Z německých prémiových značek si dělají legraci už i u Lexusu

Na tomto místě jsme vás jen před pár dny informovali o reklamní kampani značky Nissan, která ukazuje, že zejména model 370Z deklasuje většinu německých konkurentů nejen výkonem, ale též citelně nižší pořizovací cenou. A proti tomu nelze nic namítat.

V podobném, leč nikoli tak agresivním duchu se nese též nová kampaň luxusní značky Lexus prezentovaná v Jihoafrické republice. Lexus poukazuje především na to, že standardní výbava konkurenčních vozů značek BMW, Audi a Mercedes-Benz je žalostná, zatímco u Lexusů jsou prvky jako špičková audisosoustava, elektrické ovládání sedadel, couvací kamera nebo hlasové ovládání zcela běžnými. A tomu odpovídá i hlavní slogan: „Nabídka Lexus. Kde je příplatkové standardem“.

Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
U Lexusu nechápou, že modro-bílá vrtule, stříbrný šíp nebo čtyři kruhy zkrátka nejsou zadarmo...
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků