Z kopce v terénu nebrzděte! Elektronika zpomalí lépe než vy

Z kopce v terénu nebrzděte! Elektronika zpomalí lépe než vy

Poprvé se v autech asistent pro sjíždění prudkých svahů objevil v polovině minulého desetiletí. Systém, který po aktivaci zajišťuje bez nutnosti šlapat na brzdový pedál zpomalení pohybu auta z kopce na rychlost přibližně 6-8 kilometrů v hodině, je v současnosti instalovaný i v řadě aut, s nimiž se obvykle do těžších podmínek nevydáváte. Podívejte se, jak funguje v modernizované Škodě Octavia Scout. 

Upozorňujeme ještě, že drobným štěrkem pokrytý kopec na polygonu v rakouském Pachfurthu je ve skutečnosti strmější, než to vypadá na následujícím videu:

   

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 40 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků