Chtěl bych takové auto vidět na takovém svahu v zimě, při takové dobré adhezi jako ve videu to každý řidič musí zvládnout i bez asistenta. Jednou jsem jel v zimě z prudkého kopce i s řetězy a auto jelo jak sáně a přibrzdil jsem díky mantinelům sněhu.
Já zase na sněhu pomalu sjížděl prudký kopec s vyšláplou spojkou a brzdami a i když ABS zuřivě vrčelo, auto jelo čím dál rychleji. Ale stačilo spojku pustit a motor plynule brzdící všechna čtyři kola auto zpomalil ihned a daleko účinněji než celá slavná elektronika.
A hlavně, auta se systémem sjíždění kopců mají doporučení, že tyto sytémy se nemají používat na sněhu a ledu... Přitom je to přesně to, s čím se většina z nás potýká přes zimu...
Tohle ma smysl az v opravdovem terenu, kdy ABS zpusobuje trabl a necha kola zablokovat. Ale zas do takovyho "bordelu" se jezdi s offem a ne "pozapixslou". Hodi se redukce, zasperuje se a na 1 se to necha krokem sjet.
A proč si vlastně autor článku myslí že elektronika brzdí líp než my ?
Ten terén je kde?:-D
ten je chystany pre inu "triedu". Pre Scout je toto "teren" :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.