Z kopce v terénu nebrzděte! Elektronika zpomalí lépe než vy

Z kopce v terénu nebrzděte! Elektronika zpomalí lépe než vy

Poprvé se v autech asistent pro sjíždění prudkých svahů objevil v polovině minulého desetiletí. Systém, který po aktivaci zajišťuje bez nutnosti šlapat na brzdový pedál zpomalení pohybu auta z kopce na rychlost přibližně 6-8 kilometrů v hodině, je v současnosti instalovaný i v řadě aut, s nimiž se obvykle do těžších podmínek nevydáváte. Podívejte se, jak funguje v modernizované Škodě Octavia Scout. 

Upozorňujeme ještě, že drobným štěrkem pokrytý kopec na polygonu v rakouském Pachfurthu je ve skutečnosti strmější, než to vypadá na následujícím videu:

   

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků