Automobilka Nissan představila prototyp záchranářského vozu, který by měl být vysílán v případech nejvyšší nouze, třeba na místa přírodních katastrof. Vůz pojmenovaný Re-Leaf je v podstatě pojízdný generátor elektřiny, který může zásobovat například zdravotní stanice. Zdroj: Nissan

Automobilka Nissan představila prototyp záchranářského vozu, který by měl být vysílán v případech nejvyšší nouze, třeba na místa přírodních katastrof. Vůz pojmenovaný Re-Leaf je v podstatě pojízdný generátor elektřiny, který může zásobovat například zdravotní stanice. | Zdroj: Nissan

Re-Leaf má své základy v elektromobilu  Nissan Leaf . V případě přírodní katastrofy trvá obnovení elektrické energie zhruba 24 až 48 hodin. Novinka má tedy sloužit k tomu, aby toto kritické období vykryla. Zdroj: Nissan

Re-Leaf má své základy v elektromobilu Nissan Leaf. V případě přírodní katastrofy trvá obnovení elektrické energie zhruba 24 až 48 hodin. Novinka má tedy sloužit k tomu, aby toto kritické období vykryla. | Zdroj: Nissan

Model Leaf e+ má baterii o kapacitě 62 kWh. Průměrný dům tak dokáže zásobovat elektřinou po dobu šesti dnů.  Zdroj: Nissan

Model Leaf e+ má baterii o kapacitě 62 kWh. Průměrný dům tak dokáže zásobovat elektřinou po dobu šesti dnů.  | Zdroj: Nissan

Po dobu 24 hodin pak dokáže najednou zásobovat elektřinou bourací kladivo, přetlakový ventilátor, plicní ventilátor a LED reflektor o výkonu 100 W. Z místa pak už asi neodjede, ale nápomocný bude. Zdroj: Nissan

Po dobu 24 hodin pak dokáže najednou zásobovat elektřinou bourací kladivo, přetlakový ventilátor, plicní ventilátor a LED reflektor o výkonu 100 W. Z místa pak už asi neodjede, ale nápomocný bude. | Zdroj: Nissan

Vůz má za předními sedadly úložný prostor pro různé záchranářské pomůcky. Může také sloužit jako mobilní stanice zdravotníků. S komunikací pak pomůže 32palcová LED obrazovka u zavazadlového prostoru. Zdroj: Nissan

Vůz má za předními sedadly úložný prostor pro různé záchranářské pomůcky. Může také sloužit jako mobilní stanice zdravotníků. S komunikací pak pomůže 32palcová LED obrazovka u zavazadlového prostoru. | Zdroj: Nissan

Pro jízdu ve špatně přístupných místech má také terénní pneumatiky a vyšší světlou výšku (225 mm). Zdroj: Nissan

Pro jízdu ve špatně přístupných místech má také terénní pneumatiky a vyšší světlou výšku (225 mm). | Zdroj: Nissan

Na podobné situace se dnes běžně používají elektrocentrály, které jsou ovšem těžké a hlučné. Na druhou stranu je stačí jen doplňovat benzinem a po ukončení akce se ve dvou lidech naloží do auta. Zdroj: Nissan

Na podobné situace se dnes běžně používají elektrocentrály, které jsou ovšem těžké a hlučné. Na druhou stranu je stačí jen doplňovat benzinem a po ukončení akce se ve dvou lidech naloží do auta. | Zdroj: Nissan

 Zdroj: Nissan

| Zdroj: Nissan

 Zdroj: Nissan

| Zdroj: Nissan

 Zdroj: Nissan

| Zdroj: Nissan

 Zdroj: Nissan

| Zdroj: Nissan

 Zdroj: Nissan

| Zdroj: Nissan

 Zdroj: Nissan

| Zdroj: Nissan

 Zdroj: Nissan

| Zdroj: Nissan

 Zdroj: Nissan

| Zdroj: Nissan

Re-Leaf má své základy v elektromobilu  Nissan Leaf . V případě přírodní katastrofy trvá obnovení elektrické energie zhruba 24 až 48 hodin. Novinka má tedy sloužit k tomu, aby toto kritické období vykryla. Zdroj: Nissan
Model Leaf e+ má baterii o kapacitě 62 kWh. Průměrný dům tak dokáže zásobovat elektřinou po dobu šesti dnů.  Zdroj: Nissan
Po dobu 24 hodin pak dokáže najednou zásobovat elektřinou bourací kladivo, přetlakový ventilátor, plicní ventilátor a LED reflektor o výkonu 100 W. Z místa pak už asi neodjede, ale nápomocný bude. Zdroj: Nissan
Vůz má za předními sedadly úložný prostor pro různé záchranářské pomůcky. Může také sloužit jako mobilní stanice zdravotníků. S komunikací pak pomůže 32palcová LED obrazovka u zavazadlového prostoru. Zdroj: Nissan
15
Fotogalerie

Z lístku záchranářem. Nissan předělal nejprodávanější EV na pojízdný generátor

Vyšší světlá výška, terénní pneumatiky a hromada elektřiny pro bourací kladiva. Nový Nissan Re-Leaf chce zachraňovat životy.

Automobilka Nissan představila prototyp záchranářského vozu, který by měl být vysílán v případech nejvyšší nouze, třeba na místa přírodních katastrof. Vůz pojmenovaný Re-Leaf je v podstatě pojízdný generátor elektřiny, který může zásobovat například zdravotní stanice.

Re-Leaf má své základy v elektromobilu Nissan Leaf. V případě přírodní katastrofy trvá obnovení elektrické energie zhruba 24 až 48 hodin. Novinka má tedy sloužit k tomu, aby toto kritické období vykryla.

Model Leaf e+ má baterii o kapacitě 62 kWh. Průměrný dům tak dokáže zásobovat elektřinou po dobu šesti dnů. Po dobu 24 hodin pak dokáže najednou zásobovat elektřinou bourací kladivo, přetlakový ventilátor, plicní ventilátor a LED reflektor o výkonu 100 W. Z místa pak už asi neodjede, ale nápomocný bude.

Vůz má za předními sedadly úložný prostor pro různé záchranářské pomůcky. Může také sloužit jako mobilní stanice zdravotníků. S komunikací pak pomůže 32palcová LED obrazovka u zavazadlového prostoru. Pro jízdu ve špatně přístupných místech má také terénní pneumatiky a vyšší světlou výšku (225 mm).

Na podobné situace se dnes běžně používají elektrocentrály, které jsou ovšem těžké a hlučné. Na druhou stranu je stačí jen doplňovat benzinem a po ukončení akce se ve dvou lidech naloží do auta.

Nissan

Historie japonského Nissanu sahá do roku 1911. Jeho automobily se však až do 1982–1984, kdy nastalo přejmenování, nazývaly Datsun.

Nissan v roce 1989 vytvořil samostatnou luxusní značku Infiniti. V roce 1999 uzavřel partnerství s Renaultem.

Nissan Micra • Nissan Leaf •​ Nissan Qashqai •​ Nissan X-Trail •​ Nissan Juke •​ Nissan Navara •​ Nissan 370Z •​ Nissan Ariya •​ Nissan GT-R

Doporučujeme

Články odjinud