Z německých prémiových značek si dělají legraci už i u Lexusu

Na tomto místě jsme vás jen před pár dny informovali o reklamní kampani značky Nissan, která ukazuje, že zejména model 370Z deklasuje většinu německých konkurentů nejen výkonem, ale též citelně nižší pořizovací cenou. A proti tomu nelze nic namítat.

V podobném, leč nikoli tak agresivním duchu se nese též nová kampaň luxusní značky Lexus prezentovaná v Jihoafrické republice. Lexus poukazuje především na to, že standardní výbava konkurenčních vozů značek BMW, Audi a Mercedes-Benz je žalostná, zatímco u Lexusů jsou prvky jako špičková audisosoustava, elektrické ovládání sedadel, couvací kamera nebo hlasové ovládání zcela běžnými. A tomu odpovídá i hlavní slogan: „Nabídka Lexus. Kde je příplatkové standardem“.

Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
U Lexusu nechápou, že modro-bílá vrtule, stříbrný šíp nebo čtyři kruhy zkrátka nejsou zadarmo...
Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

dnes | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 28 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků