Z kopce v terénu nebrzděte! Elektronika zpomalí lépe než vy

Z kopce v terénu nebrzděte! Elektronika zpomalí lépe než vy

Poprvé se v autech asistent pro sjíždění prudkých svahů objevil v polovině minulého desetiletí. Systém, který po aktivaci zajišťuje bez nutnosti šlapat na brzdový pedál zpomalení pohybu auta z kopce na rychlost přibližně 6-8 kilometrů v hodině, je v současnosti instalovaný i v řadě aut, s nimiž se obvykle do těžších podmínek nevydáváte. Podívejte se, jak funguje v modernizované Škodě Octavia Scout. 

Upozorňujeme ještě, že drobným štěrkem pokrytý kopec na polygonu v rakouském Pachfurthu je ve skutečnosti strmější, než to vypadá na následujícím videu:

   

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků