Z německých prémiových značek si dělají legraci už i u Lexusu

Na tomto místě jsme vás jen před pár dny informovali o reklamní kampani značky Nissan, která ukazuje, že zejména model 370Z deklasuje většinu německých konkurentů nejen výkonem, ale též citelně nižší pořizovací cenou. A proti tomu nelze nic namítat.

V podobném, leč nikoli tak agresivním duchu se nese též nová kampaň luxusní značky Lexus prezentovaná v Jihoafrické republice. Lexus poukazuje především na to, že standardní výbava konkurenčních vozů značek BMW, Audi a Mercedes-Benz je žalostná, zatímco u Lexusů jsou prvky jako špičková audisosoustava, elektrické ovládání sedadel, couvací kamera nebo hlasové ovládání zcela běžnými. A tomu odpovídá i hlavní slogan: „Nabídka Lexus. Kde je příplatkové standardem“.

Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
U Lexusu nechápou, že modro-bílá vrtule, stříbrný šíp nebo čtyři kruhy zkrátka nejsou zadarmo...
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků