Z kopce v terénu nebrzděte! Elektronika zpomalí lépe než vy

Z kopce v terénu nebrzděte! Elektronika zpomalí lépe než vy

Poprvé se v autech asistent pro sjíždění prudkých svahů objevil v polovině minulého desetiletí. Systém, který po aktivaci zajišťuje bez nutnosti šlapat na brzdový pedál zpomalení pohybu auta z kopce na rychlost přibližně 6-8 kilometrů v hodině, je v současnosti instalovaný i v řadě aut, s nimiž se obvykle do těžších podmínek nevydáváte. Podívejte se, jak funguje v modernizované Škodě Octavia Scout. 

Upozorňujeme ještě, že drobným štěrkem pokrytý kopec na polygonu v rakouském Pachfurthu je ve skutečnosti strmější, než to vypadá na následujícím videu:

   

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky