Pri kvalite HW a SW od VW robot auto nikdy nenajde anebo auto zavola robota s kavou . Dalsi odvadeni pozornosti VW od neskutecneho pruseru,ktery se provali velice brzo. Totalni kolaps cele VW Group.
Tak roztomilý by i byl, ale to je asi tak všechno. Korupcí a šejdířstvím prolezlý lžikoncern si nic jiného ani nezaslouží.
Korupce na vejvyssi urovni byla prokazana a odsouzene pouze v Hyundai - Kia. Hlupaci zustnou hlupaky,nemaji na vysokou hru. Ale korupci prolezly je porad,akorat jen na te detske urovni a nikdo uz je nebere vazne.
Petr Umr psal, že Octavia I vzadu nemá žádné deformační zóny - to je ten větší problém koncernu Filckawagen.
A doveze ho tam zase elektro auto nebo nafťák s euro 4 ????
V Česku nepochybně nafťák s Euro3 neplnící ani Euro1, oblíbený to povoz absolventů vysoké školy života.
Samozrejme povysen na vykonu chipem tuningovym a ponizen o deaktivaci DPF
Euro 3 nemá DPF, experte.
Napriklad Fiat - Opel pouzivali filtr pevnych castic uz od euro 3O velkych tezkych vozidlech ani nemluve. Takze klidek - EXPERTE
Jo, z myšlenky je prototyp. Ale zapomněli jste napsat, že z japonské myšlenky. Tohle už mají Japonci, a když s tím přišli, každý se jim posmíval. Ale teď to má Hitlerwagen a je to MYŠLENKA! Voni jsou hlava, pane vachmajstr...
To je samozrejme znamy fakt,ale nepodstatny vzhledem k meritu veci - VW je neschopne
Aha, takže na dobití jedné baterie je potřeba nabíjení a vybíjení dalších dvou baterií (modulu a robota samotného), o další infrastruktuře ani nemluvě - to je ta ekologie?
VW bude muset zvládnout napřed obyčejný adaptabilní tempomat v svém slavném ID 3 a teprve potom fantazírovat.
Odpoutavani pozornosti od opravdovych problemu VW Group. Hyundai - Kia dela to same svymi revolucnimi reklamama a prezentaci Ioniq 5 a podobnymi nesmysly. Jsou na pokraji bankrotu,balancuji nad propasti a bohuzel neni navratu. Kazdy dalsi spatny krok anebo poryv vetru - vetsi problem - znamena konec. Hyundai ma nehorazne pohledavky po celem svete a VW ma nehorazne dluhy za elektrocestu. Konecna- vystupovat.
Lžeš.
Samsung už to má 2 roky a funkční. VW je opět pozadu a opět má jen malůvky. https://youtu.be/5on--fx-mjw...
Každej nahrazenej spalovák se počítá
Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.
Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?
Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?
S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.
Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.
Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.
Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.
V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.