Vzhledem přeplněným metropolím se těší segment minivozů kei stabilně vysoké oblibě. Mitsubishi chce nabídku osvěžit extrovertním elektromobilem s designovými prvky SUV. Mitsubishi 

Vzhledem přeplněným metropolím se těší segment minivozů kei stabilně vysoké oblibě. Mitsubishi chce nabídku osvěžit extrovertním elektromobilem s designovými prvky SUV. | Mitsubishi 

Protože každodenním bojištěm se stane město, je Mitsubishi eK X EV vybaveno elektromotorem o výkonu 47 kW a 195 Nm. Energii čerpá z bateriového setu s kapacitou 20 kWh, který pohodlně vystačí pro ujetí 180 kilometrů. Mitsubishi 

Protože každodenním bojištěm se stane město, je Mitsubishi eK X EV vybaveno elektromotorem o výkonu 47 kW a 195 Nm. Energii čerpá z bateriového setu s kapacitou 20 kWh, který pohodlně vystačí pro ujetí 180 kilometrů. | Mitsubishi 

Důvodem k příznivé ceně v přepočtu 342 000 Kč je fakt, že eK X EV je vyráběn ve spolupráci s Nissanem, který vozítko prodává pod jménem Sakura. Nissan (Sakura)

Důvodem k příznivé ceně v přepočtu 342 000 Kč je fakt, že eK X EV je vyráběn ve spolupráci s Nissanem, který vozítko prodává pod jménem Sakura. | Nissan (Sakura)

Takže i když Mitsubishi neukázalo záď ani interiér, dá se jejich podoba odvodit právě podle sesterského modelu.  Nissan (Sakura)

Takže i když Mitsubishi neukázalo záď ani interiér, dá se jejich podoba odvodit právě podle sesterského modelu.  | Nissan (Sakura)

Elektromotor čerpá energii z bateriového setu s kapacitou 20 kWh, který pohodlně vystačí pro ujetí 180 kilometrů. Nissan (Sakura)

Elektromotor čerpá energii z bateriového setu s kapacitou 20 kWh, který pohodlně vystačí pro ujetí 180 kilometrů. | Nissan (Sakura)

To bohatě pokryje téměř čtyři dny běžného uživatele, protože podle průzkumu majitelé vozů kei neujedou denně více jak 50 kilometrů.   Nissan (Sakura)

To bohatě pokryje téměř čtyři dny běžného uživatele, protože podle průzkumu majitelé vozů kei neujedou denně více jak 50 kilometrů.   | Nissan (Sakura)

Dalším benefitem je rychlé nabíjení bez nutnosti drahé stanice. Z klasické zásuvky AC 200V (14.5A) drobečka nabijete za 8 hodin a na 80 % to s rychlonabíječkou trvá jen 40 minut. Nissan (Sakura)

Dalším benefitem je rychlé nabíjení bez nutnosti drahé stanice. Z klasické zásuvky AC 200V (14.5A) drobečka nabijete za 8 hodin a na 80 % to s rychlonabíječkou trvá jen 40 minut. | Nissan (Sakura)

Protože každodenním bojištěm se stane město, je Mitsubishi eK X EV vybaveno elektromotorem o výkonu 47 kW a 195 Nm. Energii čerpá z bateriového setu s kapacitou 20 kWh, který pohodlně vystačí pro ujetí 180 kilometrů. Mitsubishi 
Důvodem k příznivé ceně v přepočtu 342 000 Kč je fakt, že eK X EV je vyráběn ve spolupráci s Nissanem, který vozítko prodává pod jménem Sakura. Nissan (Sakura)
Takže i když Mitsubishi neukázalo záď ani interiér, dá se jejich podoba odvodit právě podle sesterského modelu.  Nissan (Sakura)
Elektromotor čerpá energii z bateriového setu s kapacitou 20 kWh, který pohodlně vystačí pro ujetí 180 kilometrů. Nissan (Sakura)
7
Fotogalerie

Z komiksu Looney Tunes rovnou na silnice! Nové Mitsubishi nabijete jednou za čtyři dny, nadchne i cenou

Svět vozů kei představuje mimořádnou užitnou hodnotu na malém prostoru. Dostupné jsou i cenou. Nejnovějším přírůstkem do tohoto segmentu je Mitsubishi eK X EV, které bylo stvořené pro hrátky ve městě.

Skoro jako byste dali do pračky Mitsubishi Outlander a vytáhli tuhle malou příšerku. Spíš, než na silnice se hodí do animovaného seriálu Looney Tunes. Přesto ji už brzy potkáte na japonských silnicích.

Vzhledem přeplněným metropolím se těší segment minivozů kei stabilně vysoké oblibě. Mitsubishi chce nabídku osvěžit extrovertním elektromobilem s designovými prvky SUV. Vzhledem k rozměrovým omezením ale designéři neměli moc prostoru pro přesahy, což vyústilo v komicky placatou příď a rovné boky.

Protože každodenním bojištěm se stane město, je eK X EV vybaveno elektromotorem o výkonu 47 kW a 195 Nm. Energii čerpá z bateriového setu s kapacitou 20 kWh, který pohodlně vystačí pro ujetí 180 kilometrů. To bohatě pokryje téměř čtyři dny běžného uživatele, protože podle průzkumu majitelé vozů kei neujedou denně více než 50 kilometrů.  

Malé baterie také stojí za příznivou pořizovací cenou startující v přepočtu na 342.000 Kč. Dalším benefitem je rychlé nabíjení bez nutnosti drahé stanice. Z klasické zásuvky AC 200V (14.5A) drobečka nabijete za 8 hodin a na 80 % to s rychlonabíječkou trvá jen 40 minut. Třetím důvodem k příznivé ceně je fakt, že eK X EV je vyráběn ve spolupráci s Nissanem, který vozítko prodává pod jménem Sakura. Takže i když Mitsubishi neukázalo záď ani interiér, dá se jejich podoba odvodit právě podle sesterského modelu. 

Mitsubishi

Mitsubishi je japonský průmyslový koncern skládají se z mnoha společností různých zaměření. Začal v roce 1870 jako loďařská firma.

Výroba automobilů se u Mitsubishi datuje od roku 1917. Model A byl první japonský sériový automobil.

Mitsubishi Space Star • Mitsubishi Outlander • Mitsubishi ASX • Mitsubishi Eclipse Cross • Mitsubishi  L200

Doporučujeme

Články odjinud