan Juke 1.6 DIG-T – Žába na divoko

Test Nissan Juke 1.6 DIG-T – Žába na divoko

Dále lze v cenách od 10 000 do 31 250 Kč získat sady pro zkrášlení exteriéru zahrnující prvky počínaje prahovými lištami, přes kryty vnějších zpětných zrcátek až po polepy střechy a kapoty.

Vůz bude kromě zmíněného základního litrového agregátu pohánět rovněž přeplňovaný tříválec 0,9 l s výkonem 66 kW (90 koní) nebo turbodiesel 1,5 dCi. Ten má stejné výkonové hodnoty jako výše zmíněný zážehový turbomotor. Jeho cena je poměrně příznivá - od 314 900 Kč. Tato verze je pochopitelně nejúspornější. Na sto kilometrů má v kombinovaném režimu spotřebovávat jen 3,5 litru nafty.

Obsáhlou galerii oficiálních snímků vozu si můžete prohlédnout zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků