Z kopce v terénu nebrzděte! Elektronika zpomalí lépe než vy

Z kopce v terénu nebrzděte! Elektronika zpomalí lépe než vy

Poprvé se v autech asistent pro sjíždění prudkých svahů objevil v polovině minulého desetiletí. Systém, který po aktivaci zajišťuje bez nutnosti šlapat na brzdový pedál zpomalení pohybu auta z kopce na rychlost přibližně 6-8 kilometrů v hodině, je v současnosti instalovaný i v řadě aut, s nimiž se obvykle do těžších podmínek nevydáváte. Podívejte se, jak funguje v modernizované Škodě Octavia Scout. 

Upozorňujeme ještě, že drobným štěrkem pokrytý kopec na polygonu v rakouském Pachfurthu je ve skutečnosti strmější, než to vypadá na následujícím videu:

   

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků