Z myšlenky je prototyp. VW ukazuje robota, který vám na zavolání dobije elektromobil

16 komentářů

Kuk Vykuk
3. ledna • 2:57

Samsung už to má 2 roky a funkční. VW je opět pozadu a opět má jen malůvky. :-DB-]
https://youtu.be/5on--fx-mjw...

Helle
29. prosince • 18:25

VW bude muset zvládnout napřed obyčejný adaptabilní tempomat v svém slavném ID 3 a teprve potom fantazírovat.

=
29. prosince • 18:35

Odpoutavani pozornosti od opravdovych problemu VW Group.
Hyundai - Kia dela to same svymi revolucnimi reklamama a prezentaci Ioniq 5 a podobnymi nesmysly.
Jsou na pokraji bankrotu,balancuji nad propasti a bohuzel neni navratu. Kazdy dalsi spatny krok anebo poryv vetru - vetsi problem - znamena konec. Hyundai ma nehorazne pohledavky po celem svete a VW ma nehorazne dluhy za elektrocestu.
Konecna- vystupovat.

Driver
30. prosince • 21:25

Lžeš.

buds
29. prosince • 18:10

Aha, takže na dobití jedné baterie je potřeba nabíjení a vybíjení dalších dvou baterií (modulu a robota samotného), o další infrastruktuře ani nemluvě - to je ta ekologie? :-D

HRD
29. prosince • 17:53

Jo, z myšlenky je prototyp. Ale zapomněli jste napsat, že z japonské myšlenky. Tohle už mají Japonci, a když s tím přišli, každý se jim posmíval. Ale teď to má Hitlerwagen a je to MYŠLENKA! Voni jsou hlava, pane vachmajstr...

=
29. prosince • 18:38

To je samozrejme znamy fakt,ale nepodstatny vzhledem k meritu veci - VW je neschopne

Plextor
29. prosince • 17:24

A doveze ho tam zase elektro auto nebo nafťák s euro 4 ????

EL2020
29. prosince • 17:28

V Česku nepochybně nafťák s Euro3 neplnící ani Euro1, oblíbený to povoz absolventů vysoké školy života.

=
29. prosince • 17:47

Samozrejme povysen na vykonu chipem tuningovym a ponizen o deaktivaci DPF

Petr Z.
29. prosince • 18:52

Euro 3 nemá DPF, experte.

=
29. prosince • 19:27

Napriklad Fiat - Opel pouzivali filtr pevnych castic uz od euro 3
O velkych tezkych vozidlech ani nemluve.
Takze klidek - EXPERTE

Petr Zmrd
29. prosince • 16:01

Petr Umr psal, že Octavia I vzadu nemá žádné deformační zóny - to je ten větší problém koncernu Filckawagen.

Kundaj & Hovnaj
29. prosince • 14:18

Tak roztomilý by i byl, ale to je asi tak všechno. Korupcí a šejdířstvím prolezlý lžikoncern si nic jiného ani nezaslouží.

=
29. prosince • 14:44

Korupce na vejvyssi urovni byla prokazana a odsouzene pouze v Hyundai - Kia.
Hlupaci zustnou hlupaky,nemaji na vysokou hru. Ale korupci prolezly je porad,akorat jen na te detske urovni a nikdo uz je nebere vazne.

=
29. prosince • 13:10

Pri kvalite HW a SW od VW robot auto nikdy nenajde anebo auto zavola robota s kavou .
Dalsi odvadeni pozornosti VW od neskutecneho pruseru,ktery se provali velice brzo. Totalni kolaps cele VW Group.

Doporučujeme

Články odjinud